witam Szukalem podobnego tematu ale nic nie wywnioskowalem wiec postanowilem tutaj napisac. Moj problem jest nastepujacy przy turbie nie posiadam tego ogarnicznika na ktorym podczas zapalenia samochodu powinna sie stangla opierac. jak myslicie ma to jakies znaczenie? Samochod z dolu do 2000tys dlugo przyspiesza najgorzej z 1 biegu kiedy trzeba plynnie ruszac wtedy musze go na obrotomierzu rozpedzic to 3tys i dopeiro jechac to plynnie ruszy a tak to lag dlugo trwa a chyba na 1 biegu powinnien dobrze wyrywac a tak nie jest ;/ Na 2 biegu pod gore gdy ma nizszy zakres obrotow od 1500 w dol nie wyskrobie sie trzeba 1 bieg dac, a kuzyna co ma 6 biegow i rewelacyjnie chodzi bez problemu jedzie i dobrze przyspiesza. Na zdjeciu jest podpisane jako STOP http://obrazki.elektroda.net/87_1265765225.jpg Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos pomoze . Dziekuje