Skocz do zawartości

trójeczka1685049776

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e38 750IL 5.4 Benzyna
    BMW e60 530I Benzyna
    BMW e46 3L Diesel
    BMW e39 2l Diesel

Osiągnięcia trójeczka1685049776

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak wlewa się spustowym. Musisz mieć taką "szprycę" z wężykiem, zasysasz olej z pojemnika i wciskasz tą strzykawką.
  2. Pewnie za bardzo Ci nie pomogę tym wpisem ale przy takiej cenie szału raczej nie będzie. Na zdjęciach i w opisach sprzedających wszystkie są piękne i idealne. Na co zwrócić uwagę? W e38 na wszystko bo możesz kupić za 9 a dołożyć 25.
  3. Bo i ojciec tutaj pisuje czasami :)
  4. Widzę że kolega po sąsiedzku :) To jest forum i każdy może wyrazić swoje zdanie, ja byłem tam przez cały czas, nikt mnie nie wyganiał że nie można czy coś, widziałem jak i co było robione. Tak z ciekawości zapytam? który mechanik z okolic Grodkowa chce w ogóle podjąć się jakiejś naprawy w BMW? Jest jeden choć też niezbyt chętnie w Starym Grodkowie i zrobi, zawalony już chyba do połowy marca. Który z elektryków chce coś pogrzebać w BMW? Znam jednego, pana Grzesia z Tarnawy które nie boi się żadnego auta. Wolę zawieźć tam bo chociaż ktoś tam coś robił przy 12V niż jakiś pan henio czy czesio ma się na tym uczyć w stodole czy pod chmurą. Proponuję zadzwonić i porównać ceny, jak tak robię, do ASO też czasami dzwonię, ba zasuwałem już do Wrocka po głupia gumkę do odmy na którą i tak trzeba było czekać 2 dni. Czytając fora można czasami ocipieć :) Jedni chwalą Spokojną, drudzy Partyzancką, wejdziesz na Wrocław psy wieszają na ASO, wejdziesz na Brzeg, Majewski tez do doopy. Wypadało by chyba samemu wszystko robić, ja po prostu nie mam czasu.
  5. te 740D były bardzo krótko wypuszczane i w te 5,5 litra nie bardzo bym wierzył przy takim gabarycie i wadze auta
  6. Wczoraj odwiedziłem warsztat na Spokojnej u pana Arka. panowie wymienili mi olej w skrzyni biegów i moście BMW e38 750IL. Panowie mili, pogadani i normalni ludzie. Pan Tomek który zajął się samochodem robił wszystko bardzo dokładnie i starannie jakby był to jego samochód. Wszystko elegancko domyte, doczyszczone przed montażem nowego filtra i misy. Pozdrawiam i dziękuję. Po niedzieli umawiamy sie na wymianę uszczelek pod pokrywami zaworów. Wiem przesrane :) ale ktoś to te gruchoty musi reperować żeby dalej cieszyły oko i tyłek wożącego się właściciela :)
  7. Nie dawno napotkała mnie podobna przypadłość niestety. Pierwszemu elektrykowi wyszło że coś z przewodem czujnika ale że może to być czujnik ciśnienia pompy ABS. Kupiłem czujnik ale kontrolki nadal się zapalały. Druga wizyta u kumatego elektryka w Grodkowie gdzie stwierdził po diagnozie problem ze sterownikiem pompy ABS. Sterownik wysłałem kurierem do firmy z Rumi, odesłano z gwarancją na przeprowadzoną naprawę. Całość trwała 3 dni a koszt 250pln. Zagłębiając się w materiały na forach internetowych doczytałem że może być też problem z pompą doładowującą ABS i wspomnianymi przez kolegów czujnikami. Najlepiej kumaty elektryk z komputerem. Jak pisałem u mnie powodem był sterownik.
  8. Wymieniałem kilka dni temu. Zakup nowej w oryginale ( bodajże 342pln )u naszego forumowego kolegi pana Maćka ( Części do BMW ), dobrze że doradził zakup nowych nitów do montażu nowego podszybia, koszt niewielki bo coś 1,6pln/szt a montaż bezstresowy.
  9. Miałem trochę inny przypadek ale może problem jest podobny. Kiedyś po rozładowaniu akumulatora nie chciał działać dociąg, czytałem i nic nie wyczytałem na forum co by pomogło. Podjechałem do elektryka, podłaczył komputer i ustawił jakoś ten bolec gdzie zamyka się klapa. Jak siadł akumulator ten bolec stanął w nie właściwej pozycji i nie dociągało klapy, może u Ciebie stanął tak że się nie przekręca na tyle żeby klape odblokować skoro wszystko było dobrze przedtem?
