Skocz do zawartości

flash1685049746

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O flash1685049746

  • Urodziny 23.02.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 M54B22
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia flash1685049746

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To już nie chodzi o 3300 zł, chciałbym wiedzieć tylko czy nowsze auta miały ten problem rozwiązany.
  2. czesc, czy samochody z n57 z końca produkcji mają też problemy z rozrządem ? Chciałbym zakupić f11 2016 rok i nie chce się tym martwic po wydaniu znacznej sumy na zakup samochodu.
  3. czesc, chciałbym zakupić f11 z silnikiem n57, ale jak czytam forum to mam teraz wątpliwości, z tym że ja chciałbym samochód z 2016 roku z przebiegiem około 50tkm. Czy n57 z końca produkcji ma takie same problemy jak te z początku ? Czy nie rozwiązano tego problemu z czasem ? Niby były jakieś usprawnienia i nie widziałem wątku by komuś pękł łańcuch w takim samochodzie, raczej to roczniki 2009 - 2012. Chciałbym przejechać 100 do 150 tkm ale nie chce sie martwić o rozrząd bo robię długie trasy.
  4. a tez tak macie że ten silniczek w disa podczas postoju np po otwarciu drzwi pracuje tak jakby za każdym razem robił ciśnienie w tym zaworze. Powiedzmy że mam samochód w garażu, otwieram drzwi silniczek pracuje przez jakiś czas, zamykam i po paru minutach znowu pracuje ale tylko raz potem jak auto przechodzi w stan uśpienia już się nie aktywuje. Może mam mębrane słabą i robi ciśnienie cały czas ?
  5. Odłączyłem IBS, naładowałem aku, i teraz tak jade test zegarów 09, i napięcie skacze co 1 sekunde cały czas, 13.9 potem 14.1, potem 14.3 i tak przeskauje w tym zakresie co 1 sekundę. Czy to normalne że tak skacze to napięcie czy mam problem z regulatorem ?
  6. Tam coś było nie tak żeby dać większą butle trzeba trochę rozklepać podłogę nie chciałem tego, założoną mam 50L, wchodzi gdzies 37, jakoś tak...
  7. Mam e60 M54B22 i istalacje na stagu wtryskiwacze hana, zakładem w Siewierzu woj śląskie, w autoryzowanym warsztacie stag, kosztowało 3700 zł, spalnie około 11-14L. 0 róznicy w pracy silnika, ładnie to działa. Najgorsza jest mała butla którą jest w kole zaposawym, zasieg na lpg to tylko 280 km, co mnie irytuje na długiej trasie.
  8. W sensie mam te dwa cienkie przewody całkowicie odłaczyć ? Wydaje mi sie że tak robiłem i nie było zmiany ale teraz to całkiem usune i zobacze co sie będzie działo. W teście 09 zegarów mam napiecię 14.2, przy okazji powiem że sam naprawiam e60 podaje prawidłwoy zakres 13.2 do 14.5 więc moje 14.15 wydaje sie być w porządku.
  9. Panowie.. taki problem E60 M54B22 2003 rok, nowy akumulator 90Ah 720A centra Futura, pobór porądu w stanie poszczynku 0.02A, napięcie ładowania 14,15, a aku siada. Na początku siadł od razu po nowym aku, zrobiłem porządne ładowanie prostownikiem, potem dwa tygodnie jedził, dzisaij rano do pracy z buta, kompletnie rozładowany żadna kontrloka nie świeci, dlaczego tak skoro pobór jest minimalny ? Nie zakodowałem jeszcze nowego aku, miałem to dzisaij robić ale zamiast tego musze ładować aku.
  10. Temat widzę powszechny, u mnie klima jest dopiero co nabita a auto chłodzi słabo, daje sobie rade ale oczekiwał bym lepszej klimatyzacji, jak można przetestować te elektrozawory ?
  11. W nocy znalazłem opis że fotel pasażera potrzebuje dodatkowej masy, teraz wszystko działa ok, wykrywa mi oba moduły i Inpie mogę tym poruszać, jest progress, ale teraz muszę podłączyć K-Buss do przełączników z PDC, tylko że wyciągam panel PDC i tam nie ma K-Bus, jest tylko K-Line H & L które już defakto wykorzystałem. Na WDS jakoś nie jestem pewny czy to przyłącze jest prosto tylko z przełączników czy idzie gdzieś dalej w samochód... http://i58.tinypic.com/348jarb.jpg ok, juz wszystko działa, w sumie to tak jak pisałem wyżej podłączamy się do 3 pinu do wtyczki PDC, potem reszte pinów pod siedzeniem zgodnie z WDS i śmiga
