Skocz do zawartości

dominik082

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d 2002r

Osiągnięcia dominik082

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam jeszcze raz :) ten olej synpower występuje w bańkach 5L? bo coś tylko 4L znajduje. Posiadasz jakieś sprawdzone źródło gdzie można dokonać zakupu tego oleju ? Pozdrawiam Dominik.
  2. Mam 10l ale mogę je wymienić za darmo na dowolny inny olej też 10l dlatego zapytałem :)
  3. W sumie zwykły X-Clean też ma LL-04 :) myślałem, że msi być to LL-01. Pozdrawiam i dziękuję.
  4. Tylko to jest ten X-clean plus ll-4 :) bo nie wiem czy ten plusik tam zobaczyłeś.
  5. Witam. Model: E46 2002r Silnik: 330d 184km Przebieg: 300 000 km Styl jazdy: 75% spokojny, 25% wdepnę w podłogę Użytkowanie: 60% trasa /40% miasto Zużycie bieżące na l/15 tyś km brak Instalacja LPG: nie DPF: nie Dotychczas: od 30tys. Motul X-Clean C3 5w30 Posiadam 10l oleju Motul X-Clean+ 8100 i pytanie brzmi następująco :) zalewać takim jaki posiadam czy wymienić na inny bo mam taką możliwość, jak tak to na jaki? Pozdrawiam.
  6. Witam. Posiadam olej Motula X-clean 8100 FE 5w30 mogę zalać ten olej do swojego bmw e46 330d 184km 2002r ? Wcześniej też był lany 5w30 ale chyba X-clean+. Pozdrawiam.
  7. Możesz zobaczyć czy te wtryski są ok czy też szukać lepszych, jak coś to może sie skuszę bo aż tak dużo nie kosztują. http://allegro.pl/bosch-bmw-e39-e38-e46-x5-lm-3-0d-m57-wtryskiwacze-i6769913033.html#thumb/1
  8. Piszę w liczbie mnogiej ponieważ wydawało mi się że te dwa są do wymiany. Około rok temu wtrysk nr 5 oddawałem u siebie w miescie do regeneracji i spisuje sie ok a płaciłem coś około 400zł. Boję się trochę kupić wtryski na allegro, zamontować i dowiedzieć się że też są walnięte. Odnośnie korekcji pozostałych wtrysków to nie pamietam wartości ponieważ tylko te dwa zwróciły moją uwage, jutro podjade do kolegi i jeszcze raz podłączę pod kompa auto i podam korekcje wszystkich.
  9. Tak silnik zdecydowanie był rozgrzany. Więc nic mi nie pozostaje jak wymątować i oddać do regeneracji. Jak zostaną wyciągniete i zregenerowane to napiszę czy coś to pomogło. Pozdrawiam.
  10. Witam. Poduszka silnika wymieniona od strony pasarzera lecz nic to nie pomogło. Podłączyłem auto pod komputer i się okazuje że na pierwszym wtrysku korekcja siega prawie +5 a na wtrysku nr 2 wacha się w granicach -3, -3,5. Drgania silnika w granicach 1500 - 2000 rpm w czasie jazdy i na postoju jak sie dodaje gazu mogą być tym spowodowane ? Pozdrawiam Dominik.
  11. Witam. Dziekuję za konkretną odp. W przednim zawieszeniu posiadam właśnie amortyzatory sachs advantage wiec te tylnie polecane przez pana będą z nimi dobrze współpracować ? Istnieje możliwość dostania wiadomości na PW jak tylko dostaniecie te amortyzatory ? Pozdrawiam Dominik.
  12. Witam. Potrzebuje amortyzatory na tył sachs advantage + odboje ( jaka cena? ) i jeszcze jakieś polecane przez Pana. Vin mojego auta to WBAEL91000PA30249. Pozdrawiam Dominik.
  13. Witam. Podporę wymieniłem na oryginalną i jest wielka poprawa choć nie do samego końca ponieważ jeszcze delikatne drgania są. Ostatnio stojąc na postoju z nudów nacisnąłem sobie gaz i o dziwo te drgania też są w identycznym zakresie obrotów, pojechałem do kolegi i okazało się ze mam zerwaną prawą poduszkę silnika, w ciągu dwuch tugodni powinienem ją wymienić i oczywiście dam znać czy to pomogło. Pozdrawiam Dominik.
  14. Witam. Potrzebuję Podporę wału oryginalna oraz tą część miedzy wałem a budą 26127511140 i pokrywę oleju do bmw e46 330d 184km 12.2002r. Jaka cena tego będzie ? Pozdrawiam Dominik.
  15. Czesc. BMW e46 330d '02 manual 5biegowy, m57. Od jakiegos czasu mam problem, z wibracjami przenoszacymi sie na budę. Wibracje te czuc zawsze w zakresie 1600-1700obrotow i w sumie tylko na 4 i 5 biegu, da sie tez wyczuc na trojce, ale trojka jest dosc krotka i obroty szybko przechodza... Jeszcze ciekawa kwestią jest to, że wibracje wystepują tylko na cieplym silniku i tylko i wylącznie podczas delikatnego przyspieszania i utrzymywania prędkosci, jak przyspieszam mocniej to nie czuc tych wibracji, tak samo jak silnik jest świeżo odpalony po nocy. Objawy te zostały stwierdzone po wymianie rozwalonej podpory na wałe oraz łacznika elastycznego lączącego skrzynie z wałem. Wał został dobrze złożony bo były na nim zrobione oznaczenia więc nie mozna było się pomylić. Rozebrałem drugi raz i wstawiłem stary łącznik skrzyni z wałem bo myślałem ze to to ale dalej te same objawy wiec powróciłem do nowego. Następnie przeczytałem chyba milon tematów na forach odnośnie tego problemu ale w ŻADNYM nikt do końca nie wyjaśnił co było przyczyną takich objawów. Kupiłem drugi wał dlapewności i dalej to samo. Nie wymieniłem jeszcz tylko nowej podpory firmy febi (jest możliwe że ta nowa podpora jest do dup... ?) Proszę osoby co miały taki problem o pomoc ponieważ nie stać mnie na wymiane całego zawieszenia żeby wkońcu trafić na tą przyczynę. Pozdrawiam Dominik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.