Skocz do zawartości

Arturl1

Zarejestrowani
  • Postów

    520
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arturl1

  • Urodziny 21 Czerwca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E91 320d,rok 2006, 191KM, 400Nm
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arturl1

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. W połowie ub roku u mojego kolegi w 3l benzynie z 2005r problem też się pojawiał do tego stopnia, że kontrolki niemal cały czas się paliły na desce i przyczynami były czujnik abs (jak pamiętam- chyba z przodu) i uszkodzony kabel masowy. Wymienił obydwie rzeczy i po problemach. Wymieniał je razem, więc nie wiem, czy na pewno obie były przyczynami zapalania się kontrolek.
  2. Inpa i test przekaźnika świec żarowych i bedzie jasne. Jak wykonać taki test? Udało mi się wreszcie odpalić INPĘ. Mam błąd wszystkich 4 świec. W silniku -> Activate -> Activate 1 są opcje glow relay on glow relay off O to chodzi? Sprawdzałem, ale nie wiem jak się dowiedzieć czy jest sprawny czy nie Tak, o to. Wciśnij on, poczekaj kilka sek i off. Odczytaj potem błędy.
  3. Na filmie jest inny dźwięk niż ja miałem ze źle zamontowaną osłoną ale ja miałem M47, a Ty masz N
  4. Gorna plastikowa, przykręcana na dwie śruby.
  5. Jeżeli już, to zalej diesla nitro plus i dolej albo jw albo oryginalny dodatek do czyszczenia ukł paliwowego i wtrysków bmw. Dalej bym się upierał nad czyszczeniem kolektora dolotowego.
  6. Zdejmij plastikową osłonę silnika i zobacz wtedy, czy drga.
  7. Wyczyść egr i kolektor dolotowy z tym, że najpierw egr i przejedź się. Potem, jeśli uznasz, że to nie wystarczyło - wyczyść kolektor.
  8. Wyczyść egr i kolektor dolotowy - to najpierw, nim zaczniesz wymieniać.
  9. Inpa i test przekaźnika świec żarowych i bedzie jasne.
  10. Odepnij i podłącz wtyczkę na odpalonym silniku. Padający przepływomierz potrafi namieszać w korektach wtrysków. Zobaczysz sam.
  11. Po rozgrzaniu silnika odłącz wtyczkę od przepływomierza i sprawdź korekty. Potem podłącz, skasuj błąd i zrób ponowny odczyt. Te pomiary rób na biegu jałowym.
  12. Nie czytasz od początku nawet tego tematu...nie mówiąc o użyciu szukajki...
  13. Ja miałem w swoim aucie niefabryczne dodatkowe odcięcie pompy paliwa sterowane elektronicznie małym pilocikiem bez przycisków). Okazało się to bardzo skuteczne, bo auta nie udało się ukraść złodziejowi i odpuścił sobie (rozrusznik zakręcił ale nie odpalił mu - słyszałem to, bo auto stało pod oknem).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.