Skocz do zawartości

dziabi3

Zarejestrowani
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330CI
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia dziabi3

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. dziabi3

    E46 M54B30 - przepływka

    Odłącz przepływkę , jak będzie znaczna poprawa to masz winowajce
  2. albo klima jest manualna i tylko ktoś wymienił panel na klimatronika
  3. Jak temperatura jest wtedy na wskaźniku ? Czy przypadkiem to nie jest połowa niebieskiego pola ?
  4. A czy przypadkiem nie rozwarstwił ci się ten przewód w środku i pompa pompuje na ślepo ?
  5. Oj Panie widziały gały co robił mechanik to trzeba było się pytać. Mechanik szlifował ranty na dole klocka i u góra bo twoja tarcza ma już rant. Gdyby mechanik nie zeszlifował klocków to doszlifowały by się one o ranty tarczy, ale mogło by być tak że kilka pierwszych hamowań było by mało skutecznych. Możesz to zeszlifować albo zrobi to tarcza tylko uważaj abyś latarni nie pocałował przez pierwsze kilkadziesiąt km. Gdy tarcza ma jeszcze dopuszczalna grubość to ranty i tylko je powinno się przetoczyć lub można to zeszlifować kątówką (trzeba wiedzieć jak i ile aby nie zabić się na tych tarczach potem) W przypadku gdy tarcza trochę bije to można przetoczyć ja cała u dobrego fachowca co potrafi dobrze centrować tarcze.
  6. Tylko kolego ty masz 1,8 a ja 3,0, tu może być ta subtelna a jakże ważna różnica. Ja mowie o 3,0 i o nich szukałem info, zwłaszcza na niemieckim forum.
  7. Ja tam nic nie słyszę bo strasznie coś klekoce.
  8. Tez byłem na wymianie poduszki i ten twój przegląd to tylko wypisanie kartki na pałę aby klient się cieszył że jeździ sprawnym zabytkiem. Po 2 miesiącach zadzwonią zapyta się o opinie z centrali.
  9. Na tarczy hamulcowej od środka czyli od piasty nie może być śladu smaru bo nie uznają gwaranci. Tam może być tylko rdza nic więcej.
  10. Narobiłeś się a to i tak nic nie da. Elementy zawieszenia nie warto robić a jak coś to należy dać do piaskowania najlepiej ocynkowania i proszkowego lakierowania. Podwozie jedzie się epoksydem i masami uszczelniającymi + fluidol gęsty. Bitgum odpadnie po pierwszej zimie.
  11. Jakie bzdury co nie jeden opowiada !! Bo u wulkanizatora nie stosuja pasty miedziannej to nie trzeba a jakby mechanik smarowal szpilki kałem to by oznaczalo ze taki prces trchnologiczny jest? Pewnie ze sie smaruje ale tak aby na tarcze nie polecialo ' potem klucz dynamometryczny i najlepuej przykrecic w powietrzu. A dlaczego nalerzy smarowac szpilki a poto aby gwint nie przycieral sie i nie zjadal nam momentu obrotowego. Swiece zaplonowe z kolei smaruje sie albo olejem silnikowym albo srebrnym smarem to cos na podobe tego miedziannego tylko bardziej odporny na temperature. Jak jest z zarowymi to nie wiem. Ps sory za ortosy
  12. ZDJĘCIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. Niech Pani puści ręczny !!!!!
  14. HAHA ten gostek pocisnął !!!!!!!!!!!!!! Według niego zużycie amortyzatora określa się według wieku a nie według tłumienia , normalnie brawo :cool2: Ps. Nówka sztuka potrafi pokazać około 76 a 84 %.
  15. Niema co radzić koledze większego akumulatora jak się nie wie gdzie i ile śmiga. Jak robi krótkie trasy to niema sensu lądować większy aku bo on po prostu się zniszczy. Poza tym co ma akumulator do zamontowanego sprzętu grającego jak i tak alternator podczas jazdy "zasila auto".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.