Skocz do zawartości

emde86

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emde86

  • Urodziny 18.08.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520d
  • Lokalizacja
    Ełk

Osiągnięcia emde86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Odma po wymianie obudowy i filtra i nadal to samo cały czas daje spalinami i olejem aż mam zalaną całą obudowę silnika. Dodam tylko że ostatnio od miesiąca jeżdżę dystansy nie dłuższe niż 5-10 kilometrów. Czy to może być przyczyna? Podczas postoju telepie silnikiem, podczas jazdy wszystko ok nie ma muła i innych objawów. Nie ubywa oleju, płyn chłodniczy też ok. Czy odma która jest na obudowie może się zatkać? Miał ktoś podobne objawy? Obecnie nie mam jej kiedy podstawić do mechanika może w sobotę się uda.
  2. emde86

    e39 520d M47 nie pali

    No to już po wymianie. Jak bym kupił nowy samochód. Na niskich obrotach ciągnie jak szalona, kiedyś musiałem gazować by nie zgasła. Spalanie po rundce przez miasto 8.0l i idzie w dół. Niby taka błaha sprawa a potrafi w głowie namieszać. Już miałem sprawdzać przewody podcienienia i zaworki od turbo aby znaleźć przyczynę muła a problem leżał w tym że silnik nie miał co konsumować heh. Żałuje że nie zauważyłem tego przy wymianie filtra paliwa, aby napełnić filtr musiałem z 10 razy przekręcić kluczyk a teraz jedne przekręcenie na 3 sekundy i filtr pełny oraz zalany cały ręcznik który podłożyłem. No to teraz czas na swiece, wymianę czujnika deszczu i naprawę drobnych problemów lakierniczych. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc. Chyba na nowo w niej się zakochałem hehe
  3. emde86

    e39 520d M47 nie pali

    Tak papiery od kanapy i kilka innych serwisowych, reszta to jakieś śmieci już z pl. Ogólnie dowiedziałem się że dane z vin pokrywają się z tym co jest na papierach. 12 lat a skóra jak nowa. Co do świec to kumpel ma e46 320d w zimę miał problemy z zapaleniem na wiosnę już paliła ok nie na dotknięcie ale jeździł, okazało się że miał padnięte 4 świece. Tak więc to raczej nie kwestia świec. Tutaj silnik nie dostaje paliwa, po zdjęciu wężyka dopływu paliwa przed filtrem i przekręceniu kluczyka mała pompka pompuje a paliwo nie leci niestety. Dodatkowo filtr paliwa był tylko w 1/3 zalany. Edit: Pompa wyjęta, po podpięciu na krótko zero oznak działania. Zacząłem ją rozbierać i chciałem sprawdzić po raz szósty czy działa no i załapała. I teraz pytanie wymieniać czy zostawić starą?
  4. emde86

    e39 520d M47 nie pali

    Niestety dziś klapa, padł akumulator, mogłem podpiąć go wczoraj ehh. Udało mi się jedynie zczytać błędy IPNĄ: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 06/01/14 08:27:15 ECU: DDE30DS0 JobStatus: OKAY Variant: DDE30DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 8 glow device Error frequency : 51 Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 31.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 13.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h activation Open circuit or KS after B- Glow plugs also Glow relay defect Error currently available Errorcode: 08 4C 33 00 47 E2 2E 00 35 E2 2E ------------------------------------------------------------- 114 CAN-Bus Error frequency : 50 Engine speed 117.50 [1/min] Battery Voltage 10.78 [V] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 0.00 [1/min] Battery Voltage 0.00 [V] Betriebstundenzaehler 0.00 h Reception fault driving slip controll (ASR) Reception fault engine torque controll (MSR) Reception fault instrument cluster Timeout message driving slip controll (ASR) Error currently not available Errorcode: 72 1E 32 05 6C E2 2E 00 00 00 00 ============================================================= Błąd świec był już wcześniej, wiem że dwie są padnięte. Co oznacza błąd "114 CAN-Bus"? Czy to chodzi o niski prąd zasilania? Dodatkowo sprawdziłem czy pompa w baku dostaje zasilanie i po przekręceniu kluczyka napięcie dochodzi przez około 10 sekund. Czy działa pompa nie zdążyłem sprawdzić gdyż zaczęły mi wariować wszystkie lampki na desce i zorientowałem się że akumulator pada. Dodatkowo pod kanapą znalazłem sporo papierów serwisowych z Niemiec plus kilka polskich złotych heh Pozostało czekać na naładowanie akumulatora
  5. emde86

    e39 520d M47 nie pali

    Witam, od niedawna (mija 3 miesiąc) jestem posiadaczem e39 (2002r. polift). Samochód od kupna był lekko mułowaty do 2 tyś. obrotów, spalanie w mieście około 9,5 litra. Poprawiło się trochę po wymianie filtrów, oleju i przeczyszczeniu egr. Dodatkowo odkryłem przy wymianie filtra odmy że starego filtra nie było a silnik w okolicach odmy jest cały zalany olejem. Jednak mimo tego auto działało znośnie do wczorajszego popołudnia, wracając z pracy musiałem dłużej zakręcić ale auto zapaliło, zwróciło to moją uwagę mimo tego że mam dwie padnięte świece i nosiłem się z zamiarem wymiany wszystkich świec. Dojechałem do domu bezproblemowo auto o dziwo nie przymulało. Dziś rano miałem wyjechać i na dzień dobry musiałem znowu kręcić z tym że dwa razy dużej niż poprzednio, auto zapaliło jednak odczuwalne było falowanie obrotów i brak reakcji na gaz, po chwili auto zgasło, wysiadając w celu zajrzenia pod maskę ujrzałem białą chmurę dymu wydobywającą się z wydechu. Kolejne próby uruchomienia auta nic nie dały, rozrusznik kręci trochę jeszcze podłymi tak jak by spalił resztki paliwa i leży. Po odpięciu przewodu dopływu paliwa od filtra i przekręceniu kluczyka nie leci ropa mimo że słychać działanie pompki, dostrzegłem również mało ropy w filtrze. Po odpaleniu z plaka pokręcił krótko, znowu falowanie obrotów brak reakcji na gaz i zgasł. Na dziś odpuściłem bo nie miałem pomysłów, pogrzebałem trochę w internecie i doczytałem że może to być pompa paliwa lub padnięty przekaźnik od pompy. Jutro zamierzam go sprawdzić i zmierzyć napięcie na pompie jak i samą pompę oraz podpiąć samochód pod kompa. Zdaję się na wasze doświadczenie, może macie jakieś propozycje odnośnie innych przyczyn tej usterki.
  6. Witam, W sobotę zamierzam obejrzeć to auto dlatego proszę o opinie i ocenę: http://otomoto.pl/show?id=C32381386 Z rozmowy z właścicielem wiem że jest on właścicielem komisu i jest to jego prywatne auto. Samochód pochodzi z belgi i użytkowany był tam przez starszą kobietę. Przebieg niby potwierdzony wpisami w książce ale wszystko można zrobić jak wiemy. Rozkodowany VIN: Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Kod typu DM71 Typ 520D (EUR) Typoszereg E E39 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M47 Pojemność skokowa 2.00 Moc 100 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Data prod. 2001-12-05 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S339A SHADOW LINE Shadow-Line S397A LM RAEDER STERNSPEICHE 83 BMW LA wheel, star spoke 83 S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Składanie Information Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.