Skocz do zawartości

hadman

Zarejestrowani
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2001r 2,2 + LPG +M54

Osiągnięcia hadman

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam, niedawno znajomy za bardzo rękoma machał i lusterko dostało "strzała" i spadło z zawiasów :) czy jest jakis sposób założenia z powrotem ? nie ułamało się tylko tak jakby spadło z zatrzasków. z Szyby wystaje tylko śruba
  2. hadman

    Wahacze-jakiej firmy??

    wlasnie wydaje mi sie że mnie oszukał mechanik. Po zakupie auta jak zaczęło stukać jakies 4 lata temu to mowil ze zmienił z niewymienialnych sworzni na wahacze z wymienialnymi ;p ale za kazdym razem potem wymieniał mi wahacz "bo coś tam" ( kłóć się z mechem to na dobre Ci wyjdzie - on wie lepiej :P ) . W Każdym razie juz zmieniłem mechanika a teraz sam chce sobie to powymieniać. Nawet i prase mam :P na diagnostyce mi powiedzą czy trzeba cały wahacz czy tylko sworzeń?
  3. u mnie tylko na LPG wypada cylinder ( i to raz na jakiś czas - nie zawsze )
  4. domyślam się że masz LPG w aucie i źle dobraną mape do silnika. Mam to samo od paru lat i tylko polecany gaziarz ( a byłem u kilku ) mi w tym pomógł. ja osobiście mam założone świece ngk 4 elektrodowe
  5. hadman

    Wahacze-jakiej firmy??

