Skocz do zawartości

jafet7

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i
    Było: e36 325 nv
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia jafet7

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. scealfada16 nie znam sie az tak na instalacjach, jednak wiem, ze kolektor byl zdejmowany do nawiercania, ustawiane auto bylo w trakcie jazdy i wszystko smiga bardzo dobrze. Powtarzam, ze za taka sama instalacje praktycznie slyszalem przez telefon ceny 4k+. Zakładałem ją świadomie i nie u przypadkowej osoby :nienie: :cool2: Sowa80, najwieksza bolączką tych aut i silników są ich poprzedni właściciele :roll: O ile nie wypowiem się na temat R4 o tyle na pewno trzeba sprawdzic mocowanie tylnego wózka ( czy nie jest wyrwane z podłogi ) wszelkie stuki i puki przy ruszaniu i zmianie biegów ( może być błacha sprawa typu podpora wału, a moze byc niekoncząca się historia ), korozja no to nadkola tył/przód, auto z przebiegiem ponizej 300tys nie powinno nosić większych śladów użytkowania.. nie wchodza w gre wieksze dziury itd, no i standard jak w kazdym innym aucie, ślady spawania pod maską, bagażnik w miejscu koła zapasowego itd. Reszta niech się wypowiedzą mądrzejsi :cool2: a najlepiej jak cos namierzysz wrzucaj tutaj, czasem mozna sporo powiedziec juz po zdjęciach , chocby zgodnosc z Vin'em , ale to nie w tym dziale :)
  2. Bede się czepiał ( again ) ale naprawde bdb instalke można załozyc ponizej 4 tys.. Jak szukałem w Wwie to owszem okolice 4+ wychodzilo.. ale za takie same podzespoly ( hana , reduktor do cos kolo 300km itd) Toudi ( z bmw sport ) założył mi za mniej niz 3.500zł... i jest bardzo profesjonalnie, wszystko pochowane - laik nie zauwazy ze jest w ogole instalacja ;) A do kolegi wyżej , 323Ci w stanie jak opisujesz, jesli nie ma rdzy itd itp ( mocowanie wózka i inne bolączki ) to moim zdaniem ok. 15-18 tys. Niestety takie są realia chociaz może się wydawać ze nawet ciut więcej - wybór spory, zeby to jeszcze 2.8 było.. Zastanawialem się nad takim 323 ale ciesze się, że wybrałem 2.8 i takie tez polecam ;)
  3. Cześć! Kawał fury -wiadomo 7'ma ;) Jak się jeździ z tym silnikiem? Jak wygląda spalanie?
  4. Bardzo fajny egzemplarz, rób co jakiś czas relacje jak się sprawuje ;) pozdro
  5. Czy się opłaca to zależy za ile uda się ją sprzedać za chwile :P ( taki zart ) Z czystych względów estetycznych omijałbym z daleka..i nie chodzi mi o barwne fotele kwestia gustu.. Ten przód po prostu wyglada jak zlozony po ciezkim dzwonie, nic ze sobą nie pasuje, zwyczajnie - nie. Dla mnie to takie kolejne auto które bedzie miało w krótkim czasie 10 właścicieli, bo niby spoko ale jednak ulep jakiś taki i każdy się pozbywa.. To tylko moja opinia;) pozdro
  6. Oczywiście, że można z każdym autem lecieć do Aso i płacić tysiące za sprawdzenie,podpięcie pod komputer itd.. Można też wydać na auto 40 tys robiąc tylko 20tys km ;p ale to są skrajności. Przede wszystkim zdrowy rozsądek, to jest loteria, trafisz to przejeździsz dwa lata i z tych odłożonych 5 tys zostanie Ci jeszcze 3.500;) źle trafisz to wydasz to w pół roku, chociaż nie przesadzajmy, nie bralbym serio, że dwumas i sprzeglo pochłonie takie kwoty. Na znanej i lubianej stronie z częściami do bmw można kpl Sachs kupić za trochę ponad tysiąc złotych, wiec bez tragedii. Fakt faktem rynek jest straszny i trzeba mieć farta zwyczajnie, a przede wszystkim zimna głowę ;) Utrzymanie i koszta to temat rzeka, jeden nie potrafi koła zdjąć i będzie komuś płacił za zmianę oleju a drugi będzie płacił tylko za części. Nie można jednoznacznie powiedzieć, że na pewno wydasz tyle i tyle. Wiadomo natomiast ze będzie drożej niż w polonezie. Pozdro;)
