Skocz do zawartości

MIKI77

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW "M2", M4 , Infinti QX 70S BLACK, Dodge Charger H

Osiągnięcia MIKI77

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nie myślałem że ktoś może pomyśleć inaczej - ale to nie ma znaczenia, bo podobnie jest 120i i 220i .
  2. Wyraziłem swoje zdanie, nie bardzo rozumiem twoje wypowiedzi. Dlatego zawszę piszę w " " o serii 1,2 bo to nie jest prawdziwa M. Tak jak w przypadku M4, ale to jest oczywista, oczywistość chyba każdy wie dlaczego. Odnośnie różnic między seriami są duże (tak samo jak było między e87 i e82) i tu nie ma większego znaczenia jakie zrobiłeś modyfikacje - baza jest inna. Bo tak jak ty zmieniłeś swoją "1" tak też są zmieniane "2". Rożnica nie polega na tym że coś jest gorsze - różnice polegają na innych oczekiwaniach od kierowcy. A szczególnie innym prowadzeniu. Tak jak pisałem waga to nie wszystko, bo jest na tyle mała że możesz ją otrzymać przez odchudzenie auto. Dlatego ja bym nigdy nie napisał że to takie same auta. Zgadzam się że nie mój wątek więc go nie zaśmiecajmy.
  3. Nie zgodzę się z tobą iż "M2" jest wolniejsza od 'M1". Jest zupełnie odwrotnie. Waga i moc to nie wszystko. Jak moja żona kupowała swoje auto to się zastanawiała nad właśnie "M2" i "M1". Więc pożyczyliśmy oba auta na weekend i jeździliśmy w różnych konfiguracjach. Niby ten sam silnik ale to są zupełnie inne auta. Wybrała"M2".
  4. zmartwię cię. Ja wiem o dwóch M2 w Katowicach i obydwie należą do kobiet. Białe auto i czarny carbonowy dach to już banał w autach
  5. Łopatki - czy potrzebne. Zależy od stylu jazdy i oczekiwań. Ja nie wyobrażam sobie bez - szczególnie na krętych drogach jeżeli chcemy pojeździć agresywne bez jest trudniej. Ja bym brał.
  6. ja mam na lato 7,5 cala przód tył 8 cali. Ale na zimę 7,5 na obie osie. Widać to w specyfikacji BMW i na rożnych stronach producentów ogumienia np. Michelin gdzie właśnie jest zaznaczone że na zimę preferowane jest np w moim przypadku właśnie 7,5 cala na obie osie, a na lato tylna oś szersza. Odnośnie pisania że nie ma zimy itd, wystarczy np. w marcu gdzie mamy piękno pogodę w południe plus 10 stopni wyjechać rano o 5 rano gdzie była mgła i leki przymrozek na wiadukcie i się zaczyna balet. Tak wlanie miałem ładnych kilka lat temu, gdzie dobre opony mi tyłek uratowały. Właśnie od takich sytuacji są opony. To trochę jak z polisą AC właściwie płacimy ogromne pieniądze i po co nam te koszty. Dla świętego spokoju. Zakładaj opony nawet jak by zostało 2 tygodnie zimy i tak musisz kupić opony czy to będzie teraz czy na jesieni. Może nawet teraz dostaniesz dobry rabat na koniec sezonu
  7. MIKI77

    Felgi do F20

    jakie minimalne i maksymalne odsadzenie można zastosować do f20. Kiedyś widziałem taka stronę gdzie te wszystkie parametry można było ustawić - może ktoś zna
  8. instalacje montowane nawet 5- 7 temu to zupełnie inne instalacje niż obecne. Nie mamy tu mowy o żadnych przeróbkach - to są gotowe instalacje na konkretne modele+ soft. BMW F30 mojego sąsiada ma przejechane 50 tys km na instalacji LDI LPG. I nie miał żadnego problemu. Nie jestem jakiś fanem LPG (zawsze bylem przeciwnikiem tych wszystkich purchawek) ale dzisiaj przestają mi się podobać powoli diesle - zostały zepsute przez ekologie. Więc jest to jakaś alternatywa szczególnie do dużych mocnych silników, gdzie mamy spalanie rzędu kilkadziesiąt litrów benzyny. Ktoś tu napisał że w małych pojemnościach to nie ma sensu - to kwestia co komu potrzeba. Ja nie pamiętam kiedy jeździłem autem poniżej 200 KM. Ale są ludzie którym wystarczy litr pojemności lub mniej i dla nich są ważne oszczędności nawet rzędu 0,5 litra. Co dla mnie jest zupełnie nie istotne chociaż rocznie robię 50 - 65 tys km,
  9. Oczywiście że można - kwestia tylko kalkulacji kosztów - i zysków. Po warszawie jeżdzi jedna z nowych 335i F30 wyposażona w nowe instalacje LDI - BRC - chyba jest to auto testowe. Człowiek ten mieszka nie daleko, więc się trochę podpytałem i poczytałem. Bo sam chcę włożyć do mojego starego infiniti LPG. Rożnica jest taka że wtrysk gazu w fazie ciekłej do komory spalania jest przy zastosowaniu fabrycznych wtryskiwaczy benzyny oraz pompy wysokiego ciśnienia. Dzięki czemu nie mamy dodatkowych wtryskiwaczy gazu itd (szczegóły można sobie poczytać na stronie producenta). Auto ma lepsze osiągi przy zasilaniu na LPG, różnica w spalaniu jest nieznaczna do 10% procent. Monter nic nie przerabia jak dotychczasowe instalacje LPG, wszystko jest przygotowane pod konkretny model - łącznie ze wgraniem softu (wszytko jest na zasadzie wpięcia wtyczek itd). Minusem jest cena i dostępność modeli aut - ale to kwestia czasu wprowadzania poszczególnych modeli aut - silników. Co do komentarzy na temat LPG - są śmieszne. Jeździłem autami z napędem hybrydowym, na LPG i napędzane tradycyjnie - jakoś nie zauważyłem aby któryś z nich był szczególnie gorszy od pozostałych. Ktoś tam wspomniał nie stać cię na BMW itd (od kiedy BMW - to auto premium - chyba raczej średnia półka). Przy jednoczesnym np kupowaniu np zwykłej jedynki i pakowaniu np. M-pakietów. Też można napisać nie stać cię na M-pakiet nie kupuj itd. :nienie:
  10. To wiem najtaniej mam około 400 PLN oryginał nowy w serwisie BMW. Byłem ciekawy czy istniej zamiennik jak w przypadku innych silników - np. BERU 101 lub 102
  11. Witam, Posiadam E82 123D z roku 2008. Po ostatniej diagnostyce okazał się błąd Sterownika świec żarowych. Szukałem firmy BERU - tylko nie bardzo mogłem wyszukać jaki model 101 nie pasuje. Czy jest zamiennik tej części do tego silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.