Skocz do zawartości

mybeemer

Zarejestrowani
  • Postów

    453
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520D M-SPORT 2006 M47N2
  • Lokalizacja
    Gniezno / Wexford / Irlandia
  • Zawód
    Inżynier produkcji

Osiągnięcia mybeemer

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. To jest stara kamera, szukaj okraglej tak jak ci ludzie pisza. Tylko bedziesz sie wkurzac ze co chwile musisz swiatla zmieniac recznie... Szukaj od E90/E93 LCI
  2. trzeba pewnie auto przekodowac i sprawdzic liste wyposazenia w inpa lub ncs... da sie to zdalnie zrobic ale musisz miec kabel i programy inpa i ncs expert...
  3. Jaki masz przebieg? Z tego co pamietam to ISTA ma taka dziwna opcje wylaczenia tego serwisu jesli auto ma 300tys.km. Moze to ma jakis wplyw na to ze nie da sie kasowac? Mialem klienta z tym samym problemem. Ista podawala info ze trzeba przekodowac dde i zreobic troubleshooting ale nic to nie dalo. Nawet tool32 nie pomogl.
  4. Wypadaloby zakodowac przez ncs pustym plikiem man wtedy masz pewnosc ze bedzie dzialac zgodnie z wyposazeniem twojego auta. Mimo wszystko wiekszosc funkcji powinna dzialac bez kodowania. nie wiem jak to wyglada jak ktos ma np. webasto a twoj auto nie lub odwrotnie... Z tego co sie orientuje to sa tez inne ustawienia pomiedzy silnikami benzynowymi i dieslami...
  5. mam lampy po regeneracji i jest o niebo lepeiej. wczoraj jechala za mna F10 i intensywnosc swiatla byla duzo mocniejsz niz u mnie. Czy to juz taki typ ze przedlift ma jakies gorsze soczewki czy cos, ze swieci troche gorzej niz F10. mam lampy skretne, wymienione odblysniki i wszsytko wyczyszczone spolerowane... mam tez nowe oryg. zarniki philipsa.
  6. Obie lampy udalo mi sie ukonczyc. Wymienione odblysniki, wyczyszczone lampy w srodku i na zewnatrz + polerka + uv. Kupilem zarniki Philips Xenstart i efekt jest porazajacy w porownaniu z tym co mialem... Chinskie zarniki i prawie na maxa wypalone odblysniki. Dopiero teraz moge w pelni cieszyc sie efektem skretnych lamp! :cool2: Niestety nie mialem czasu na zdjecia ( mam kilka na wlasne potrzeby) gdyby ktos cos potrzebowal to sluze pomoca!
  7. Kupilem ORI zarniki philipsa xenstart 4850k i teraz te lamp zaczely swiecic. Efekt jest super w szczegolnosci w polaczeniu ze skretnymi lampami. Dopiero teraz widze jak fajnie jest miec ten gadzet... :cool2: Na stale mieszkam w Irlandii a tu takich fachowców nie ma wiec wiekszosc trzeba robic samemu ineczej bez auta na 2 tyg z wysylka do PL...
  8. Jesli mowisz koledze ze uzywa zlego profilu to by oznaczalo ze wpisy odpowiadajace za tempomat w poszczegolnych modulach bylyby ustawione nieodpowiednio tzn, tam gdzie ma byc aktiv jest np nicht aktiv. Pytalem sie czy automat lub manual bo jak manual to mozna sprawdzic czujnik sprzegla w inpa czy dziala prawidlowo. Jesli czujnik sprzegla nie dziala to tempomat nigdy sie nie uruchomi a komputer nie pokaze bledu. Spotkalem sie z tymi problemami w Audi a w BMW jest podobnie.
  9. Masz manual? zobacz moze jak dziala czujnik sprzegla? Na wszelki wypadek spawdz tez czy wpisy w modulach sa prawidlowe odnosnie tempomatu : aktiv/nicht aktiv itd...
  10. Zgadza sie, moj blad, napisalem zanim sprawdzilem... Jesli uzywalby zlego profilu to nie tracil by wczesniej zakodowanych funkcji, np. swiatla dzienne... Kolega chyba zapomnial zakodowac DSC pustym plikiem... tu jest inny post na temat kodowania tempomatu w E90: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=219983&hilit=tempomat
  11. Hej, nie jestem pewien ale chyba jak to robilem klientowi w e90 LCI to jeszcze musialem silnik kodowac ale u Ciebie chyba nie ma takiej mozliwosci.
  12. mybeemer

    USB - doposazenie

    jesli masz mulf 2 to dalej czeka cie taka sama ilosc pracy chyba ze masz "mulf2 high basis svs"
  13. mybeemer

    USB - doposazenie

    musisz kupic gnieazno usb i przewod kupic lub sam dorobic. wejdz na ten post co podalaem na wczesniejszej stronie
  14. mybeemer

    USB - doposazenie

    USB Dziala tylko w radiach poliftowych. w przedlifcie trzeba zastosowac inne rozwiazania lub wymienic radio. Ja w e60 2006 musialem wymienic Mask na MASK2 LCI. Jesli masz w aucie BT to wystarczy podmienic te moduly, pociagnac przewody tam gdzie chce sie miec gniazdo usb i zaprogramowac auto... radio musi byc polift Nie jestem pewien jak to wyglada jak ktos ma CCC proffesional moze tam funkcja usb zadziala ale pewnie trzeba soft podniesc. Dodam jeszcze ze to USB jest srednie. Najlepiej dziala pendrive. Jak uzywasz telefonu trzeba miec drogi kabel Y od BMW. Ja mam iphone jak wlacze spotify to nie pojawia sie cala lista tylko jeden utwor wiec i tak musze patrzec na ekran telefonu zeby zabaczyc jaki jest nastepny utwor. Dla mnie szkoda zachodu i pieniedzy z USB lepiej zostac przy aux. Inaczej sprawa wyglada jak sie ma CIC i Combox wtedy jest muza po BT i wyswietlanie okladek albumow itd... tu post z E60 https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=304501
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.