  7. Noga jak noga.. Dynamicznie raczej jeżdżę.... ;) mówię oczywiście miasto, ciągle ruszania i hamowania ;)
  8. Dc auto Chrcynno Nasielsk, polecam profi robota ;) :8) co do gazu owszem jest dosyć oszczędnie 15 l lpg mi łyka, ale auto to nie tylko paliwo ;) Chyba ze mówimy o podzespołach firmy MG hehe
  9. Nie ma złotego środka, ile samochodów - tyle przypadków. Podejrzewam, że i wydając 20 tys możn trafić na minę, wszystko kwestia jak kto eksploatuje no i czy auto nie zmienia właściciela co pol roku. Jestem zdania, że lepiej jak jeden właściciel dłuższy czas. Ja kupiłem w wakacje sedana 2.8 e46 bez lpg za kwote ostatecznie ponizej 12 tys! Założyłem dobrą instalację za 3k+ ( zakładał kolega Toudi ), wymiana oleju, filtrów itd, zrobienie ręcznego, pare różnych spraw pozostaje, ale auto wsiadam i jadę bez stresu. Przy okazji dostawania się do różnych podzespołów zauważam markowe części wsadzane przez poprzedniego właściciela co tłumaczy dobry stan auta pomimo przebiegu 340 tys:) To tylko pokazuje, że nie zawsze trzeba wykluczac auto z przebiegiem zaczynającym się na '3' i nie musi wyjściowo kosztowac ~18tys :) A to ile w sumie mnie kosztowało i pewnie zbliżam się już do tej kwoty to inna sprawa ;D Ale po 1 wiem co mam, po 2 BMW nie kupuje się do jakiejkolwiek ekonomii :)
  10. Żadna, m54 lubi wypić więcej oleju, albo inaczej, więcej egzemplarzy z m54 domaga się remontu. Tyle postów i takie teorie... Będzie ,że się czepiam ale co tam, MOIM zdaniem koszta są inne, kwestia choćby większych hamulców w m54b30 , jeśli się nie myle jest również pare innych spraw inaczej rozwiązanych jak np, pedał gazu z potencjometrem itd.. przepaści nie ma w kosztach ale jednak coś tam drożej będzie. Z drugiej strony kwestia co kupimy.. można kupic 3.0 w dobrym stanie i nie wiele dołozyć albo kupić 1.9 dojechane i wyłożyc szybciutko drugą wartość auta.. pozdro ;)
  11. jafet7

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Tak oczywiście, że można, pod warunkiem, że to silnik b16a2 z hondy civic :p
  12. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAAM51050AZ65125 Type code: AM51 Model: 328I (EUR) E-F-R series: E46 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52/TU Displacement: 2.80 Power: 142 (193 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC Upholstery code: E4AT - STOFF FLACHGEWEB Prod.date: 1998-02-02 S256 Sports multifunct.strng whl,cruise cntrl S273 BMW light-alloy wheel star spokes 43 S423 Floor mats, velours S438 Fine wood trim S441 Smoker package S465 Through-loading system S481 Sports seat S502 Headlight cleaning system S534 Automatic air conditioning S663 Radio BMW Professional (C44) S818 Battery master switch S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S999 Job control "HEA"
  13. Polecam tą firmę, prowadzi ją znajomy, detailingują oraz naprawiaja powłoki również w nowych autach ;) http://smart-pro.pl/uslugi-autodetailing/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.