Skocz do zawartości

doman.marcin

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O doman.marcin

  • Urodziny 26.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 1997, Nissan Coupe B12 1.6i 1987
  • Lokalizacja
    Stargard Szczeciński

Osiągnięcia doman.marcin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Do " mass411" sprawdź sobie wszystkie przewody podciśnieniowe. Zobacz post z moim problemem który został usunięty. Podobnie jak ty wymieniałem co się da. Okazało się, że to po-pierdółka . viewtopic.php?f=72&t=243485
  2. "Anetka" a ja bym sprawdził każdą wtyczkę od czujników, może gdzieś jest jakiś kabelek ułamany. Kiedyś podobnie jak ty miałem. Po odłączałem wtyczki, wyjmowałem obudowę filtra powietrza i coś tam jeszcze. Po wymianie części silnika złożyłem wszystko do kupy i zapomniałem włożyć jednej z tych wtyczek. Kontrolka paliła się silnik mi drżał komputer pokazywał miliony błędów a ja myślałem, że wybuchnę z nerwów. Przyjechał kolega i zajrzał chłodnym okiem na silnik bo ja już byłem wkurw... Znalazł taką małą wtyczunie o której zapomniałem. :mad2: Jeszcze jeden przykład drżenia silnika: objawiało się to tym , że PULSOWAŁY mi wcześniej delikatnie światła zarówno te na zewnątrz jak i te w środku z tą sama częstotliwością. Pulsowanie odpowiadało pracy TZN. DRŻENIU silnika. Powód: Powoli rozpadający się regulator napięcia w alternatorze. Powodowało to podawanie zmiennego napięcia do pompki paliwa co przyczyniało sie do jej nie równej pracy i nieregularnego podawania paliwa co powodowało drżenie silnika. Po wymianie tego regulatora napięcia wszystko wróciło do normy. Powiem jeszcze, że w trakcie tego uszkodzenia napięcie ładowania akumulatora było dobre, lecz wartości te delikatnie skakały oczywiście w rytmie pulsujących świateł i falowaniu silnika. Mam nadzieję że to coś pomoże. Pozdrawiam
  3. Panie i Panowie ogłaszam wszem i wobec, że problem został naprawiony. Dzisiaj wymieniłem Odmę z wężami odpowietrzającymi i BMWuszka cyka jak marzenie. Szkoda tylko, że tak wiele drogich rzeczy wymieniłem a wystarczyło wcześniej sprawdzić szczelność układu zasilania powietrzem. Człowiek uczy się na błędach :P Po podłączeniu auta do kompa wyszło mi od cholery błędów. Ależ ta Odma potrafi namieszać. Teraz jest elegancko. Pozdrawiam wszystkich i radzę zaczynać od najdrobniejszych spraw :D
  4. jutro postaram się wymienić wszystko na nowe. Pozdrawiam wszystkich i wielkie podziękowania za pomoc. :) :cool2:
  5. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1487-odpowiet-skrzyni-korbseparator-oleju/i47539#part02 dokładnie to ten przewód elastyczny odpowietrzający nr 6 . Odma też będzie do wymiany bo za bardzo syczy.
  6. problem rozwiązany ;) pęknięty dolny wąż łączący Odmę z króćcem który wychodzi z boku rurki metalowej w której mieści się bagnet do pomiaru poziomu oleju w silniku. Na razie skleiłem go taśmą ale jutro jadę do sklepu po wąż. Poprawa pracy silnika nie wiarygodna. Nie wiem jak wrzucić zdjęcie bo porobiłem a bym z chęcią pokazał.
  7. Zrobilem tak jak napisales. JESTES WIELKI !!! Mam nieszczelny uklad dolotowy. Dzis przed wyjazdem popsikalem w okolicach kolektora ssacego i odmy po wezach, od razu praca silnika zmienila sie. Po powrocie z pracy sprawdzam wezyki podcisnieniowe. Wisze tobie Duze Piwo.
  8. Daj znać po wymianie reszty cewek, czy coś pomogło. Pozdrawiam
  9. A powiedźcie mi proszę czy przyczyną może być nieszczelny układ wydechowy. Wydaje mi się że wydaje jakieś pomruki i zauważyłem czarny nalot lecz mały za katalizatorem przy łączeniu rur.
  10. Dzięki koledzy za rady. Ostatnio zauważyłem, że silnik jakoś głośniej zaczął mi pracować. Przy dodawaniu gazu pracuje jak V8 :)
  11. Witam wszystkich użytkowników e39 i nie tylko. Mój problem doprowadza mnie do szału, normalnie ręce opadają i nie wiem co dalej. Wymieniłem fajki cewek zapłonowych (BOSCH) na nowe 30 zł za szt., czujnik położenia wałka rozrządu ( SIEMENS) 356 zł, świece zapłonowe ( JAPAN itd) nowe dedykowane 35 zł za szt., rura gumowa do przepustnicy bo myślałem że łapie lewe powietrze i nic nie pomogło. Silnikiem buja jak szatanem, ale nie zawsze. Najgorzej jest na biegu postojowym (p) mam automat albo na biegu gdy zatrzymuje sie na skrzyżowaniu itp. Wtedy to potrafi spaść do 500 obr/min a nawet zgasnąć. pokazuje mi takie błędy : engine roughness : cylinder1 996,00, cylinder5 191.00, cyl3 0.00, cyl6 0.00, cyl2 0.00, cyl4 232.00 , (12) throttle valve potentiometer , (202)i(203) fuel trim limit bank 1 i 2, oraz (65) camshafts-sensor - i tu jestem zdziwiony bo ten czujnik położenia wałka rozrządu został wymiewniony na nowy. Podejrzewam że coś jest nie tak z zapłonem bo prętkośc maksymalna osiąga w mgnieniu oka, ma przyspieszenie, wyprzedzanie nie stanowi nawet najmniejszego problemu, równo pracuje przy obrotach 1000 obr/min i powyżej. Fajki cewek zapłonowych wymieniłem bo w nocy zauważyłem jak iskrzy przy świecach bardzo nisko, lecz po trzech dniach coś mnie tknęło aby tam zajrzeć i oczywiście w ciemności zauważyłem jak cewki iskrzą delikatnie na górze tworzą się niebieskie delikatne świecące ringi , lecz gdzieś wyczytałem że tak ma być, że one delikatnie iskrzą ( wszystkie tak samo w tych samych miejscach ). Posiadam cewki BMW 1748017 BREMI 11860 Made in Germany 23.11.96r ( wszystkie takie same i ten sam rocznik ). Każda pomoc się przyda :cry2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.