Skocz do zawartości

Przemol21

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i Aut 2001r.

Osiągnięcia Przemol21

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przemol21

    Jak sprawdzic wiskoze

    Oooo! Trafiłeś w dyche! Właśnie taką awarię miałem, ale myślałem że gdzieś obudowa się poluzowala. Przyjrzę się tej wiskozie uważniej.
  2. Przemol21

    Jak sprawdzic wiskoze

    Nie mam z nim żadnych problemów, układ chłodzenia działa poprawnie.
  3. Przemol21

    Jak sprawdzic wiskoze

    Meyle. Pisząc, że nie da się zatrzymać mam na myśli że pchających tam palce czuć dużą moc tego wiatraka i żeby zatrzymać trzeba by na pewno ponieść ryzyko. Uszkodzoną zatrzymywałem bez najmniejszego trudu.
  4. Filtr/ filtry fazy lotnej? Filtr powietrza?
  5. Zakręć zawór na butli LPG. Sprawdź czy jest lepiej i napisz.
  6. Węże oba są gorące, nie twardnieją? Chłodnica nagrzewa się równomiernie? Wiskoza sprawna? Sprawdź czy w płynie chlidniczym nie ma spalin i czy nie ubywa płynu.
  7. Przemol21

    Jak sprawdzic wiskoze

    Ja po założeniu nowego visko nie jestem w stanie zatrzymać jej palcami nawet na zimnym silniku...
  8. 119 dokładnie, miałem przez chwilę i ani słowem nie powiedziałem że to jest git i normalne. Dlatego wymienilem wisko i termostat. Napisałem, że 99 stopni to żadna temperatura. Wskazówka jest w pionie do 115 więc nawet te 120 przez chwilę to uważam nie jest tragedia.
  9. Rozwiń swoją wypowiedź proszę...
  10. To nie jest wina pompy. Dlatego że węże i chłodnica są gorace i włączenie ogrzewania zbilo temperaturę. :mad2:
  11. Przecież powiedział, że chłodnica i wąż gorący. Nie ma opcji w momencie kiedy silnik jest tak gorący zatrzymać wisko palcami. Wisko zepsute na 100%.
  12. Skoro dolny gorący to znaczy, że pompa daje wodę a z jakiegoś powodu się ona nie schladza. Dlatego obstawiam wisko. Dobrego wisko nie ma opcji zatrzymać palcami. Wymień, to nie jest duży koszt.
  13. Opisałem to w innym temacie. Miałem podobny problem. Wymieniłem najpierw wisko a później termostat i po sprawie. A 99 stopni to żadna temp, ja na trasie przy 180 złapałem 120 stopni. Skoro chłodnica gorąca to znaczy że termostat się otwiera a wisko nie chłodz. U mnie termostat nie otwierał się całkowicie i też wisko zatrzymywałem palcem, po wymianie wisko na nowe nawet na zimnym silniku trudno je zatrzymać więc to może być przyczyna. Dolny wąż masz gorący czy chłodny?
  14. Albo termostat. Rozgrzej silnik, jak będzie miał ponad 90 stopni spróbuj zatrzymać wiskozę ręką. Jeśli Ci się to uda to znaczy, że zepsuta, jeśli nie to wiadomo. Jeśli boisz się to robić to rozgrzej porządnie silnik, tak do 100 stopni, zgaś go i obmacaj całą chłodnicę (zmieścisz rękę obok wiskozy). Ja miałem walnięty termostat i nie otwierał się do końca, silnik łapał temp a chłodnica robiła się ciepła tylko na bokach i u góry a środek chłodny. Po zgaszeniu po krótkim czasie dopiero robiła się gorąca.
  15. A czy wisko może się zepsuć tak, że załącza się za wcześnie? Wiem, że może luźno się kręcić jak jest uszkodzone. Ostatnio to przerabiałem. Podaj wyniki testu nr 7 to będzie można coś więcej wydedukować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.