Skocz do zawartości

blazej123

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 163km 2006r

Osiągnięcia blazej123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie co myslicie o tym modelu. Warte swojej ceny?? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535d-xdrive-z-polskiej-dystrybucji-super-wyposazenie-polecam-ID6ykH85.html Na pewno jedyny właściciel i nigdy nie miał przygody. Warto w ogóle się interesować tym modelem?
  2. A gdzie mogę sprawdzić czujnik kąta skrętu??Czy coś pokazuje czy nie, bo szukałem INPI-e ale nie zauważyłem, być może przeoczyłem. Jest ktoś wstanie mniej więcej napisać dokładnie tą kalibracje lub kodowanie przełączników zespolonych. Ps. Samochód wrócił do normalności. Wczoraj już go zostawiłem na noc, dziś jadąc do roboty błąd zniknął. Dziękuję za pomoc
  3. Hejka Potrzebuję pomocy od forumowicz bo już nie bardzo wiem co robić:) Sprawa głupia i z mojej winy, a wygląda tak, skrzypiała mi kierownica, było to strasznie irytujące, poczytałem na forum i do dzieła:)Uzbrojony w smart w płynie poszedłem do samochodu i psiukłem w łożysk no i niefortunnie między plastiki od czujnika kąta skrętu :duh: . To nie pomogło, kecz pomogło psiknięcie przy regulacji poziomu kierownicy. Ucieszony, że kierownica nie piszczy odpaliłem auto i radośnie skręciłem kierownicą, równie radośnie zaświeciło się na monitorku:) bład dsc, i run flatów. Zdziwiony i lekko smutny podpiąłem pokazało 5 błędów, nie pamiętam jakich. Uzbrojony w nową wiedzie, wymontowałem wszystko i wziąłem na warsztat, fakt czujnik i kółko było tłuste, rozebrałem ładnie poczyściłem alkoholem wszytko czyściutkie, podłączyłem pod samochód, dalej pokazują się błedy z dsc i run flata. Podłączyłem inpę i tu pokazuje się teraz błąd 94BB - F-CAN SZL steering angle sensor : sensor failure - LWS_VglAbwurf Error in Sub steering D373 - F-CAN SWA-Top-Sensor - ten błąd może się pokazać ze wzgledu na to że na żywca odpiąłem kostkę. Reszta działa ok, migacze(oczywiście nie odbijają) światła, automatyczne wycieraczki tempomat itd. Pytanie co mogę zrobić, gdzie jeszcze mogę sprawdzić kąt skrętu kierownicy? Lub go kalibrować? Muszę jeszcze sprawdzić tego led-a kamerką z telefonu bo pewnie świeci światłem podczerwonym i będę mógł zobaczyć czy działa. Macie jakieś pomysły? Czy wymiana na inny pomoże? Mam drugie takie samo BMW. Czy trzeba coś kodować itd? Czy takim autem można jeździć??
  4. Czy ktoś może podać, gdzie znajduje się ten potencjometr?? Czy przy pedale,EGRze?
  5. O przepustnicy nie pomyślałem, możesz mi powiedzieć gdzie to jest?? Jak to rozkręcić, bo mam od kogo wyciągnąć, albo numer części podać? Będę wdzięczny
  6. Hej Mam dość nietypowy problem, mianowicie jeśli jadę w ruchu i chcę delikatnie przyśpieszyć, ale tak ciut ciut, to auto zaczyna delikatnie szarpać (przyśpiesza, brak przyśpieszenia jakby odcięto powietrze,paliwo, znów przyśpiesza i później jest spokój i pomału przyśpiesza. Jest do dość dziwny objaw bo w zasadzie trzeba nacisnąć bardzo delikatnie pedał przyśpieszenia i wtedy to się pojawia, jeśli wcisnę mocniej to nie ma żadnych problemów. Co najdziwniejsze w zimę ten efekt nie występuje, już o nim zapominałem:) zrobiło się trochę cieplej i problem powrócił. Jak jest poniżej 5 stopni to efekt ten nie występuje. Efekt ten jest w zasadzie odkąd kupiłem samochód, a w między czasie zrobiłem następujące rzeczy: -koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem -termostaty -turbina nowa nieregenerowana -aktualizacja całego oprogramowania wraz z chipem robiona przez dziqsek-a. Wtryski są ok, przelewy wyszły dobrze, w impie na zimnym mają od 0.0 do 1,2. później się to wyrównuje od 0,0 do 0,5. Ropę leje lotos dynamic plus co 2 tysiące wlewam liqui moly do smarowania CR od jakiegoś czasu, ponieważ wcześniej falowały mi delikatnie obroty, ale po zalaniu już 2 baku i tego środka, obroty się uspokoiły. Wczoraj podmieniłem jeszcze przepławkę na 100% dobrą z innego samochodu, a swoją wsadziłem do drugiego, u mnie nic się nie zmieniło i u kolegi również. Kurcze ratujcie, bo jest to dość irytujący efekt, a nie lubię jak mi coś nie działa w samochodzie, jakbym chciał :mad2: :cry2:
