Skocz do zawartości

brushu

Zarejestrowani
  • Postów

    236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330XD LCI

Osiągnięcia brushu

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. mozliwe ze w benzynie wyglada to inaczej u siebie nie korzystam z tego tak jak kolega wyzej pisal diesel dobrze sobie radzi na samym D alternatywa DS
  2. jeżeli juz dokladnie to aktualnie ten app nazywa sie carly for bmw ( dawniej bmwhat)
  3. nitro bedziesz miec problem bo większość użytkowników ma problem z poprawna instalacja INPY... a co dopiefo kodowanie ;p ogolnie jest to latwe ale zalezy od twoich umiejętności... chyba ze skorzystasz z np bmw hat app tam kodowanie takich rzeczy jest latwe bo wiaze sie tylko ze zaznaczeniem on/off alternatywa to podjechac do kogos kto ogarnia temat i prywatnie ci to za grosze zrobi
  4. Jak to mówią człowiek uczy się cale życie :-) Wtedy moze dla uztywkonikow innych marek i modeli ta informacja się przyda by nie brać RF bez czujników Osobiscie dzis bede zakladac : Bridgestone Blizzak LM-25 RFT Wiec dopiero po zimie moge zdac relacje, bieżnikiem wyglądają na opony przystosowane do sporego śniegu na drodze plus fakt ze mam 4x4 daje mi wrazenie ze i tak to za grube wyposażenie na aktualne zimy ale opoy byly juz przy kupnie auta,
  5. ceny opon np w niemczech sa bardzo podobne jak w polsce, ceny uslug wulkanizacji napewno w polsce duzo tańsze i naprawy opon latwiejsze, pamietaj ze zeby uzywac opon RF twoje auto musi miec kontrolę cisnienia opon czy jak to sie tam nazywa w kazdym razie twoje auto musibyc wyposażone w system ktory wykryje ubytek ciśnienia w oponie.
  6. zgodze sie ze lepiej kupic nowe ze sredniej niz uzywane niewiadomo w jakich warunkach i w jakich byly przechowywane osobiscie na oponach nie oszczedzam szczegolnie ze te lepsze maja lepsza droge hamowania, przyczepność na sniegu i mokrym ponado musze czesto podczas sniego wyprzedzac poniewaz inni boja sie szybciej w sniegu jezdzic albo nie moga z uwagi na kiepskie opony. lepsza opona to wieksze bezpieczeństwo dla ciebie i twojego samochodu. kryteria spalania i glosnosci odgrywają u mnie mala role kieruje sie droga hamowania i przyczepniscia w różnych warunkach przy zakupie opon. jezeli jednak kasy malo to mozna kupic i te gorsze tylko nalezy o tym pamietac podczas jazdy i jezdzic ostrożniej i tez sie dojedzie. dlatego wybor opon to troche osobista sprawa kazdy musi najlepiej sam zdecydowac co dla niego jest wazniejsze i na co moze sobie pozwolic. aha i nawet jak sniegow nie ma za oknem a sa niskie temp nalezy miec opony zimowe a) inna mieszanka gumy b) na letnich możemy podczas wypadku miec problemy z ubezpieczalnia anawet mozemy gdy wypadek nie byl z naszej winy zostac okresleni jako wspolwinni
  7. jak sie nie myle do twojego silnika powinno wejsc 4.2 litra dolej olej do optymalnego poziomu i zrob 1000km jak ci ubywac dalej bedzie w przedziale 1L w normalnej jezdzie to nie jest to jak najbardziej normalne. silnik suchy?
  8. mysle ze kolega mial namysli ze ktos szuka auta ktore kosztuje powiedzmy 80 tys zl w przedziale powiedzm, 50tys bo na te za 80 go nie stac ale chce miec takie jak te za 80 , a potem zaczyna sie puacz bo trafil sie ogryzek.
  9. polecam zimowe... a tak serio to jedt duzo portali co sprzedaje oopny, i zarazem sa tam dostępne opinie użytkowników jak i oceny portalu. chcez dobre to kupuj opony premium czy RF czy nie zalezy od ciebie poczytaj o nich i sam zdecyduj. po zapozbabiu sie z + i -
  10. ta do tego pisze full opcja ale na z zew widac ze nie taki full jak mowi ( brak choc by swiatel skretu)
  11. lepiej kupic wiekszy silnik niz krecic na 170 silnik osprzetem nie przygotowany do takich rzeczy. ale to moje skromne zdanie. nie wiem osobiscie jak później z trwałością ale jak kolega wyzej pisze ze smialo mozna... to może i można. poczytaj troche w tym temacie
  12. brushu

    end

    czesc ja u siebie jak odkrece korek tez sie delikatnie dyki i poruszylem ten temat na forum. ponoć to normalne bagnetu na włączonym silniku nie wyciagalem bo i po co ;p
  13. oki dzieki w miedzy czasie wyrwalem fajne fele bmw 17 z niezlymi zimowkami ;) 16 bede musial sprzedać jak by ktoś chetny to pm
  14. mi nie o korzyści ze spalania tu chidzi... na to nie patrze ogolnie slyszalem o paliwach premium ze sa zdrowe dla dpf i ukladu wtryskowego plus maja wartosci czyszczące. plus silnik z lepsza kultura pracy chodzi jak ktos chce oszczędzać to polecam mal silnik i lekka nogę mysle za jak ktos mysli o premium bo moze mu mniej spali to moze sobie darowac... zapytam dla rozwijania jeszcze wątpliwości bo znajduje sie za granica. rozumiem ze ten dies z 7‰ bio dodatkow to nie jest typowy bio diesel tylko zwykly diesel i moge go tez smialo tankowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.