Skocz do zawartości

jakowskim

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M44B19 na osprzęcie z M42B18

Osiągnięcia jakowskim

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A no racja :) Osoba która przeprowadzała diagnozę stwierdziła. BŁĄD 21 Cewka na 5 cylinrze działa nie prawidłowo BŁĄD F2 Wtrysk na 3 Cylindrze działa nie prawidłowo BŁĄD F0 Wtrysk na 5 Cylindrze działa nie prawidłowo Chociaż schemat rozszyfrowywania kodu pokazuje DME SM42 21 VANOS -błąd elektryczny możliwę że to wina vanosa ? Reszty błędów F2 F0 nie jestem w stanie znaleźć
  2. Hejka w buni był robiony swap z 2.0 na 2.3 wymieniony został cały słupek + komputer. Po trzech dniach od zmiany silnika samochód zaczął ciężko wchodzi na obroty max 5 tysięcy obrotów. Odkąd odebrałem go po zmianie silnika żużycie paliwa znacznie wzrosło. Błedy komputera dme ms42 21 Activation, fuel injector, cylinder 5 (OBDII:P0205: EUIII:P0205) F2 Misfire, cylinder 5 (OBDII:P0305; EUIII:P0305) F0 Misfire, cylinder 3 (OBDII:P0303; EUIII:P0303) Cewki przekładałem od brata i to nic nie pomogło.
  3. Okej dzięki mój silnik to M52/Tu na podwójnym VANOSIE. Czy silnik i komp będą tylko do przekładki czy muszę też wymieniać kupę gratów ? Z góry dzięki za pomoc. Edit # sprawdziłem realoem i wszystko jest identyczne prócz rzecz jasna dyferencjału i należało by przeprogramować sterownik DME
  4. Witam mam e46 coupe 2.0 w benzyna na podwójnym vanosie z 1999 płyn chłodniczy dość nadmiernie uciekał więc została zrobiona głowica. Problem pozostał dalej płyn zżera 2.5l na 100km diagnoza pękniety blok silnika mechanik stwierdził ze najlepiej bedzie wymienić silnik. I z racji tego że wcześniej przed tym miałem 2.8 w sedanie zastanawiam się nad swapem na M52B23TU. Co potrzebuje do kompletnego swapa z M52B20TU na M52B23TU ?
  5. Dzieki za rady w poniedziałek kupie przepustnice wraz z potencjometrem sprawdzę przewód od potencjometru. Podczas wymiany sprawdzę szczelność i dalej będę kombinował.
  6. Po odpięciu potencjometru przepustnicy silnik nadal pracuje tak samo. Potencjometr przepustnicy wymieniany był trzy razy i nigdy nie było widać różnicy w pracy silnika. Przeplywka na pewno sprawna jak i krokowiec podmieniany był z drugiej bety.
  7. Witam mój silnik to is m42b18 strasznie się mecze z ustawieniem obrotów. Silnik kompletnie nie chce schodzić z obrotów jak by cos się blokowało obroty trzymają się od 2tysiecy do 2.5tys podczas jazdy aby utrzymać stała prędkość nie trzeba dodawać gazu. Po odpięciu linki przy przepustnicy obroty nadal trzymają powyżej 1.5tys. Ostatniego czasu wymieniony był przepływomierz powietrza i czujnik wałka rozrządu czyszczony był krokowiec. Pozostał jedynie błąd potencjometru przepustnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.