scealfada16 nie znam sie az tak na instalacjach, jednak wiem, ze kolektor byl zdejmowany do nawiercania, ustawiane auto bylo w trakcie jazdy i wszystko smiga bardzo dobrze. Powtarzam, ze za taka sama instalacje praktycznie slyszalem przez telefon ceny 4k+. Zakładałem ją świadomie i nie u przypadkowej osoby :nienie: :cool2: Sowa80, najwieksza bolączką tych aut i silników są ich poprzedni właściciele :roll: O ile nie wypowiem się na temat R4 o tyle na pewno trzeba sprawdzic mocowanie tylnego wózka ( czy nie jest wyrwane z podłogi ) wszelkie stuki i puki przy ruszaniu i zmianie biegów ( może być błacha sprawa typu podpora wału, a moze byc niekoncząca się historia ), korozja no to nadkola tył/przód, auto z przebiegiem ponizej 300tys nie powinno nosić większych śladów użytkowania.. nie wchodza w gre wieksze dziury itd, no i standard jak w kazdym innym aucie, ślady spawania pod maską, bagażnik w miejscu koła zapasowego itd. Reszta niech się wypowiedzą mądrzejsi :cool2: a najlepiej jak cos namierzysz wrzucaj tutaj, czasem mozna sporo powiedziec juz po zdjęciach , chocby zgodnosc z Vin'em , ale to nie w tym dziale :)