Skocz do zawartości

send2me

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O send2me

  • Urodziny 22.03.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 540i Automat 1996

    miasto 18L
    trasa 9L
    mieszany 25L ;)
  • Lokalizacja
    Sochaczew
  • Zawód
    Elektryka samochodowa launch x431

Osiągnięcia send2me

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dokładnie Popieram kolege. Ja jak kupiłem miesiąc temu e39 540i też nie działało asc i abs i była na letnich oponach to była jazda :lol: teraz mam zimówki wszystko zrobiłem ale jak wyjeżdzam w miasto "pstryk" i kontrolka musi sie swiecić :) Kolega w e38 miał to asc na stałe przyszła zima każdy się bawił i cieszył a on... robił zdjęcia i puszczał ją na allegro.
  2. Zgadzam się tak się to obiawia. Diagnostyka na kompie to nie wszystko trzeba też mieć wiedze i umiec ja wykożystac inaczej kilkaset zł można puścić w błoto.
  3. gość opisuje że w aucie przed 1998 nie spotkał sie z uszkodzonym sterownikiem abs widocznie miał farta bo ja już kilka takich przerobiłem reszta tego co pisze jest ok
  4. Wasze może mają, nasze jeszcze nie :) No fakt :wink: Chociaż auta z tego rocznika 2007 z niemiec potrafią mieć już ponad 200tyśkm
  5. Dziękuje! Jak znajde chwile to się za nią wezme.
  6. zdemontuj oba czujniki z przodu i przeczyść je szmatką następnie załóż prawy na lewy a lewy na prawe koło i jedz na skasowanie błedów jak po skasowaniu znów się zapali trzeba podpiąć kompa i jak wyjdzie że ten sam czyli ta sama strona mimo zamienionych czujników to już robota dla elektryka bo albo połączenie miedzy czujnikiem a sterownikiem pompy albo sam sterownik jest walnięty koszt naprawy w granicach 300zł czujniki to wydatek 400zł oryginał 250dobry zamiennik
  7. 378tyś i chodzi pięknie v8 założę się że wszystkie nasze bmw maja powyżej 250tyś miałem e36 coupe is zrobiłem nim 75tyś w 2 lata i chodził jak zegarek a miał 350tyś
  8. koledzy mam taką navi jak na zdjeciach u kolegi ale nie moge jej skalibrowac tzn. jak juz ja ustawie ze samochód znajduje sie na poprawnej pozycji to po przejechaniu kilkunastu km. zaczyna działać jakby szybciej i sie gubi. Pokazuje mi manewr który powinienem wykonać za około 300metrów a im dalej jade tym gorzej . :mad2:
  9. Najlepiej podpiąć pod komp. wyjdzie czy czujnik i który. Ja miałem 2tyg. temu to samo taką bunie kupiłem nie działał ABS i ASC wyjąłem czujniki z przodu bo na kompie wyszło ż e lewy przód , wyczyściłem , prawy na lewy i odwrotnie kasowanie błedów i ... śmiga do dziś :D
  10. Moja 1.8 is tez zaczeła duzo palić w miescie 15 l a w trasie nie chce zejsc ponizej 11l i obroty na luzie strasznie faluja od 1200 do 400 obrotów czy to ewidentna wina sondy ???
  11. . . .,ze leciales 225 is-kiem,ale moze to i prawda,pozdrawiam wujas to najszczersza prawda z 4 osobami na pokładzie lecieliśmy 220 a sam 225 i juz nie przyspieszała... POZDRAWIAM
  12. oj cos mi sie nie chce wierzyc,kiedys scigalem sie z is i mimo 10 koni odczuwa sie roznice w przyspieszeniu,a szczegolnie widac to na 5 biegu nie rozumiem w co nie możesz uwierzyc???
  13. Moja 1.8 is coupe z 92 roku ma wyskalowane 260km/h a leciałem nia 225 i to juz chyba max
  14. Witam bracia i siostry!!! :D Bardzo zależy mi na jakiejś książce obsługi bądź napraw do mojego BMW E36 1.8 IS z 1992 roku. Mój adres send2me@wp.pl WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.