Skocz do zawartości

melonidas

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 2.0 D 2006

Osiągnięcia melonidas

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem oba termostaty, temp już jest w normie postój 89-90 w trasie 86-87 ale w dalszym ciągu mam problem prawej strefy klimatronika, czy ktoś miał ten sam problem, że przy nastawe 28 stopni na dwie strefy, to strefa od kierowcy bucha ciepłem a prawa od pasażera takim chlodnawym powietrzem !? Mazik- ktoś przy montażu tunela środkowego zapomniał ci włożyć plastikowych okrągłych zaslepek, są łącznie dwie (lewa i prawa ) , wiem bo też kiedyś zapomniałem jej założyć i miałem taki sam efekt jak opisujesz. Jak ściągniesz mieszek gałki zmiany biegów to powinieneś widzieć otwór na zaślepkę
  2. Nie oleju a płynu chłodniczego. Raczej jakiś temostat do wymiany, temperatura nie powinna aż tak spadać, a na postoju powinno być osiągnięte to 88-91*C. Ale może być tez zapowietrzone - odpowietrzałeś poprawnie po wymianie ? TAk uklad napewno jest dobrze odpowietrzony, da się stwierdzić który czy termostat do wymiany części to takie wróżenie z fusów?
  3. Witam! Ogrzewania w moim aucie nie działa jak powinno, otóż przy 28 jest dość chłodno, nie czuć ciepła z kratek. Sprawdziłem temp. oleju w ukrytym menu i na postoju auto ma 83-84 stopnie, natomiast jak już jadę to spada nawet do 64stopni. Który z termostatów byłby do wymiany? Dodam że płyn chłodniczy nie dawno wymieniany.
  4. Zamieszczam zdjecie wspomnianej czwartej wtyczki, wię ktoś do czego ona sluży?? https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7OVJ3d1JmVTdZM2M/view?usp=sharing Pozdrawiam
  5. Może być ona związana z klapkami zawirowań Może. Po prawej stronie (patrzac od przodu) w okolicach sterownika swiec znajduje sie elektrozawor od egr. nieco wyzej (przy kolektorze) jest drugi odpowiedzialny za klapki (wtczki dla obu sa identyczne). Bo mechanior jak mi usuwał klapki, moze odłączył wtyczke i ją tak zostawił, w INPIE mam cały czas błąd tych klapek, mimo że są usunięte. Co do schowka, to o ile się nie mylę jest jeszcze jedna wtyczka 4 mała czarna, zrobie fotkę i prześle. Pozdro
  6. Może być ona związana z klapkami zawirowań? Co do czarnej 2 pinowej wtyczki to jest ona do ładowania latarki, natomiast biała u mnie jest wpiętą w z prawej strony w odpowiednio wytłoczone miejsce.
  7. Witam! Przy okazji ostatnich robótek, zrobiłem zdjęcia wtyczek które znalazłem a nie mam gdzie ich wpiąć, czy orientujecie się do czego one służą? Schowek http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/6f4f029cbdc32160 Odkręcona płyta silnika, obszar sterownik świec żarowych, rozrusznika http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/98213ff4c6453f32 Pozdrawiam
  8. świeca, sztyft , kołek, palnik -- zwał jak zwał, komputer ci za wiele nie powie ot czy pompa dodatkowa wody ma błąd lub nie. W 90 % problem startu webasto wiąże się z wytartą dodatkową pompą wody, lub wadliwym palnikiem
  9. Musisz je wymontować, rozebrać i wymienić zapalnik, znam osobę która kompleksowo szybko i tanio to wykonuje, warunek to trzeba mu dostarczyć sam piecyk.
  10. Webesto włącza się w momencie pojawienia się na liczniku symbolu "śniegu" czyli u mnie jest to mniej więcej 3stopnie, jeżeli wykluczyłeś uszkodzona dodatkową pompę wody, to najprawdopodobniej masz uszkodzony zapalnik w webasto, bardzo częsta przyczyna braku startu piecyka, u mnie tak było.
  11. Jutro ci zrobie screeny Tombo- ja tez nic nie robiłem z tym pinem tak mnie tylko zastanowił bo na wds jest taki schemat dotyczy on świateł AHL i tam wyraźnie jest że to x14260 natomiast schemat na schemacie poniżej widac że jest to x14261 https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7R3BmZFhhS0lKWFU/view?usp=sharing Co do różnic w kierunkach to jest napewno między FRM3R a FRM II, FRM3 ma inne piny kierunków bocznych niż FRMII Poniżej wklejam linki do screnów jak jeszcze coś potrzebne to napisz mi to zrobie https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7UGRFcVR4ZVpVVGc/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7NkxRZHQ4cmJiUkk/view?usp=sharing
  12. No niby masz racje, od poczatku nie szło zadnego modułu zakodować, tak jak w dalszym ciagu. Najgorsze to ze dwa bym musiał zakupić, wolałbym sie na 100% upewnić najpierw ze sa uwalone, ale to teraz musiałbym jakiegoś bezinteresownego człowieka dorwać co ma takie światła i zechce je sprawdzic u siebie:/ Powiedz mi TOMBO do jakiej wtyczki przy frm masz wpięty pin 21 ?? https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7dE9naXN5R2pMcEk/view?usp=sharing
  13. Tak dokładnie takiego używam. Doszłem do takiego wniosku: -odłączając wtyczki od lamp włączając auto i kasując błędy inpa, frm normalnie podaje napięcie na piny 9 dopiero jak włożę wtyczki do lamp i układ wykrywa zwarcie to odłącza napięcie i juz nie włączy do momentu metody o ktorej pisze wyżej, wiec problem leży według mnie w lampach pytanie czy to silniczki krokowe czy moduły smc czy jeszcze co innego
  14. Tool32 łączy sie z smc poprzez plik frm_87 i ale i tak sie nie da połączyć :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.