Skocz do zawartości

rekin5

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opolskie

Osiągnięcia rekin5

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. rekin5

    324td-s touring :)

    Problemu niema , tak jak pisałeś, chciałem się pochwalić :D Dzisiaj wsadziłem turbo z TDS'a , jeszcze tylko intercooler i zobaczę jak to chodzi .
  2. rekin5

    324td-s touring :)

    Witam wszystkich ! Kupiłem niedawno BMW E30 324td touring z 1992roku , auto w stanie tragicznym , uratowałem je przed złomowaniem . Blacha przegnita , środek strasznie zaniedbany - jak zresztą całę auto - zawieszenie tragiczne , jedynie silnik jest w dobrym stanie . Pomyślałem że troszkę je wyremontuję i przy okazji nieco podłubię przy silniku i zrobię z niego 324tds . W planie mam założenie turbiny z tds'a , dużego intercoolera i tzw chip tuning . Teraz jestem na etapie wyciągania turbo , czyczczenia i uszczelniania silnika - wszędzie czerwony sylikon :mad2: Pózniej zajmę się blachą i zawieszeniem , zastanawiam się też nad wymianą mostu na szperę -ten co jest troszkę wyje :) Na koniec zostawię wnętrze .
  3. Rozbieram na części mojego rekina 524td , miałem w nim dosyc dobre wyposażenie a i stan nie najgorszy , jak ktoś coś potrzebuje to proszę pisać bmw_e28@onet.eu .
  4. Hehe miałem niedawno taki sam problem , wyjąłem rozrusznik , rozebrałem go i okazało się że wirnik jest całkowicie popalony , a jeszcze mi kręcił :shock: . Kupiłem używany rozrusznik z E34 i teraz kręci nówka :)
  5. Niewiem jak jest u ciebie w 520i ale w moim 524td odkręca sie te śruby od spodu za hakami , długi klucz nasadowy 17 i bez problemu odkręcisz.
  6. Może ktoś chce E23 Kombi !!! http://www.mobile.de/SID3MFKfBZXeBca2My4QrPtxQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1164742810A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C389%81Y-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ygesO~BSRA6D1100B37D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0C400A0IAutomatikA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=20&id=11111111204424786& Nawet nieźle to wygląda i nie tak drogo jak na taki rarytas.
  7. Mam 725tds z tego samego roku , z identycznym wyposażeniem i jestem z niego bardzo zadowolony , nie jest to może rakieta , ale można się nim sprawnie i tanio poruszać , w mieście pali mi max 11l w trasie koło 8l na 100km , jak lubisz jazde z nogą w podłodze i wgniatanie w fotel przy dodawaniu gazu to napewno nie bedziesz zadowolony , ale jak na marne 143 koniki to naprawde dobrze jedzie ! Mam to auto już prawie rok , przywiozłem je z niemiec i zrobiłem nim 20tyś km po naszych wspaniałych drogach i już coś mi puka w zawieszeniu , ale się nie dziwie i w najbliższym czasie powymieniam co trzeba i znowu będzie jak nówka , silnik chodzi jak zegarek . Oczywiście 730d to lepszy wybór ale też droższy ! Przejedź się takim tds'em a napewno ci się spodoba , no i lepiej patrz na jakieś auta z zagranicy i z troszkę większym (oryginalnym) przebiegiem , no chyba że ten ma "papiery" na te 135tyś , no i nie kupuj jakiś "okazji" z super niską ceną , 98 rok z takim wyposażeniem musi min 30tyś kosztować.
  8. rekin5

    Uratować Baur -a

    Z samymi blachami to raczej nie zarejestrujesz !!! A jak będziesz już go chciał pociąć , to lepiej daj mi wczesniej znać , chętnie przyjmę go od ciebie i nawet coś za niego odpalę :norty:
  9. Skrzynia może i pasuje ale ma inne przełożenia ! Najlepiej wymienić wszystko , czyli kompletny silnik z elektryką , skrzynie , wał , dyfer.
  10. Tak myślałem że dają inne ciśnienie ,ale na końcówki nie zwróciłem uwagi , dzięki , jutro popytam o nowe .
  11. rekin5

    mała głowa zamiast duzej

    No taka szpera to długo ci nie wytrzyma !
  12. rekin5

    Brak ładowania

    Najprościej jest sprawdzić czy nie wytarły się szczotki w alternatorze . Wykręcisz je razem z regulatorem napięcia z tyłu alternatora (dwie małe śrubki) jak nie będą wychodziły za plastik , albo wypadna to są do wymiany . A jestes pewny że niema ładowania , czy tylko świeci ci kontrolka ?
  13. Hehe , mój znajomy miał E30 z silnikiem M10B18 , na gazniku i marudził że jest strasznie "delikatny" !!!! Auto miał rok i w tym czasie raz miał kapitalke silnika , a po czasie go wymieniał, jak sprzedawał auto to motor ledwo chodził !!!! :shock: A dlaczego tak sie działo ? Kolega miał świetne pomysły np. kręcenie bączków na zimnym silniku :shock: efekt -spalone pierścienie i panewy , po naprawie postanowił lekko wmocnić gaznik , bo coś mu słabo auto jechało , coś pokręcił przerobił i chciał sprawdzic ile obrotów wyciśnie na luzie , no i przy prawie 7000tyś! strzelił łańcuch :duh: więc wszystko zależy jak się obchodzi z autem , można znalezć uważany za słaby silnik tds z ogromnym przebiegiem bez remontu i zabite "niezniszczalne" M10 , które padło komuś po niecałym 1000km
  14. Właśnie o to mi chodzi ! To co jestem w stanie sam zrobić , to zrobie - bo z wszystkim nie dam rady , chodzi mi o wykończenie wnętrza , jakieś prace tapicerskie i lakierowanie , które musi być wykonane profesionalnie a ja niemam do tego warunków. Mechanika , elektryka i blachara to dla mnie żaden problem , nikt też mnie nie będzie gonił , więc wszystko będzie dokładnie zrobione , nigdzie nie zaoszczędze ani niczego nie pominę. Co do wartości auta to dla mnie było by bezcenne , a że bez historii to nawet dobrze , bo będzie jak nowe :)
  15. Kasa to nie aż taki wielki problem bo nie musisz odrazu wywalać na wszystkie części , a szantaż narazie ona stosuje , czyli jak zobaczy te "graty" pod domem to mogę zmieniać adres zamieszkania :mrgreen:(oczywiście razem z nimi) Fotki jak tylko będę miał czas pstryknąć to gdzieś wkleję i dam ci znać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.