Skocz do zawartości

aquater

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 2003

Osiągnięcia aquater

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. a ma ktoś foto w normalnej rozdzielczości z tymi markerami?
  2. chcesz to Ci jutro zrobię foty jak wygląda turbo po wyjęciu i co je trzyma
  3. Ze względu na brak druciarstwa w bmw dla mnie druciarstwem było montowanie tych klapek w fabryce... żeby jeszcze przemyśleli to od strony technicznej....
  4. No co Panowie zakupić? widzę, że zdania są podzielone...
  5. bezpieczniki wszystkie sprawdzone... po odłączeniu IBS na klemie nadmuch działa
  6. a wiesz może czy ten błąd powoduje wyłączanie nadmuchu? wówczas nawet ten na szyby nie działa
  7. ok tak zrobię. jutro jeszcze posprawdzam ładowanie itp
  8. nie dopisałem również że wyjmowałem aku i podmieniałem z innym o podobnej pojemności... No cóż .. powalczę jeszcze ...
  9. Myślałem że padła dmuchawa... Rozbebeszyłem i przy okazji wymieniłem na nową gdyż stary ćwierkał .... Jeż okazał się dobry... I teraz ciekawostka... ładowałem aku przez 24 godziny ale nie przez złącze pod maską tylko przez bagażnik... odłączyłem kabel od IBS... Świeci mi się kontrolka akumulatora na żółto... Dodatkowo doszedł błąd o problemie z modułem światła z lewej strony auta.. Profilaktycznie zajrzałem do przedniej lewej lampy i wymieniłem dobrą żarówkę na nową.... Czy muszę teraz zresetować ten akumulator inpą i ewentualnie wprogramować go drugi raz ?
  10. Koledzy ma ktoś opis bezpieczników w języku polskim?
  11. dzisiaj się nie przysłuchiwałem dźwiękom pod maską..... Ale mam zagwoztkę .. za co dokładnie odpowiada bezpiecznik nr13
  12. włożyłem z powrotem bezpiecznik nr 29. W staniu uśpienia pobór prądu to ok 0,1A Jednak to wszystko bez bezpiecznika nr 13 Pomoże ktoś?
  13. dobra... Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ... Winę ponosi nr 13 (7,5A) - instrumentenkombination.... Ktoś wie za co odpowiada i co ponosi winę za rozładowywanie? Oraz bezpiecznik nr 29 - diagnose ... PO wyjęciu tych 2 prąd z 6A spada do 1,5A .. Mówię to o postoju bez uśpienia.... Sprawdzę jeszcze po uśpieniu
  14. Czołem... Koledzy mam problem... PO zamknięciu auta nawet po godzinie słychać jakby dźwięk pompy paliwa która się załącza na chwilę i słychać również przelewaną ciecz... Okolice tylnych kół... Pod maską w okolicach egru również coś brzęczy jakby robiło nastawy przepustnicy.... W czym szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.