Skocz do zawartości

dariuszsankowski

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d Touring 2000r.

Osiągnięcia dariuszsankowski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tylko czy mają prawo wyskoczyć jak są dobrze zapięte? tzn może inaczej. Czy podczas jakieś awarii skrzyni może wystąpić jakieś nadspodziewanie wielkie ciśnienie które spowoduje wyskoczenie przewodów? Ja jestem pewny że to ich wina (nie tylko ja) , ale muszę się upewnić w razie gdybym musiał iść na wojnę. Ogólnie olej wypłynął a w skrzyni nawalił układ planetarny Masakra ponad 4 tygodnie robili silnik, potem 2 dni jazdy i skrzynia padła. Jak by tego było mało w te dwa dni starczyły żeby zaparkował na masce rowerzysta (tego po ulicy przepuszczałem, a uderzył we mnie ten co jadąc chodnikiem zmieniał muzykę na telefonie) i ktoś parkując przerysował nadkole i próg. Ale nie dam się ;)
  2. rozumiem że nikt nic nie jest w stanie stwierdzić i poradzić?
  3. Miałem wymieniany silnik w 530D 2000r. przed liftem. Dwa dni po odebraniu auta jechałem na tempomacie około 140km/h (wcześniej przejechałem z 300km bardzo spokojnie). Nagle auto przestało przyspieszać, a ja momentalnie zatrzymałem się na poboczu. okazało się że wyskoczył przewód oleju skrzyni biegów przy chłodnicy. Wtargaliśmy auto na lawetę i odstawiłem do mechanika który wymieniał silnik. Na miejscu okazało się że auto można pchać do przodu, ale do tyłu już nie. Skrzynia oczywiście nie działa. Co mogło być przyczyną wyskoczenia przewodu? Co może być skrzyni? Czy jest możliwość zdiagnozowania po czyjej stronie jest wina? Mechanik oczywiście się tłumaczy że nie wyjmował skrzyni i na pewno to nie ich wina. Ja wiem natomiast że ze skrzynią było na 100% wszystko w porządku i przed naprawą i tuż po. Sam mechanik to wie i nie zaprzecza. Dzięki za pomoc.
  4. ok, już sobie poradziłem. Dla innych bojaźliwych jak ja: Jeśli chodzi o inpe raczej nie ma znaczenia co kiedy podłączymy i odpalimy. Błędy możemy zaczytywać i kasować. NCS jeszcze nie wiem, ale traktowałem to bardziej jako ciekawostkę. Może jednak ktoś się jeszcze wypowie. Teraz proszę o pomoc tu: inpa live date Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów silnika (5) Pewnie spodziewaliście się że tak to się skończy, ale i tak liczę na pomoc.
  5. Z góry dziękuję za pomoc. http://sankowski.it/e39/Zrzut-ekranu-2014-05-11-o-00.42.29.jpg
  6. Jako że mój aku jest słaby mam pytania: Czy i co mogę zdiagnozować i zakodować w e39 530D na włączonym silniku. Chodzi mi o ogólniki a nie konkretną listę bo z tym to sobie poradzę. I podstawowe pytanie kiedy włączyć silnik/kabel (tzn co najpierw, czy interfejsc, czy silnik). I takie bonusowe pytanie jak się ma NCS i odpalony silnik? (tu obstawiam że bez szans) Wielkie dzięki za odpowiedź. Jak się uda wszystko posprawdzać to zgłoszę się po konkretną pomoc :( Ogólnie jestem po małym wodowaniu ale udało się odpalić auto więc może nie będzie tak źle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.