Skocz do zawartości

thommeck

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O thommeck

  • Urodziny 20.10.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2004
  • Lokalizacja
    Zielona Góra
  • Zawód
    Sam sobie

Osiągnięcia thommeck

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem na czym to polega ale u mnie wysprzegla tuż przed zatrzymaniem. Jeśli obroty i podtrzymanie w normie to pozostaje podjechać gdzieś do fachowca od skrzyń i niech sprawdzi. Może to kwestia adaptacji.
  2. I zerknij na obroty biegu jałowego, u mnie trzyma równo 650.
  3. Zwróć uwagę na chwilowe spalanie. Właśnie patrzę jak to u mnie wygląda i zwalniając tuż przed zatrzymaniem spalanie chwilowo rośnie tak do 10l a potem spada na zero. Wtedy już jest na luzie.
  4. Mam tą skrzynię tyle że silnik 2.2l i rzadko w automacie schodzi do jedynki. Nie odczuwam czegoś takiego. Jedynie w manualu dość wolno przełącza 1/2 ale tak miały wszystkie automaty którymi jeździłem
  5. Może jednak wróć do punktu wyjścia i sprawdź ciągłość ładowania? Ja mam zupełnie inny silnik i tez walczyłem. Okazało się że po wymianie regulatora napięcia na biegu jałowym miałem 14,1V, ale w trakcie jazdy przy obciążeniach innych podzespołów potrafiło spaść do 12,6V i potem bardzo powoli wracać. Błędów nie było ale kultura pracy odbiegala od optymalnej. Wymiana alternatora załatwiła sprawę.
  6. Zmień temat bo zostanie zamknięty. Regulator to wymienna cześć alternatora i da się ją wymienić na aucie. W Twoim przypadku jednak obstawiam alternator, awaria regulatora zazwyczaj objawia się skokami napięcia nawet do 20V.
  7. W m54b22 jest podobnie. Może to po prostu charakterystyka tych silników
  8. Wydaje mi się że to coś z prądem ale ciężko mi dojść co to. Akumulator nowy, ustawiony i zameldowany. Klemy sprawdzone. Ładowanie 14,1V. Styki sprawdzone, Klemy posmarowane miedzia. Mpm działa. Gdzie dalej szukać juz nie wiem :-(
  9. Witam ponownie. Uparcie walczę z błędem poduszki który powraca w różnych interwałach czasowych (zazwyczaj jak już o nim zapomnę). Prześledziłem kilka wątków i robiłem zgodnie z instrukcjami. Niestety po jakimś czasie błąd powraca - opadają mi już ręce. Błąd wygląda tak: http://s5.ifotos.pl/mini/airbagjpg_eqrqwqs.jpg Czy ktoś wie co to może być i gdzie tym razem szukać? Z góry dzięki! Pozdrawiam,
  10. Mam tą samą szerokość tylko na 17 calach. Efekt podobny. Jeśli chodzi o koleiny niestety czym szerzej tym gorzej. U mnie dochodzi jeszcze wysokość opony. Ten jeden cal sprawia że auto staje się bardziej gumowe. Tego typu problemy niweluje rof, bo ściana jest opony sztywna. Nie wiem jak zachowują się zwykle opony na 19", ale wg mnie problem gumowatosci nie powinien być już tak odczuwalny. Tu już musi się wypowiedzieć ktoś kto jeździ w tej konfiguracji. Sam jestem ciekawy
  11. Jest możliwe. Opony run flat?
  12. Bez diagnozy co najwyżej dostaniesz tu kilka zaklęć. Jedź na kompa albo popytaj się czy na forum jest ktoś ogarnięty w Twojej okolicy
  13. Przed liftem jest na pewno 2.2l m54b22, na pośrednim wtrysku. Oznaczenie 520i 170KM. Podobno dobrze się gazuje
  14. Do normy mam jeszcze daleko. Niestety samochód kupiony na szybkiego bo było trzeba i zrobiony przez druciarza. Nie mam oryginalnych ustawień, pełno błędów i ciągle coś nowego. Niestety wiedzę mam niewielką więc radzę sobie być może błędnymi rozwiązaniami. Mechanikę już ogarnąłem, teraz elektronika. Oj coś czuję że jeszcze popiszemy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.