Cześć, wreszcie problem rozwiązany :) :) 0 błędów poziomu płynu jak i temp teraz nie przekracza 93stC - w korkach i na klimie max 94stC - przy ostrym butowaniu wzrasta bardziej ale po chwili wyrównuje się do poziomu 93stC. przeprowadzone 2 zabiegi więc nie wiem który pomógł (sądzę, że najbardziej ten pierwszy :D) 1. przepłukany układ środkami odkamieniającymi, wyciągnięta chłodnica płynu i wypłukana/wyczyszczona dokładnie w wew jak i z zew. wszystko złożone na nowo i zalane świeżym płynem - niby robione przez "mechanika" (byłego już zresztą) wcześniej. 2. wymieniony czujnik poziomu płynu. ostatnio przepłukałem też dokładnie chłodnicę klimy z zew i IC co powinno jeszcze poprawić przepływ powietrza na chłodnicę płynu ale jak na razie nie zauważyłem żadnej różnicy poza odrobinę lepszym przyspieszeniem - choć może to już tylko siedzi w mojej głowie :) pzdr/Bartek