  7. no niestety to jest masakra http://www.reifendirekt.at/cgi-bin/rshop.pl?dsco=102&cart_id=30002268.102.32693&sowigan=So&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Speed=W&kategorie=6&Marke=Dunlop&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Dunlop&rsmFahrzeugart=ALL&search_tool=standard&Label=F-B-67-1&details=Ordern&typ=R-132444 Tylko pytanie czy to są ROF-y Tu są rofy http://www.reifendirekt.at/cgi-bin/rshop.pl?dsco=102&cart_id=30002268.102.32693&sowigan=So&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Speed=W&Load=&kategorie=6&Marke=Dunlop&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Dunlop&RunFlat=1&m_s=3&rsmFahrzeugart=ALL&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=E-E-69-2&details=Ordern&typ=R-149539 Ja całe szczęście, zapłaciłem za komplet 1350zł z przesyłką, z allegro. Ciekawostką jest to, że w polsce ta opna jest droższa o 20% a zarobki to 1/4 tych zachodnich:)
  8. Ja kupiłem teraz coś takiego: http://www.opony.com/parametry-opony/dunlop-sp-sport-01-225-45r17-94-y-run-on-flat-xl-ao-mfs#85761871 Dobrze się trzymają i są bardzo ciche. PS. Tak jak koledzy pisali, zachód pomimo wyższych zarobków, dużo rzeczy ma taniej :duh:
  9. wymiana dwumasa ze sprzęgłem powinna Cię kosztować w granicach 2500-3000 zł nie więcej, tyle ja zapłaciłem, ale nie w ASO. Części to jakieś 2000. Dziwne jest to, że podczas wymiany rozrządu i rozebraniu dwumasa wraz ze sprzęgłem od razu tego nie sprawdzili??? Jeśli sprzęgło było przypalone i dwumas również, to aż dziwne, że serwis BMW od razu nie zwrócił na to uwagi i nie poinformował klienta. Przychylam się do opini harta. Na pewno serwis zapomniał zablokować docisk i tak się to skończyło. Ciśnij ich i nie popuszczaj. Jeszcze powiedz co to był za serwis. Wezwij rzeczoznawcę, niech sprawdzi. Ja po przebiegu 210 tysięcy nie miałem oznak znacznego zużycia sprzęgła a co tu dopiero mówić o spaleniu. Wymieniłem tylko dlatego, że dwumas się uszkodził mimośrodowo i powodował duże wibrację. tu masz jeszcze ceny: http://czescidobmw.pl/kategorie/zestaw-sprzegla,14287.html
  10. przy takim falowaniu jak moje, 99% wina paliwa, ten silnik nie lubi BIO dodatków. Zatankowałem Lotos Dynamic i obroty przestały falować, obroty się utrzymują między 829-831 czasami wskoczy na 832 spadnie na 827. Zobaczcie sobie poniżej paliwo jak wygląda w Polsce. Zastanawia mnie jeszcze gdzie kupić tego topaza:) http://www.youtube.com/watch?v=QeFF0PfFyi4
  11. A według mnie, nie jest to okej że obroty skaczą miedzy 826 do 838. Jest to zbyt duże wahanie, zmienia się nawet delikatnie dźwięk silnika przy tych wahaniach. Rozumiem 829-830-831 takie zachowanie może być. Jeśli jest inaczej to na pewno coś go boli:) a jak widać M47Tu2 ma z tym problem. Po wymianie turbo, jak chodził na jałowym i nie był jeżdżony to obroty utrzymywały się równo 830, czasami spadły do 829 lub wzrosły do 831, ale było to sporadycznie i nie tak często jak na filmie. Mam jeszcze dwie ścieżki do sprawdzenia, ta łatwa podmianka przepływki od kumpla, i ta gorsza wymiana czujnika ciśnienia na listwie CR, ale to się wiąże z zdejmowaniem kolektora, co mi się nie uśmiecha i chyba poczekam aż będą bardziej falować :evil:
  12. raczej kończy Ci się turbo, u mnie było tak. koszt wymiany na nowe to 4671 zł
  13. Turbo wymienione:) Auto chodzi jak miłe. Czekałem na nowe turbo około 1 miesiąca, ze względu na brak na stanie. :duh:. Cały koszt wyniósł mnie z lawetą, wymianą, uszczelkami, filtrami i olejem 4671 zł
  14. Witam Mam dokładnie ten sam problem i nie wiem co robić. Wyczyściłem kolektro, egr, chłodniszke egr, wymienony dwumas i termostaty. Po awarii turbosprężarki została wymieniona na nową, przy tej opracji zostały wyczyszczone rurki rureczki odmy itd. Zrobiony test przelewowy wtryskiwaczy i wszystko jest ok. Po tych zabiegach lepiej było na chwilę tj. 1 dzień :duh: Zostało mi jeszcze przełożenie od kolegi przepływki i sprawdzenie czy to coś pomoże, jeśli nie to gdzie jeszcze można szukać przyczyny?? Poniżej linki do filmów
  15. Sprawdzałem jak wygląda turbina, i wygląda na to że oleju nie puściła, auto dalej miało moc i nic nie kopciło. Oleju z silnika nie ubyło, więc raczej nie ma obawy. Oczywiście wszystko sobie sprawdzę przy wymianie turbiny. A co jeszcze powiecie na zakład Turbo Silesia z Tych. Podobno do nich oddaje Ganinex. Chce mieć po prostu coś pewnego ze względu na to, że jeżdżę w długie trasy a często śmigam po 200km i ma program na 180 km. Czytałem już różne opinie i większość z nich jest pozytywna do 15 tyś. przeważnie więcej nikt nie przejechał. Ma ktoś sprężarkę po regeneracji co przejechała 150 tyś? Teoretycznie po regeneracji powinna być lepsza ze względu na możliwość precyzyjnego wyważenia. W fabryce mieszczą się w tolerancji i heja do wydania. W takim zakładzie mają pełne pole do popisu, ale wiadomo jak to u nas w Polsce jest:>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.