Skocz do zawartości

budziu15

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1999

Osiągnięcia budziu15

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, korzystając z okazji chciałbym się Was, szanowni Koledzy zapytać jakie czujniki instalujecie w swoich e46 ? czy macie może jakieś sprawdzone zamienniki na oku ? Miałem do wymiany jeden skrajny, po zakupie i montażu sztuki za około 80 zł z allego dalej nic nie działa. Proszę o pomoc :)
  2. Dzięki Panowie za kubeł zimnej wody na głowę ;p po komentarzach stwierdziłem, że albo w jedna albo w drugą, metodą małych kroków dopnę ,,projekt m-pak'' do końca :) P.S. Maska zostaje, bardzo mi się podoba to połączenie.
  3. Szanowni Koledzy! Z tego miejsca chciałbym się przywitać oraz przedstawić moją Beatkę. Na wstępie powiem Wam, że jestem oczarowany samym samochodem ale także podejściem i kulturą innych użytkowników samochodów tej marki. Na skrzyżowaniach, przy włączaniu się do ruchu i w innych sytuacjach często i gęsto beemka beemkę wpuszcza, fajna sprawa :) Jeszcze przed odebraniem prawa jazdy wiedziałem, że kiedyś dosiądę swoje własne BMW. Z budżetem 16k stwierdziłem, że powinienem rozejrzeć się za autem za około 10k żeby reszta została na ewentualne naprawy. W lutym 2013 roku wykonałem parę telefonów i po oględzinach kilku egzemplarzy marzenie o srebrnej e46 się ziściło. Auto ściągnięte z Niemcowni na pierwszy rzut oka okazało się w super kondycji, pracowało jak trzeba aż do czasu :/ Po przyjeździe do domu i pierwszych paruset kilometrach zaczął się dramat, zostałem koncertowo wrobiony. Po dwóch latach zabawy zdecydowałem się pochwalić Wam moim egzemplarzem. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAAN910X0NB46014 Type code: AN91 Model: 318I (EUR) E-F-R series: E46 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M43/TU Displacement: 1.90 Power: 87 (118 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT Prod.date: 1999-06-15 S286 BMW light alloy wheel BMW styling S302 Alarm system S403 Glass roof, electrical S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S465 Through-loading system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S660 Radio BMW Reverse (C42) L801 National version Germany/Austria S818 Battery master switch S850 Additional Export tank filling S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S925 Dispatch protection pack Oto Beata chwilę po kupnie: Na dzień dobry w autku zrobiłem: 1. Filtry (kabinowy, oleju, paliwa, powietrza) 2. Olej 10w40 (taki był wcześniej) 3. Przednie wahacze 4. Amortyzatory 5. Szczeki hamulcowe 6. Odgrzybienie i napełnienie klimy Z takich poważniejszych awarii, które wynikły po zakupie to: 1. Wymiana chłodnicy, zbiorniczka wyrównawczego z wężem i oczywiście płynu. 2. Wymiana drzwi kierowcy bo ruda zaczęła wychodzić. 3. Przeczyszczenie elektrozaworu ogrzewania 4. Cały czas walczę z PDC Jeśli chodzi o drzwi i czyszczenie elektrozaworu, lub problemy z ogrzewaniem to robiłem to sam i z chęcią służę radami/pomocą :) Po doprowadzeniu auta do porządku przyszedł czas na przyjemności :). Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem radio z kaseciaka na CD. Drugą rzeczą (i tutaj mogą polecieć hejty ;p) postanowiłem zrobić pół facelifting. Zawitał M-Pakiet z halogenami i maska z poliftowej wersji, moim zdaniem wygląda to Super  maska jest ładnie spasowana, posiada większe nerki i jest ,, bardziej napompowana” a kierunki skierowane w dół dają fajny efekt ,,Bad look”. Plany na przyszłość są ambitne :) 1. Plastidip na plastiki wewnętrzne 2. Ringi CCFL 3. Żarówki wewnętrzne w technologii LED 4. Dopiąć sprawę z PDC 5. Poprawki lakiernicze 6. Większe Alu, coś pod 17” Proszę o komentarze, powiedzcie co sądzicie, co byście poprawili :) Pozdrawiam Mateusz
  4. Witam serdecznie, Wiem, że jest kilka postów na ten temat, jednakże żaden nie pasuje do mojego ,,problemu''. Nagrałem krótki filmik, na którym widać, że jak w trakcie jazdy wrzucam na luz np. żeby dotoczyc się do świateł, dziwnie pracuje ekonomizer, a obrotomierz trzyma 1000 obrotów. Powiedzcie proszę, czy to normalne??
  5. budziu15

    E46 - klimatyzacja

    Witam, moja propozycja jest taka żeby wykręcić zaworek, wylać z niego płyn, i na przekręconej stacyjce na pierwszą pozycję próbować zmieniać temperaturę. Regulując temperaturę na auto powinieneś usłyszeć stuk z zaworu. załączam filmik z działającym zaworem: Jeżeli będzie pykał to możemy wyeliminować mechaniczną usterkę zaworu. U mnie sytuacja wyglądała tak, że zawór blokował jakiś kawałek plastiku. Pozdrawiam :)
  6. Ide zobaczyć :) z gory dziękuje za pomoc.
  7. Jutro się za to zabiore. Proszę powiedzie czy to ten sposób z odłączeniem klem ??
  8. Tak szczerze mówiąc to niedawno kupilem beemke i przy zakupie juz tak było. Robilem trasę ok 300 km i niezależnie czy stałem czy jechalem szybciej wynik taki sam. Mogę dodać ze prędkość km/h także była niezgodna z predkosciomierzem i wynosi ciągle ok 24km/h
  9. Witam serdecznie. Mam problem z komputerem a mianowicie pokazuje ciągle spalanie na poziomie Oscylujacym w granicach 10 - 11 l/100 mimo ze stoję. Proszę o mala diagnozę jak można taka usterkę usunąć ewentualnie czego to wina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.