Skocz do zawartości

kojo31

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2002r M47N
    E46 330d 2003r M57N
    E61 530d 2008r M57N2
    E87 118d 2005 M47N2
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia kojo31

  1. Witam. Odgrzeję troszkę tego kotleta. Może ktoś będzie kiedyś potrzebował info na ten temat. Także dołożenie multifunkcji i tempomatu do samochodu, który tego nie miał E87 118d 2005. Kupiona kierownica i multifunkcją i pająk z manetką tempomatu oczywiście z taśmą. Sam montaż pominę bo jest banalnie prosty. Multifunkcja działa od razu natomiast tempomat nie i oczywiście pokazały się błedy od abs i ciśnienia w kołach. NCS dopisanie do FA wartości $249 - multifunkcja i $540 - tempomat. Wartości dopisane w modułach CAS i FRM. Moduł DSC przekodowany pustym plikiem .man Następnie ISTAD i kalibracja czujnika skrętu, po kalibracji mogłem usunąć błąd abs. Dołożony pająk muszę się przyznać, ż nie sprawdziłem żadnych numerów czy będzie pasować i do tego był wyjęty z samochodu z czujnikiem deszczu, którego mój samochód nie posiada. Po powyższych działaniach wszystko działa i nie ma żadnych błędów. W razie pytań służę pomocą. Programowanie konsultowane z moją skarbnicą wiedzy- użytkownikiem Yoshimura za co bardzo dziękuję. Pozdrawiam.
  2. Cześć. Możesz dac jakiś kontakt do siebie w sprawie tego gwintu?
  3. Jeżeli chodzi o pompę to zakładałbym ori chyba Pierburg jest na pierwszy montaż ale mogę się mylić to niech ktoś poprawi. A co do tych objawów to zrób test przelewowy wtrysków, albo sprawdź programem np. ISTA jaką masz dawkę paliwa na suw w temp 89-90 stopni.
  4. masz czujnik ciśnienia doładowania od góry na kolektorze czy od strony grodzi? ja mam od grodzi i zaślepki 22mm natomiast u kolegi co ma czujnik od góry kolektora są 33mm. jak coś mam 6 szt zaślepek 33mm na sprzedaż nowe
  5. Przy jakiej temp silnika występują te drgania?
  6. zrobiłem test przelewowy na rozgrzanym silniku temp 86 stopni po 4 minutach pracy na wolnych obrotach wyniki są następujące : 1. 63ml 2. 74ml 3. 83ml 4. 89ml 5. 52ml 6. 64ml Jak dla mnie to wszystkie nadają się do wymiany ale może niech wypowie się ktoś kto ma pojęcie
  7. Heh może i tak bo nawet nie zauważyłem kiedy te kontrolki i błąd 5e21 zniknął. Do rzeczy podczas występowania bujania odpialem podciśnienie od egr i nic nie pomogło natomiast jak odpialem przeplywke bujania nie ma i korekcje wtryskow chodzą. Podczas bujania są zamrożone. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że podczas pomiarów live data z odpietym przeplywomierzem wartości zmierzone normalnie się zmieniają i przy pełnym obciążeniu dochodzą do wartości ponad 1150 czyli tak jak z podpietym przeplywomierzem. Samochód nawet jak daje mu się w palnik nie puści grama dymu a nie ma pierwszego kata. Czy ktoś mi powie dlaczego mam prawidłowe pomiary z przeplywki skoro jest odlaczona? Dla mnie jest to nienormalne. Samochód po odpieciu przeplywki jest jakby mocniejszy i silnik bardzo ładnie pracuje. Naturalnie mam w dde błąd air mass flow meter i czujnika w rurze IC- EGR. Jest na to jakieś wytłumaczenie? Czym się zająć teraz?
  8. Mam euro3 po pracy podłącze przeplywke bo obecnie jeżdżę z odpieta. Egr mam ograniczony ale sprawdzę. Czujnik na pompie to wiem który ale co ma wspólnego jego błąd z odpieciem przeplywomierza? Wcześniej go nie było a pojawił się w momencie odłączenia przeplywki
  9. Panowie ja juz wysiadam. Wymieniłem szynę CR z czujnikiem i zaworem, wymieniłem czujnik na pompę, podmienilem DDE z EWS i kluczykiem i nadal to samo. Odpinalem elektryczny podgrzewacz wody i zawór co daje na nagrzewnice i nic. Dzisiaj podczas jazdy standardowo jak osiągnął 88-89 stopni zaczęło się bujanie. Korekcje wtryskow stanęły w miejscu i bujalo samochodem. Na pracującym silniku odpialem przepływomierz i zero problemu samochód i ciszej pracował i nic nie bujalo. Wyskoczył natomiast błąd 5E21 Presure sensor 2 electrisch defekt i nie mogę go usunąć. Zmieniłem przepływie na drugą sprawna zrobiłem adaptacje i wyjechałem na próbę. Temp 88-89 stopni i na postoju zaczyna bujać odpialem przeplywke i wszystko idealnie. Czy ktoś mi pomoże? Bo ja już psychicznie nie wyrabiam z tym samochodem.
  10. Witam, jeszcze nie rozwiązałem problemu. Kroki, które poczyniłem to wymiana jednego z wtrysków, która i tak nie pomogła chociaż mam teraz o niebo lepszą korekcję. Natomiast zauważyłem wczoraj po mocniejszym traktowaniu samochodu, że jak stanę w miejscu to korekty silnika stają w miejscu i zaczyna się bujanie tak jak kolega z forum Youshimura mi podpowiedział, że wygląda to na wyłączenie smooth controller. Objaw bujania jest identyczny gdy w inpie wejdziemy w zakładkę, która pokazuje obroty na poszczególnych cylindrach. Z ciekawych rzeczy jest to, że w tej chwili jak samochód zacznie się bujać i go zgaszę to nie mogę go odpalić. Skasuję błędy nie związane z moim problemem i samochód odpala. Dzisiaj mam zamiar podmienić całą listwę CR z czujnikiem i zaworem. W razie niepowodzenia podmienię jeszcze czujnik w pompie.
  11. Mam właśnie zamiar to zrobić. Kupię strzykawki i zrobię to na samochodzie. Zapomniałem dopisać, że podczas tych drgań obroty nie falują
  12. Witam serdecznie. Na wstępie zaznaczę, że przejrzałem wszelkie tematy, które były związane z moim problemem ale nie znalazłem rozwiązania. Do rzeczy, 330d M57N manual . Problem polega na tym, że jak samochód złapie juz swoją temperaturę i trochę się nim pojezdzi to podczas np. stania na światłach zaczyna dziwnie drżeć buda takie jak bicie wyczuwalne na kierownicy, fotelu, podłodze. Na chwilę obecną jest nowy dwumas luk i koło pasowe corteco. Poduszki pod silnikiem wizualnie bez zastrzeżeń i dzisiaj przez wężyk wprowadziłem dym z papierosa żeby zobaczyć czy nie mają gdzieś jakiejś dziury itp. jak również zasysalem ustami wężyk od każdej poduszki i widać było jakby się delikatnie wciągała. Wąż od elektrozaworu jak przylozylem palec czuć ze zaciąga. Z błędów są tylko od świec ale wiem ze sterownik mam do naprawy. Korekcja wtryskow w Inpie tez ok sprawdzana z samochodem w którym nie występuje taka usterka nawet u mnie była lepsza. Ja obstawiam Elektrozawor od poduszek sprawdzę jego oporność Poduszki silnika- niby sprawdzone jako tako Wtryski Macie jakieś pomysły co sprawdzić czego się czepic?
  13. kojo31

