Skocz do zawartości

Enter

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320 lift M54 B22 sedan

Osiągnięcia Enter

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Jestem dość nowy w tematyce BMW a zwłaszcza w e90. Panowie jakie oznaczenia silnika mają te motory: 318i 129KM 320i 150KM 320i 173KM 323i 191KM R6 (to jest ten sam m54 jak w e46?) Te czterocylindrowce to silniki N... czy M... ? i pytanie bonus w jakich kwotach mozna szukac e90 przedlift w stanie w miare dobrym z navi, m pakietem. z tymi pierwszymi trzema silnikami co podałem? oczywiście orientacyjnie;)
  2. Do końca produkcji sedana? Czyli luty 2005?
  3. Panowie do którego roku były montowane m54 w e46 sedan?
  4. Nic takiego dosłownie nie napisałem. A chodziło mi o to że jak ktoś nowy napisze coś to starzy bywalcy piszą tutaj po to by sobie popisać bo zamiast odpowiedzieć to sieją sztuczny zamęt i naskakują na nowych. Takie forumowe skakanie sobie nawzajem do gardeł. Ty także możesz się za to wziąć. Zresztą jak każdy użytkownik tego forum :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :D
  5. Edek.by ja w porównaniu do Ciebie to jestem szczeniaczek i pod względem stażu na forum jak i wiedzy wyniesionej z tego wątku więc zostawie pole do popisu Tobie. :) Uważam, że zamknięcie tego tematu załatwiło by sprawę - przebywa tu jakiś moderator z uprawnieniami? :) Nikt nie chce zamknąć tematu ani nikt nie chce uporządkować informacji bo tu chyba nie o to chodzi, żeby było przejrzyście i użytecznie. Bardziej chodzi o to żeby coś się działo... :D
  6. Wkurzacie się na nowych użytkowników co najmniej tak jakby ktoś skrzywdził Waszą matke :) Porządku w tym temacie raczej nie będzie bo każdy kto znajdzie ten temat chce uzyskać odpowiedzi na SWOJE pytania a że są niemal identyczne w całym wątku porozsiewane w poszczególnych postach no to już czytać za bardzo się nie chce - łatwiej zapytać. Skoro ten temat jest skarbnicą wiedzy o e46 (wcale nie twierdze, że nie) to można go zamknąć. Czyż nie? Wtedy się skończą powielane pytania i cały ten burdel z tym związany. Bo na ~250stron może około 15 to treść przydatna a reszta to pytania i odpowiedzi, że już było, że trzeba poszukać i poczytać.
  7. Dobry wybór. Czytałem o tym silniku M54 B22 opinie i ogólnie jest ok ale niektóre egzemplarze lubią łyknąć oleju. Powiedzcie jak i czy w ogóle da rade to sprawdzić przy zakupie/oględzinach auta czy auto bierze olej? Jak już mamy fizycznie auto i przejeździmy te 2000km to widzimy na bagnecie czy jest ok czy nie ale jak to sprawdzić przy zakupie?
  8. Dzięki za normalne zainteresowanie się tematem :) Ale... ja szukam benzyny :D Około 3 posty wcześniej napisałem jakie silniki mnie interesują.
  9. maniek21112 - jak nie masz ochoty pomagać nowym forumowiczom to nie pomagaj ale chociaż nie przeszkadzaj bo rzuciłeś jeden link na odwal sie a reszte sobie poszukaj... Szukałem i czytałem i owszem jest sporo informacji ale bardzo chaotycznych. Ogólnie większość poleca 325 albo 328. A mnie interesują te 3 silniki które wymieniłem u góry bo chce się zmieścić z OC w 2 litrach. Jak zapewne zauważyłeś nie jestem stałym bywalcem tego forum od 5 lat ale też nie zarejestrowałem się dzisiaj i nie wale pierwszego posta: "chłopaki wybierzcie za mnie dla mnie auto - tylko żeby dobre było". Potrzebuje bardziej informacji od osób, które jeżdżą/jeździły e46 z tymi silnikami i podzielą się info jak jest, np z dynamiką w tych silnikach itp.
  10. Witam! Panowie, który z tych silników byście polecili: I - 143KM R4 II - 150KM R4 II - 150KM R6 Interesuje mnie sedan bądź coupe. Sedan po lifcie. Coupe obojetne. 1. Który z tych silników jest najtrwalszy? 2. Jak wygląda w tych jednostkach spalanie wyłącznie w cyklu miejskim? 3. Przedlifty i polifty wszystkie blachy w ocynku? (jakiś element lubi rdzewieć, np jak klapa w serii5?) 4. Mocowanie belki to bolączka tylko przedliftowego e46 czy wszystkich? 5. Poproszę 3 wskazówki na co dokładnie zwrócić uwagę przy oglądaniu e46? Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam
  11. Noszę się z zamiarem kupna e39 2,0 150KM benzyna sedan przedlift i prosiłbym o podpowiedzi na pytania na które nie znalazłem odpowiedzi. 1. Ile mniej więcej trzeba dać za dobry egzemplarz? (z wyposażenia musi być klima i szybki z przodu w prądzie) Dobry to mininum sprawny mechanicznie. 2. Jak wygląda korozja? wiem, że klapa tylnia lubi pordzewieć. Czy coś jeszcze? Blachy są w ocynku? 3. Rozrząd jest na łańcuchu. Co ile się go wymienia-regeneruje? 4. Czy ten motor dobrze znosi lpg w sekwencji? 5. Silnik bierze olej? Jeśli tak to ile? 6. Czemu tak dużo jest tych aut wystawionych na portalach na sprzedaż, po prostu multum... Nie wiem czy to dobrze czy źle... 7. Poprosiłbym o 3 rzeczy na które trzeba zwrócić uwage przy zakupie - takie 3 wskazówki od wtajemniczonych użytkowników e39. Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.