Skocz do zawartości

Bmw_e60

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E60 520i '04 Jest: E70 3.0d '08

Osiągnięcia Bmw_e60

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy mogę prosić o sprawdzenie? L121340 Z góry dziękuję
  2. Dzięki za odpowiedzi. cajar- co zawierał remont skrzyni? Gdzie wykonywałeś i ile km przejechałeś od tego czasu? Wszystko bangla jak należy? Czyli widzę to tak: Przy zakupie auta z przebiegiem ok. 200 tys. km: - wymiana rozrządu - wymiana/zaślepienie klapek w kolektorze - regeneracja turbo - wymiana końcówek wtryskiwaczy - wymiana DPF - ewentualny serwis skrzyni (co powinien zawierać i gdzie najlepiej wykonać- wiadomo, to dosyć ryzykowna robota, najlepiej wykonać w sprawdzonym warsztacie) Czy jakieś elementy Xdrive ulegają zużyciu i wymagają szczególnej uwagi? Czy możecie mi podać przykładowe ceny poszczególnych zabiegów? Przypuszczam, że zbliżamy się do kwoty jakichś 25-30 tys. zł. Zależy mi na tym, aby doinwestować auto w Polsce i cieszyć się później bezproblemową jazdą w Norwegii.
  3. Co jeszcze? Jakich awarii mogę się spodziewać? Pomijając elementy eksploatacyjne typu zawieszenie, opony itd. Czy zdarzają się usterki które unieruchomią mi auto? Chcę samochód doinwestować gdy przyjadę do Polski, tak, aby cieszyć się bezproblemową jazdą przez najbliższe +/= 50-100 tys. Rozmawiałem z mechanikiem, który naprawia tylko BMW, wg niego to bardzo mocne jednostki napędowe, mówił, żeby śmiało brać. Z elementów obciążonych ryzykiem awarii przy 200 tys. wymienił automat. Oraz pytał, czy auto ma z tyłu zawieszenie pneumatyczne, bo ponoć lubi padać przy tym przebiegu. (na szczęście ten model nie ma). Jednocześnie nadmienił, że rozrząd rzadko pada w tych dieslach z początku produkcji, że były stosunkowo wytrzymałe. Ponoć serwisuje samochody z przebiegiem 400-500 tys. i dalej dają radę :lol:
  4. Witajcie, podepnę się pod temat. Jestem na etapie przejścia z benzyny (E60) na X5 E70 30d 235 KM, po programie ma 290KM. Auto z 2007 roku, przebieg 201 000 km. Jako, że samochód jeździł w Niemczech a potem w Norwegii od 2011, wszystkie serwisy były na bieżąco wykonywane. Moje pytanie brzmi, co poza filtrami mam zrobić z X5 przy takim przebiegu? Chcę po zakupie przyjechać do Polski i naprawić/ wymienić jak najwięcej części, które mogą mnie zawieść przy tym przebiegu. Zaślepić klapki od kolektora? Wymienić rozrząd? Na co zwrócić szczególną uwagę? Czy występują jakieś typowe awarie po przekroczeniu 200 tys. km? Z góry dzięki za odpowiedzi
  5. Umów się do Rafała z Motronic na Więckowskiego w Łodzi, ma ogromne pojęcie w temacie i zajmuje się tylko elektroniką BMW.
  6. Wypiąłem moduł BT i iDrive zaczął działać bez problemów :lol: Najpierw odpiąłem kabel z góry, nic nie pomogło- okazało się, że to antena. Wypięcie dolnej wtyczki załatwiło temat.
  7. Witajcie, Podepnę się pod temat. Otóż szwankuje mi iDrive, raz działa, raz nie, wiesza się, tak, że nie reaguje na nic. Reset raczej nie pomaga. Gdzieś wyczytałem, że może pomóc odpięcie modułu Bluetooth. Który kabel należy odpiąć? ten co jest podpiety z góry?
  8. Trochę samodzielności i wszystko można zrobić samemu :mrgreen: (prawie wszystko) Zdemontowałem zbiornik- jest pęknięty, aż dziwne, wygląda jakby został uderzony kamieniem/czymś twardym, punktowo. Wymienię zbiornik na nowy i powinno być po temacie. Na przyszłość gdyby ktoś potrzebował podzielę się linkiem do instrukcji demontażu: http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/22-WATER-Coolant_Expansion_Tank_Replacement/22-WATER-Coolant_Expansion_Tank_Replacement.htm Zdrowia :)
  9. Witam Pacjent: BMW E60 520i 2004 Dwa dni temu dolałem płynu chłodniczego oraz uzupełniłem olej. Dziś po włożeniu kluczyka wyświetlił się komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego. Odkręcam korek- zbiornik niemal pusty. Uzupełniłem płyn chłodzący i po chwili pojawiła się kałuża pod autem- widać jak dość intensywnie wycieka płyn chłodzący gdzieś spod zbiornika. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak dostać się do spodu zbiornika żeby dokładnie zlokalizować miejsce wycieku? Podejrzewam, że dolałem trochę za dużo płynu, ciśnienie w układzie skoczyło i doszło do rozszczelnienia gdzieś na wężu czy na połączeniu ze zbiornikiem. Niestety wizyta w serwisie będzie ostatecznością- aktualnie jestem w Norwegii i koszty naprawy tutaj osiągają astronomiczne kwoty nawet za proste usługi. Załączam film: https://www.youtube.com/watch?v=Vm0w1e44KsM&feature=youtu.be Z góry dzięki za pomoc
  10. Dziękuję za odpowiedź. Tak podejrzewałem, że to te kanały odpływowe- poszukam manulala. Najbliższe dwa dni mają być słoneczne, tapicerka trochę przeschnie a ja przeparkuję auto tak żeby stało przodem w stronę spadku- może to rozwiąże problem. EDIT: Być może trzeba przeczyścić ujście kanałów jak na tym filmie:
  11. Pacjent E60 520i 2004 z szyberdachem. Wilgoć na tylnej kanapie i podsufitce. Po pierwszym deszczu zamokła tylko lewa strona auta- padło podejrzenie na uszczelkę w drzwiach. Przy drugim opadzie deszczu zero zawilgocenia. Trzeci deszcz- zamokła kanapa z dwóch stron i podsufitka tak samo. Gdzie leży przyczyna nieszczelności? Auto stoi na podjeździe o spadku w stronę bagażnika. Sprawdziłem okolice akumulatora- wilgoć pod aku, kilka kropel nad aku i mokra kratka wentylacyjna. Czy przyczyną mogą być zapchane jakieś kanały odprowadzające wodę? Gdzie szukać rozwiązania problemu? Zdjęcia: https://plus.google.com/photos/116126455415985194638/albums/6003225335320885185?banner=pwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.