    witam ponownie odgrzewam kotleta. jade niebawem na trzepaczke na diagnostykę gdyz od pewnego czasu juz mi stuka cos z prawej strony z przodu. CZy to mozliwe ze bedzie tylko sworzeń czy raczej się szykowac na wymiane całego wahacza? W 2019 roku polecacie jakies firmy :)? czy raczej uderzać w MEYLE HD Wzmocnione :)? Nigdy mechanik mi nie mowil na jaką firme wachacza wymienia wiec nie wiem jakie mam zalozone a juz z 3 razy mi wymieniał wahacze z przodu.
  6. wąż za termostatem gumowy i ciepły - chłodnica na dole zimna jak lód. Wąż przed termostatem gorący i nie dało się go nacisnąć czyli nie puszczał dalej. Wymienili termostat i chyba teraz śmiga wszystko ok. także 800 zł poszło w ( wiatrak + zbornik wyrów + termostat + robota ) ..
  7. właśnie chyba nie bo dolałem niby z 1L Płynu i poczekałem aż ostygnie. Zgodnie z insstrukcją odkręciłem śrubkę odpowietrznika, włączyłem gorący nawiew na 2, i po chwili zaczał pluć wodą ze śrubki więc nie było sensu upuszczać płynu bez sensu. Oddalem go dzisiaj na poprawkę bo mi nagle po wymianie zbiorniczka wyrównawczego przestały świecić ringi ( tylko po stronie kierowcy )
  8. witam, mechanik stwierdził że spalił sie moduł wentylatora ( było zwarcie przed modułem, co upaliło moduł ). Zamowil wiatrak używke i chyba przełozył sam moduł. Dodatkowo wyszedł strzelony zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. Mysleli ze to przelew w zbiorniku ale jednak był uszkodzony. Odebrałem zapłaciłem .. a tu nastepnego dnia znowu sie grzeje jak jade. Tyle że teraz przy klimie sie wiatrak włącza ale teraz chłodnica jest zimna i chyba sie termostat nie otwiera - a otwiarał się wcześniej bo chłodnica była gorąca. Ogólnie żeby móc gdzieś dalej jechać to przy wzroście temperatury otwieram okno kieruje nawiew na zewnątrz auta i włączam full grzanie na full nawiewie.. ale tak sie jeździć nie da.. w środe zawoże na poprawki zobaczymy co wyjdzie.. czy termostat mógł nagle przestać działać ?
  9. mech mówi że na 99% uwalony moduł wentylatora. a wyciek płynu i ciśnienie to normalne jak sie zagotuje auto - zeby nie rozsadziło chłodnicy .. tyle ze mowi ze nowe wentylatory chodzą po 600 zł.. jak tego szukać na allegro ?
  10. Pisałem wyżej że wentylator na krótko działa
  11. a skąd pewność żę jest powietrze? jak robie wg. instrukcji odpowietrzania to z nakrętki odpowietrznika leci woda. Z nawiewu leci gorące powietrze i przełącza się na GAZ - a gdy miałem zapowietrzony to wiało zimnym powietrzem i nie chciało przerzucić na GAZ. Termostat puszcza dalej bo czuje na parowniku że jest gorący i chłodnica wczoraj była dosłownie cała gorąca. Włączając klime nic sie nie zmieniało poza słyszalną zmianą pracy silnika przy naciśnięciu przycisku klimatyzacji
  12. Dzisiaj zaglądam a tam płyn w zbiorniku wyrównawczym jest ( mimo iż chyba pokazuje na desce rozdzielczej ze mało płynu w chłodnicy, nie wiem czemu ), pływak w zbiorniczku jest uwalony wiec raz wychodzi do góry raz nie Bezpiecznik jest OK. Na 3cim zdjęciu na dole jest czujnik temperatury wody ? to on odpowiada za uruchamianie wentylatora po osiągnięciu temperatury ? jeżeli to nie on to gdzie mogę go szukać ? ( wybaczcie że nie edytowałem poprzedniego posta - zapomniałem :/ )
  13. Witam, wiem że tematów na forum jest duzo lecz przewertowałem kilka stron i nie znalazłem rozwiązania. pacjent bmw e46 320i 170KM + LPG problem : nie uruchamia się wentylator chłodnicy. 2 dni temu po dolaniu płynu chłodniczego do zbiornika zapomniałem go dobrze dokrecic. Po przejechaniu z 20 km nagle zaczelo mi sie dymić z pod maski i wyciekał z duzym cisnienem płyn z korka. Dokręciłem go dobrze pod domem i rano pojechałem po płyn zeby uzupełnić. Wlałem z 2 L płynu i ujechałem z 20 KM i nagle temperatura skoczyła na czerwony wskaźnik. Włączyłem gorący nawiew żeby to zbić ale to nic nie dało. W pewnym momencie zaczelo sie kopcić z pod maski to zjechałem i po otwarciu maski wydobywała się para gdzieś z prawej strony po środku zbiornika wyrównawczego ( nie szło zobaczyć przez filtr powietrza który zasłania wszystko ). Odczekałem chwile - dolałem wody i pojechałem pod dom do którego jechałem ( 2-3km ). Pod domem poczekałem aż wystygnie silnik i dolewając wody odpowietrzyłem go. Chłodnica była gorąca, przełączył się na gaz i grzał z nawiewu w środku samochodu - pomyślałem ze już wszystko ok i wracając do domu po drodze znowu się zagrzał i musiałem zbić ciśnienie odkręcając śrubkę odpowietrzającą ( znowu dym i ciśnienie z okolic połowy zbiornika wyrównawczego ). Jak zajechałem pod dom to zauwazylem ze zostawiam ślad wody za sobą wiec jak juz zaczyna dymic i syczeć to wycieka wtedy woda - tez nie wiem skąd. Dzisiaj znowu dolałem wody oraz probowalem na kanale zlokalizować skąd się leje woda oraz odnaleźć czujnik cieczy w chłodnicy ale nie potrafiłem go znaleźć i widzialem tylko spływającą wode po zbiorniku wyrównawczym. Zauwazylem miedzy innymi ze nie uruchamia się wentylator a chłodnica gorąca u góry i na dole. nie włącza się również jak odpalam klime. Jutro sprawdze bezpiecznik 37 ale chcialem zapytac co jeszcze moge sprawdzić zanim oddam go do mecha ? jestem ogólnie samoukiem - nie mechanikiem :P sorki za obszerny opis
  14. czy mógłby ktoś polecić jakiś zestaw na przód do e46 320i z 2001 roku :)? nie wiem jak tego na allegro szukac zeby dobrze dobrac. z bmwstore - 34112157570 - Kpl. kloc. ham. z czujnikiem kloc. ham. ( https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_1761-zestaw-serw-klockow-ham-value-line/vCF27108 ) 34116864060 - Tarcza hamulcowa, wentylowana ( https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_0758-ham-przedniego-kola-tarcza-hamulcowa/vCF27108 ) czy mogli byście polecić jakiś zestaw :)? http://allegro.pl/ate-tarcze-286x22-klocki-przod-bmw-3-e36-e46-z4-i7178621381.html czy taki zestaw warto kupić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.