Skocz do zawartości

dariog1986

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dariog1986

  • Urodziny 28.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E61 530d, Wcześniej E90 320D
  • Lokalizacja
    UK- East London, obecnie RM15

Osiągnięcia dariog1986

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po wymianie alternatora, auto smiga aczkolwiek nie obylo sie bez problemow. nie dziala radio, ekranik, brak sygnau niezapietych pasow. ktos podpowie gdzie szukac problem ?
  2. e60 2005 530D Witam, przez ostatnie 3 dni mordowaem sie codziennie rano z odpaleniem autka. wczoraj wrzuciem na prostownik baterie od audi a6 c7, a dzis rano postanowilem je podmienic, wyciagnalem stara baterie, wrzucilem pod prostownik, zamocowalem swiezutko naladowana baterie i ....... jak dotknalem minusa strzelily iskry jakbym spawal- doszlo do niezlego zwarcia ! :evil: okazalo sie ze bateria goraca jak diabli, a przewod minusowy parzy!. Do rzeczy- wymienilem baterie na inna. Auto kreci- nie odpala, wyswietlacz na konsoli nie swieci. co sprawdzic przed podlaczeniem kompa ? które bezpieczniki sprawdzic na poczatek ? Cwaniaczkom próbujacych wmowic ze zle podlaczylem baterie- dziekuje :nienie: Dla potomnych- bateria uszkodzila alternator :/ a wystarczylo ja sprawdzic miernikiem przew wsadzeniem aku do auta :duh:
  3. Po kilku dniach walki z autem mogę śmiało powiedzieć- problem rozwiązany, przy wymianie modułów w E60 potrzebny jest NCS EXPER, WINKFP ORAZ DIS ( u mnie wszystko na VM - tu polecam chomiki z gotowcami Młodzik1, Trandolf) Kilka zdjęc z zabiegów http://scr.hu/0rf0/fnbxg kody 9AAC, 94AC znaczenie http://scr.hu/0rf0/cyibu Działający DIS http://scr.hu/0rf0/a180u w trakcie synchronizacji czasu http://scr.hu/0rf0/phea9 DIS zmieni aktualizuje czas tylko wtedy, gdy moduły posiadają taki sam VIN- najpierw zmieniamy nr VIN, później DIS
  4. Spróbuj za pomocą tool32 wpisać. Jeśli się nie uda , to zaprogramuj za pomocą KFP i nie zapomnij o win wpisać zanim naciśniesz przycisk "programować" NCS i KFP ogarnąłem, ale tool 32 to czarna magia:/ nigdzie nie ma żadnej instrukcji obsługi nie mam pojęcia jak to ugryźć, Bez większych problemów zmieniłem Vin w sterowniku airbag używając KFP, INPA widzi Zmieniony VIN w sterowniku, natomiast pojawił się nowy problem. SFZ 9AAC 1 error stored. wyczytałem, że po zmianie vin należy zsynchronizować czas w sterowniku, jak to zrobić ?? Wchodzę w Tool32 ładuje FSZ.PRG, widzę opcję systemzeit_lessen i systemzeit_starten, ale nie wiem co tutaj zmienić. POMOCY
  5. Spróbuj za pomocą tool32 wpisać. Jeśli się nie uda , to zaprogramuj za pomocą KFP i nie zapomnij o win wpisać zanim naciśniesz przycisk "programować" NCS i KP ogarnąłem, ale tool 32 to czarna magia:/ nigdzie nie ma żadnej instrukcji obsługi nie mam pojęcia jak to ugryźć,
  6. Witam. jak w temacie INPA pokazuje błąd 9AAB (zły numer VIN ). moduł przełożyłem z innego auta ( identyczne numery seryjne), ze wcześniejszym totalny brak komunikacji ( wysypał się ). pytanie, czy jest możliwość zmiany Vin w nowym sterowniku airbag ? w przeciwnym razie kontrolka poduszki i pasów nie zniknie.
  7. Mlodzik18 wystarczyło podmienić Update SP-Daten. wszystko śmiga jak należy. lampy przekodowane- błąd zniknął! Wiszę Ci duże piwo za świetny poradnik!
  8. jasne, że mam kabelek, już nawet nabroić zdążyłem. łącze się, odczytuję, zmieniam, ładuję z powrotem do modułu świateł i .... 9CC0 właśnie siadam i wszystko instalujęna świeżo :/
  9. Witam. stałem się kolejnym nieszczęśnikiem, który postanowił wywalić błąd przepalonych postojówek NCSem. Zaraz po zgraniu plików wyskoczył błąd: Lighting system! Stop vehicle. INPA wyrzuca 9CC0. Użyłem "INPA trandolf" więc domyślam się że program stary, mimo NCS Expert v3.08. Działam na VM, mimo podmienieniu plików tak jak Młodzik wskazał, ciągle wyskakuje błąd. Chciałbym ściągnąć VM, bądz instalkę na win.... całości zaktualizowanej.... śmigającej....badz przyczyny wystapienia bledy na zdjeciu: http://scr.hu/0rf0/sf06u http://scr.hu/0rf0/5hmaz
  10. prosta sprawa! całość około 5- 7 godzin. Gdybym miał robić to kolejny raz, zajełoby to połowę czasu. Schemat i tniemy kabelki !! powymianie lamp stwierdzam, że gra warta świeczki :D
  11. Dziqsek, przejściówki- masz na myśli: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NJ71-EUR-11-2004-E61-BMW-530d&diagId=63_1048 Bazując na http://www.realoem.com/ wygląda na to, że ten zestaw jest do aut przed liftem, ale produkowanych ok 2006 roku?! Moje BMW jest z końca 2004. Może mi ktoś wytłumaczyć czy były jakieś zmiany w czasie produkcji ? Moduł świateł się zmienił? wiązka?
  12. Witam. Podpisami się pod temat. Jestem po lekkim dzwonie bmw e61 2004 rok. Lampa potrzaskana, wiec kupiłem wymarzone soczewki. Jakiś magik podpowie jak ugryźć temat podłączenia lamp?
  13. Podepnę się pod temat. po zmianie felg na 18" wyskoczył mi błąd http://scr.hu/0rf0/nt0v6. Rozumiem, że coś z kontrolą trakcji przeskanowałem autko INPA (po niemiecku, a mieszkam w UK i niemiecki jest mi poniekąd obcy :(. http://scr.hu/0rf0/k6h5t http://scr.hu/0rf0/v1mrq ponad to wszystko Zaciągnięty ręczny hamulec wyświetla się na czerwono gdy jest zaciągnięty, natomiast gdy go opuszczam zmienia kolor na żółty. Proszę kolegów forumowiczów o pomoc. dodam jeszcze, że po wymianie felg włączyłem adaptację, ale nie pomogła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.