  10. Margoth po fotkach to fajne autko znalazłeś :) Same felgi ( bardzo fajne ) to ze 3,5 do 4 tysi, to chyba kuta 18-tka. Ja gdzieś cenię sobie bardziej komfort i jeżdżę na 16-tkach ale.......... :) Jeśli pod maską wszystko będzie grało jak w zegarku to i spalanie mocno Cię zaskoczy :) Swoją obskoczyłem latem chorwację, nowe stały na poboczach a "królowa" :) pędziła dostojnie mino wieku i gorąca. Ponad 1200 w jedną stronę ale chciało by się jeszcze, jazda tym autem to przyjemność a nie tylko przykry obowiązek gdzie trzeba się przemieścić z punku A do punktu B.
  11. Nie napiszę Ci co lepiej wybrać a napiszę Ci czego nie wybrać :) Nie wybierz sobie "gruza" do którego będziesz musiał wsadzić 4 razy tyle ile kosztował. Siódemka to piękne i wygodne auto ale utrzymanie go w przyzwoitym stanie niestety kosztuje.
  12. Jest taka mała zależność: zapłacisz więcej mniej dołożysz i odwrotnie. Te ceny nie biorą się znikąd że jeden chce za gruza 10 czy 12 tysi a drugi woła 25 czy 30 kilka tysięcy, nie wspomnę o tych za 60 czy 70.
  13. Wonski poszukaj w starych postach. Jest gościu na forum z Nysy ( nie pamiętam nicka ), robią takie zębatki z mosiądzu bodajże, są wieczne i duzo tańsze jak ori. Nie pamiętam dokładnie ale ori chyba 850pln. Zakład jest w starych koszarach na Grodkowskiej, 350 o ile pamiętam kosztowała u nich ta zębatka. Jeśli zaś chodzi o skrzynki to z forum kolega o nicku Papik zajmował sie ich regeneracją.
  14. e to nie dobrze :) myślałem że będzie jak z madziulą :) kupiłem i tylko lałem do baku :) Ja za 4 lata poza filtrami i olejem wymieniem tylko żarówkę w przednim lewym reflektorze :) Fakt, mało auto jeździło. Panie Faliszewice już mi pan nie zarzuci że chwalę bo chcę sprzedać, auto sprzedane :) Teraz trzeba zacząć szukać coś dla młodego. Aha jest e46 3L ( 184kM ) do nabycia. A żeby nie było tak spokojnie to pali około 6.5L/100km, często zdarza się że i mniej :) Ciekaw jestem co producent na to? :)
  15. Takie objawy mogą się nawet pojawić jak przepali się bezpiecznik bodajże nr40, czytałem że niektórzy chcąc zaoszczędzić na paliwie wyciągali ten bezpiecznik żeby rozpiąć przedni napęd i autko ciągło tylko jedną osią ale to tylko to co wyczytałem :) nie sprawdzałem. Jeszcze na początku u mnie wyczuwałem przy w ciśnięciu gazu do podłogi na 4-tym biegu delikatne, nie wiem jak to nazwać nawet, szarpnięcia, delikatnie jakby silnik nie cały czas ciągnął, jakby przerywał ale to nie był silnik. Czytałem, nawet pytałem na forum bo fachowców też tutaj mamy. Kolega bodajże o nicku Papik robi takie skrzynki i stwierdził że przy takim przebiegu jak miałem raczej nie jest możliwe żeby to była skrzynka, żeby sprawdzić tą "sławną" zębatkę. Kontrolki się nie paliły tylko te dziwne objawy przy pedale do podłogi na 4-tym biegu. Był tu na forum gościu z Nysy, nie pamiętam nicka, w starych koszarach na Grodkowskiej maja firmą i robią takie precyzyjne rzeczy, znaczy robili te zębatki z mosiądzu, nie wiem czy jeszcze robią. Zadzwoniłem a że mam do Nysy ze 20km, podjechałem i kupiłem tą zębatkę ( koszt 350pln ) założyliśmy u kolegi w warsztacie, adaptacja skrzynki i spokój do dzisiaj :) Ta niby stara zębatka ( ori ) to na jakiś plastik wygląda, wygląda też jak nowa, nie widać oznak zużycia, nie wiem czy z potrzebą wydałem te 3,5 stówki bo ciśnienie w oponach też miało dość duże rozbieżności na co zwrócił uwagę mechanik i tez mogło to być przyczyną takiego zachowania samochodu podobno. Do dzisiaj nie wiem ale wiem że mam niezniszczalną ( chyba ) zębatkę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.