Skocz do zawartości

rysiektr

Zarejestrowani
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rysiektr

  • Urodziny 02.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 touring n42b20 2003
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    inż. elektronik/montażysta

Osiągnięcia rysiektr

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Mi tez nie falowały a mialem dziure w kolektorze ssacym. Dopiero po dmuchnięciu kompresorem w dolot wyszlo ze jest dziura. Korekty od sondy na jakim masz poziomie?
  2. Zacznij od sprawdzenia czy nie ma lewego powietrza
  3. Obroty mają spadać jak wyciągniesz bagnet albo odkręcisz korek wlewu oleju. Skasuj adaptacje w INPA, pojeździj trochę i wrzuć ponownie screeny, zobaczymy co słychać w silniku. Co do oringu w bagnecie to o ile dobrze pamiętam, to nie trzeba zrzucać miski, odkręcasz sam bagnet od uchwytu i wyciągasz do góry - ale robiłem to tak dawno temu, że nie pamiętam, więc musisz to sprawdzić.
  4. Nie wiem czy może mieć luz wzdłóżny, ale jak mieliscie zdjętą pokrywę to mogliscie wyjąć silnik VVT i sprawdzić czy ma luz. Natomiast jak sprawdzić czy zepsuł się silnik VVT czy sensor? Najprościej podłączyć kompa, odpalić taki program jak DIS i tam będzie widać w jakim położeniu jest silnik i czy pracuje płynnie przy dodawaniu gazu czy nie,
  5. Ehhhh...To nie jest EGR. EGR to jest zawór poprzez który cześć spalin z kolektora wydechowego trafia do kolektora ssącego. A to jest zawór, który sie otwiera jak dziala pompa SAI. EGRa nie ma w tym silniku.
  6. Oringi kolektora ssącego i oring bagnetu możesz wymienić przy okazji tak jak Ci pisałem wcześniej. Ten samochód nie ma zaworu EGR ani typowego silniczka krokowego, więc nie wiem co chcesz tam wyczyścić :D Przepustnicę możesz wyczyścić, ale nie sądzę aby to cokolwiek zmieniło - chociaż nie zaszkodzi.
  7. Bo po odłączeniu samochód przechodzi w tryb awaryjny...
  8. Korekta addatywna jest mocno rozjechana, masz gdzieś dziurę w dolocie, jak kolega pisał, sprawdź węże odmy, oring pomiędzy bagnetem a miską, harmonijkę pomiędzy filtrem a przeustnicą, uszczelki kolektora ssącego, gdzies na pewno ssie lewe powietrze. Ewentualnie kup sobie zmywacz do hamulcy ~10zł, zdejmij osłonę i psikaj po pracującym silniku jesli zacznie podbijać obroty to tam masz nieszczelność.
  9. uszczelniacze zaworów zmień, przestanie brać olej i kopcić. Ja mam 300 tys km w N42B20 60 tys zrobiłem na LPG i nic się nie dzieje, więc podejrzewam, że i u Ciebie nic się nie będzie działo. Musisz tylko jechać do ogarniętego gazownika a nie do 1go lepszego co nigdy takiego silnika nie widział.
  10. Ma znaczenie, jest coś takiego jak rezystancja - w podstawówce było na fizyce :wink: Kup sobie gotowy kabel do BMW, zapłacisz 30zł więcej niż za VAG KKL i będziesz miał już działający kabel, nie będziesz musiał cudować, bo z całym szacunkiem ale nie wróżę Ci sukcesów z elektroniką :wink:
  11. I żadna z nich nie jest poprawna. viewtopic.php?f=97&t=65259&start=1380 tu masz dokładnie co trzeba zrobić - wyszukiwarka nie gryzie.
  12. Błąd wyskakuje jeśli samochód ma 2 sondy lambda a nie 4, generalnie rozrząd ustawiony prawie ok, vanos ssący jakoś dziwnie... reszta parametrów też jak najbardziej w normie. Lewego powietrza brak, cewki ok.
  13. Niech zgadnę.. śruba na samym rogu od strony ściany grodziowej? Bo mi się ta ukręciła, musiałem kupować specjalnie głowicę kątową na wiertarkę aby to naprawić. Podeślij screeny analog 3 i analog 4 z inpy na pracującym rozgrzanym silniku.
  14. Na pewno dobrze rozrząd ustawiłeś? Bo błąd jest z vanosa ssącego. Takie bledy są tez ja kjest lewe powietrze.
  15. I nie było problemów z ustawieniem tym razem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.