  12. Witam Kupiłem bmw e60 ze zmienionymi siedzeniami na sportowe, lecz tylko włożone bez uruchomienia jakieś koniowały to robiły, ale trudno doprowadzę ją do porządku. Teraz tak dałem samochód do elektryka speca od BMW żeby mi je dodał do FA, bo samemu mi to nie wychodziło, niby dodał wszystko ok ale moje auto miało zwykle stołki a teraz są sportowe i w pełni elektryczne, więc dodanie wiązki musiałem zrobić sam... Posiedziałem trochę w WDS dokupiłem brakujące kostki i piny, wszystko dorobione jest zgodnie ze sztuką. Tylko że teraz tak, podłączam fotel pasażera do K-Line za panelem PDC, i wykryło mi go jako fotel kierowcy , sterowanie z INPY działa we wszystkich możliwych kierunkach ale przyciski z boku nie działają. Podłączyłem zatem fotel kierowcy i wpiąłem sie w to samo miejsce w K-Line, i powstał problem. Auto nie widzi wgl modułu fotela pasażera, gdy mam podłączone dwa fotele to wchodząc do modułu fotela kierowcy, wymuszam ruch silników i przestawiają sie oba fotele, z tym ze kierowcy dokładnie tak jak chce a pasażera w niektórych płaszczyznach dobrze a w niektórych w odwrotną stronę. Jeszcze raz przyjrzałem sie WDS bo może ma znaczenie w którym miejscu w K-line wpinam fotele, podłączyłem więc fotel pasażera w odpowiednie miejsce zgodne z WDS ale problem ten sam. Dodatkowo mam komunikat błędu SYS-0012 IDETIFICATION ERROR, gdy mam oba fotele podłączone i ruszają sie razem cały czas jest problem z modułem fotela, chce przerywać skryptowanie. Dzwoniłem do gościa u którego to początkowo chciałem zrobić ale nie ma teraz czasu i sam nie wie przez telefon co to może być, pewnie dopiero za dwa tygodnie sie temu może przyjrzeć. W sumie to wydaje mi się że skoro wgl CAS widzi tylko moduł kierowcy nawet gdy mam podłączony fotel pasażera to jest jakiś problem z adresem tego modułu ? Dwa moduły kolidują ze sobą ponieważ CAS myśli że to są oba moduły kierowcy, sam już nie wiem. Posiadam tylko Inpe i disa. Czy macie jakieś pomysły ? Czy ma znaczenie w którym miejscu K-Line sie wpinam ??
  13. Witam Robie retrofit sportowychch siedzen w miejsce zwykłych stołków. Teraz tak dałem samochód do elektryka żeby mi je dodał do FA, bo samemu mi to nie wychodziło, niby dodał wszystko ok ale moje auto miało zwykle stołki a teraz są sportowe i w pełni elektryczne, więc dodanie wiązki musiałem zrobić sam... Posiedziałem trochę w WDS dokupiłem brakujące kostki i piny, wszystko dorobione jest zgodnie ze sztuką. Tylko że teraz tak, podłączam fotel pasażera do K-Line za panelem PDC, i wykryło mi go jako fotel kierowcy , sterowanie z INPY działa we wszystkich możliwych kierunkach ale przyciski z boku nie działają. Podłączyłem zatem fotel kierowcy i wpiąłem sie w to samo miejsce w K-Line, i powstał problem. Auto nie widzi wgl modułu fotela pasażera, gdy mam podłączone dwa fotele to wchodząc do modułu fotela kierowcy, wymuszam ruch silników i przestawiają sie oba fotele, z tym ze kierowcy dokładnie tak jak chce a pasażera w niektórych płaszczyznach dobrze a w niektórych w odwrotną stronę. Jeszcze raz przyjrzałem sie WDS bo może ma znaczenie w którym miejscu w K-line wpinam fotele, podłączyłem więc fotel pasażera w odpowiednie miejsce zgodne z WDS ale problem ten sam. Dodatkowo mam komunikat błędu SYS-0012 IDETIFICATION ERROR, gdy mam oba fotele podłączone i ruszają sie razem cały czas jest problem z modułem fotela, chce przerywać skryptowanie.
  14. Mam problem z panelem w zakupionym samochodzie, ktoś go wcześniej wymienił i nie działa tak jak trzeba, nie mam teraz org numeru części, czy możesz mi podać numery znając 7 cyfr Vinu ? B010566 E60 2003 Nie mam rolety przeciwsłonecznej takie numery typuje z bmwstore S430A : 61 31 6 951 904 61 31 6 943 241 Z góry dziękuję
  15. Ja właśnie miesiąc temu kupiłem e60 m54b22, orientowałem się już w paru warsztatach, poczytałem trochę lpg-forum, trzeba szykować od 3500 zł do 3700 zł na dobrą instalacje. (stag isa2, wtryskiwacze hana, reduktor KME Gold) Znajdziesz dużo tematów o tym silniku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.