    320d 150km klapa gasząca

    Witam Panowie proszę o porady bądź podpowiedź czego się czepić. Klapa gasząca działa normalnie tzn prawidłowo ale w inpie pojawiają się błędy: 3FB1 3FB1 (0102) air flow meter 42C1 42C1 oil-pressure indicator lamp 3F62 3F62 (0500) speed sensor signal ueber CAN 3F01 3F01 (0237) boost pressure sensor Po odłączeniu klapy gaszącej błędy znikają i nie pojawiają się. Jeśli chodzi o czujnik ciśnienia doładowania to wiem, że jest w sumie obligatoryjny i miałem go zawsze przy klapie gaszącej ale dlaczego pojawiły się pozostałe 3? Przepływomierz daje poprawne wartości sprawdzałem pod obciążeniem. Bardzo proszę o pomoc.
  14. kup sobie na spokojnie drzwi od anglika nawet w kolor trafisz, przełożenie wszystkiego jest proste a cenowo wyjdzie Cię taniej jak naprawa i malowanie
  15. Polecam wywalić ten zawór. Wcale nie zniszczycie sprzęgła wcześniej niż mielibyście zamontowany zawór. U brata w samochodzie (silnik m47) właśnie ten zawór przypalił tarczę i dwumasę. Moc i moment była podniesiona (wg hamowni 145km i 350nm) i w przeciągu max pół roku sprzęgło zaczęło się ślizgać przy normalnym przyspieszaniu. Zawór wywalony tarcza i dwumasa zabielona i problemu nie ma. Poprzednim samochodem silnik też m47 jeździłem bez CDV wyjąłem od razu po zakupie. Obecnie w m47n też jeżdżę bez tego ustrojstwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.