Skocz do zawartości

ninja-5

Zarejestrowani
  • Postów

    302
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O ninja-5

  • Urodziny 17.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 340i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ninja-5

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. ninja-5

    Problem z czujnikami PDC

    podlacz disa i bedziesz wszystko wiedzial, ogolnie pdc jak padnie czujnik to piknie raz dluzej i koniec. jak milczy calkowicie moze ktos glosnik odlaczyl.
  2. witam, pomoze ktos pobrac i zainstalowac disa v44 ale wersji jako system pod glowice dk,ops,opps. tak zeby dzialalo bez vmware?
  3. kto pisze ze rozporka nic nie daje, to pisze bzdury ! Radek gdzie kupiłeś swoja ? bo tez szukam do 740tki e32.
  4. ninja-5

    E32 Swap z M60 na M62

    co nie zmienia faktu ze jak masz pretekst to przekładaj na m62 które już konstrukcyjnie jest trochę lepsze. tzn cichszy rozrząd większa pojemność + 20Nm (40Nm z Vanosem) polecam wersje bez Vanosa gdyż będzie wtedy pasował komp od m60. i dużo lepszy gang niżeli m60. sam się zbieram do takiego nazwijmy to swapa, silnik czeka lecz czasu brak. oczywiście + chip od "bagora" :) daje około 300KM i 450Nm
  5. ninja-5

    E32 Swap z M60 na M62

    przy objawach nie równej pracy polecam kontrole odmy/separatora oleju.
  6. ninja-5

    [e30] climatronic ???

    zdecydowanie bardziej wole oryginał ;) drutu w nagrzewnicy nie widać a panel ? ;]
  7. ninja-5

    [e30] climatronic ???

    cala nagrzewnica do przerobienia z cięgien na silniczki, ja uważam ze nie watro i Mattiss pewnie mnie poprze.
  8. ninja-5

    E32 Swap z M60 na M62

    pasuje bez żadnych kombinacji. wkładasz tylko blok z głowicami od m62 a cala resztę zostawiasz swoja włącznie z kompem
  9. ninja-5

    E34 gałka zmiany biegów

    pasuje bez problemu.
  10. poszukaj coś takiego jak "helicoil"
  11. również się podepnę do tematu, u mnie rezystor przemierzony i niby każdy drucik daje inny opór ale dmuchawa chodzi tylko na 1 i 4 biegu. jakieś rady?
  12. "-M60B40 z BMW E32 ze skrzynią 6 biegową od BMW E34 3,0 V8" 3.0 V8 w e34 miało 5b skrzynie biegów, 6b była tylko w silnikach 4.0, 4.4 oraz 5.0 S62
  13. ninja-5

    Ekonomizer E30 324D

    warto przejrzeć schematy elektryczne, zegary z ekonomizerem na 100% pochodzą z TD który miał inna pompę a konkretnie jej sterowanie było elektroniczne a nie mechaniczne. w zwykłym dieslu nie ma czujnika który odpowiadał by czujnikowi otwarcia przepustnicy i to może być powodem braku wskazań ekonomizera. nie mówiąc już o instalacji silnika m21 która ogranicza się praktycznie do czujników temperatury, świec żarowych i obrotomierza.
  14. być może pękła któraś z żył od tego czujnika. miałem kiedyś przypadek z m30 i gazem i wtedy tez było namieszane w listwie nad wtryskami ale auto wtedy nie paliło wcale. sprawdź te połączenia może gdzieś wdarł się "zimny lut" a odnośnie montażu tego czujnika to gdzieś obiło mi się o uszy ze lepiej go założyć na kabel 6 cylindra niżeli na 1. sprawdź tez jeszcze ten czujnik położenia wału, piszesz o podróbce, może była jakaś kiepska wiec najlepiej włożyć oryginalny ale używany. dobrze by było jak ktoś by podrzucił jaka powinna być odległość czujnika od koła pasowego wału.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.