Co jeszcze? Jakich awarii mogę się spodziewać? Pomijając elementy eksploatacyjne typu zawieszenie, opony itd. Czy zdarzają się usterki które unieruchomią mi auto? Chcę samochód doinwestować gdy przyjadę do Polski, tak, aby cieszyć się bezproblemową jazdą przez najbliższe +/= 50-100 tys. Rozmawiałem z mechanikiem, który naprawia tylko BMW, wg niego to bardzo mocne jednostki napędowe, mówił, żeby śmiało brać. Z elementów obciążonych ryzykiem awarii przy 200 tys. wymienił automat. Oraz pytał, czy auto ma z tyłu zawieszenie pneumatyczne, bo ponoć lubi padać przy tym przebiegu. (na szczęście ten model nie ma). Jednocześnie nadmienił, że rozrząd rzadko pada w tych dieslach z początku produkcji, że były stosunkowo wytrzymałe. Ponoć serwisuje samochody z przebiegiem 400-500 tys. i dalej dają radę :lol: