Skocz do zawartości

mlody_act

Zarejestrowani
  • Postów

    269
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1999r
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mlody_act

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Dużo Ci z tego cieknie? Niestety w tym miejscu M43 lubi się pocić. Ja też mam to miejsce lekko "spocone", ale nie zauważam znaczących ubytków oleju. Dolewam około 0,5 litra na 10.000km. Kiedyś nie dolewałem, bo poziom schodził do minimum akurat do wymiany czyli ok.15tyś km. Teraz zmieniłem olej z 5W50 na 5W40 i nie wiem czy przez to że jest rzadszy czy się bardziej wyciueki powiększyły bo dolewam ok. 0,5l na 2,5tyś.
  2. A można to umyć na zasadzie pojechać na myjnie ręczna i wężem z tą wodą podciśnieniem umyć ? I jak to uszczelka łączenia głowicy z blokiem to rozumiem ze spora "zabawa" i koszt... bo to zdejmowanie głowicy, planowanie jej itd... ?
  3. Witam, Mam problem i nie potrafię zlokalizować skąd cieknie mi olej, ktoś miał podobny, lub taki sam przypadek i wiec co trzeba wymienić ? Bo chyba na wyciek z miski olejowej to za wysoko ? http://s28.postimg.org/s1yg6logp/IMAG0157.jpg http://s28.postimg.org/enldakhsp/IMAG0158.jpg
  4. Temat rozwiązany, wymiana przepływomierza rozwiązała wszystkie problemy :cool2: Od razu na wykresie się w INPIE przy Air Mass pokazały prawidłowe wartości oraz odczyty przy cylindrach Rough, bo wcześniej też tam wartości były 0 :)
  5. Tak zrobiłem, odpiąłem, od razu na kompie pojawił się prócz błędu 120 to jeszcze 121 czyli o braku odczytu temperatury powietrza, auto jak by chętniej odpalało choć pojawiły się problemy z odpalaniem ale dosłownie na 10-15 sekund i znikały, wystarczyło auto potrzymać na obrotach dosłownie na 1-1,2tys obr/min i było ok, ale znalazłem w domu stary przepływomierz Bosha, bo już kiedyś wymieniałem, podłączyłem i na starym, uszkodzonym, wartość air mass przy odpalaniu wskakiwała na 3,2 do 4,5 kgh, niestety na tym starym nie szło odpalić w ogóle samochodu no bo uszkodzony. Czyli wskazuje chyba jednak że raczej jest uszkodzony przepływomierz bo na tym obecnym przy odpalaniu i nawet jak silnik pracuje jak widać na screenie jest wartość zawsze 0. Jak myślicie :?:
  6. Pewnie że odłączyłem ją, tylko jak tak widać błąd na inpie nr. 120 i zerowe wskazania air mass, po odpięciu przepływki od razu na kompie wyskoczył błąd 120 ale to normalne skoro ją odłączyłem, air mass było nadal zero oraz air inakte temperature też 0, no bo wiadomo nie ma przepływomierza to nie mierzy temperatury powietrza... Jakieś pomysły :?:
  7. A miał ktoś taki przypadek jak ja przy uszkodzonym przepływomierzu, taki odczyt z INPY :?: Nie chce w ciemno kupować przepływomierza za prawie 500zł a się okaże że to nie to... chyba mnie rozumiecie :wink:
  8. Zrobiłem test INPĄ http://img31.otofotki.pl/obrazki/yf223_inpam43.jpg Czy to oznacza że moja przepływka jest do wymiany ? Nic nie mierzy, jedynie temperaturę przepływającego powietrza, test zrobiony na postoju przy rozgrzanym silniku, jak dodawałem gazu to ta pozycja zaznaczona w ogóle się nie zmieniała...
  9. Samochód jeździ dobrze, tylko są problemy z tym uruchamianiem jego, które wyżej opisałem i to nieregularne :?
  10. Witam, A więc mój problem objawia się następująco: Mam problem z autem i po podpięciu do kompa pokazuje błąd: 120 signal air flow meter a wiec przepływomierz... bo mam problemy z jego odpaleniem czasami muszę wciskać gaz przy odpalaniu jak kiedyś stare maluchy czy fiaty żeby chciał odpalić, albo jak odpali bez problemu to przy ruszaniu gaśnie, np. ruszanie na samym sprzęgle gaśnie, i obroty spadają, albo tez wystarczy ze skręcę kierownica czyli obciążenia silnik dostanie od wspomagania, obroty spadają i gaśnie. Jakieś pomysły :?: Czy w ciemno ryzykować 500zł i kupować przepływomierz :?: \ Auto i silnik jak w temacie Pozdrawiam
  11. Jak ktoś chętny to mogę zakodować światła do jazdy dziennej, kierunki przy otwieraniu/zamykaniu, tylko że w Warszawie i na pewno taniej ;)
  12. Cze mam problem z 320 d E46 150 kM z 2002 r. spada moc i auto gaśnie zapala się na desce kontrolka DDE. Po odpaleniu można jechać tylko mam odczucie, że nie ma tyle mocy co kiedyś. Przy kolejnym takim objawie kontrolka na desce gaśnie. i tak kilka razy dziennie. Ostatnio był u mechanika wymieniony zawór na EGR przepływka sterowanie podciśnieniem oraz regulowane przepływy na wtryskach. Potrzebuję szybkiej djagnozy - jak coś jest nie tak z tym co robił to złoże reklamację. Jestem z Tarchomina. Niema problemu, Zapraszam na PW to się umówimy :cool2:
  13. No tak, tylko że moja wina bo nie sprecyzowałem dokładnie pytania :P Chodziło mi o czynnik chłodzący od klimatyzacji :) Żeby sobie spojrzeć ile jego jest i czy trzeba nabijać klimę czy nie, jest coś takiego w INPIE :?: :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.