Skocz do zawartości

Karvanswd

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d Touring 99'

Osiągnięcia Karvanswd

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś ma jakieś sugestie - problem nadal nierozwiązany
  2. Witam, Od pewnego czasu nie uruchamia mi się telefon w samochodzie. Na wyświetlaczu pojawiają się tylko kwadraty (jak na zdjęciu). Bezpieczniki sprawdzone - wszystkie są ok Telefon przestał działać z dnia na dzień i nie mam pomysłu co może być przyczyną. Prosiłbym o jakiekolwiek sugestie. https://www.sendspace.com/file/rt96yp
  3. Cześć, wreszcie problem rozwiązany :) :) 0 błędów poziomu płynu jak i temp teraz nie przekracza 93stC - w korkach i na klimie max 94stC - przy ostrym butowaniu wzrasta bardziej ale po chwili wyrównuje się do poziomu 93stC. przeprowadzone 2 zabiegi więc nie wiem który pomógł (sądzę, że najbardziej ten pierwszy :D) 1. przepłukany układ środkami odkamieniającymi, wyciągnięta chłodnica płynu i wypłukana/wyczyszczona dokładnie w wew jak i z zew. wszystko złożone na nowo i zalane świeżym płynem - niby robione przez "mechanika" (byłego już zresztą) wcześniej. 2. wymieniony czujnik poziomu płynu. ostatnio przepłukałem też dokładnie chłodnicę klimy z zew i IC co powinno jeszcze poprawić przepływ powietrza na chłodnicę płynu ale jak na razie nie zauważyłem żadnej różnicy poza odrobinę lepszym przyspieszeniem - choć może to już tylko siedzi w mojej głowie :) pzdr/Bartek
  4. Cześć Miałem ten sam problem w swoim touringu - przyczyną był źle wyregulowany zamek w otwieranej szybie (zbyt bardzo wkręcony w "szybę"). Jak spróbujesz zamknąć zamek przy pomocy np. śrubokręta zauważysz że zamknięcie jest dwustopniowe (jakby zamknięcie i dociągnięcie), przy zbyt wkręconym uchwycie na szybie nie wykonuje on dociągnięcia i przez to wyrzuca błąd. Odkręć go dość sporo i sprawdź czy błąd się powtarza - jeżeli nie to problem rozwiązany i wystarczy już trochę cierpliwości aby dokręcić uchwyt do momentu dokładnego dociągnięcia szyby bez ponownego wyrzucenia błędu. pzdr/Bartek
  5. Cześć, Miałem ten sam problem w przedlifcie. Kluczyk otwierał drzwi i/lub bagażnik ale nie chciał zamykać. Winna okazała się płytka sterująca wewnątrz kluczyka. Wymieniona na inną używaną ale sprawną (ok 25 PLN o ile dobrze pamiętam). Po zakodowaniu wszystko działa. pzdr/Bartek
  6. no i nic - problem powraca ale dotyczy tylko błędu płynu chłodniczego... Co dziwne dzieje się to tylko przy jeździe po mieście. Jeżeli odpalę samochód i ruszę od razu w trasę to można zrobić jednorazowo i 1,5k km i błąd się nie pojawi. Następnego dnia odpalić samochód i zrobić 10km po mieście i wyskoczy błąd. brak słów i pomysłów...
  7. Cześć, dzisiaj jestem po spuszczeniu całego płynu, przepłukaniu chłodnicy i porządnym odpowietrzeniu. jak na razie wszystko wydaje się w porządku. Temperatura nie przekracza 93stC podczas jazdy - raz na jakiś czas po ruszeniu ze świateł potrafi podskoczyć do 95stC ale parę sekund i wraca do normy. Jak na razie nie wyrzuca też błędu. pojeżdżę jakiś czas i dam znać czy problem rozwiązany. pzdr / Bartek
  8. czyli również zacinający termostat może być przyczyną - tylko że wtedy dolny wąż też powinien twardnieć? bo jeżeli niedrożna chłodnica to tylko górny byłby twardszy. dobrze to rozumiem?
  9. no i jestem po zdjęciu zderzaka - udało się nawet nic nie połamać :) - moim oczom ukazała się chłodnica ale niestety (a może i stety) było tylko kilka suchych listków i trochę pyłu ale poza tym zero jakiegokolwiek większego syfu. Zapobiegawczo jednak przeczyściłem i zmontowałem wszystko z powrotem. Błąd dalej wyskakuje ok temp. 92stC. Jednak jedna rzecz mi się rzuciła w oczy mianowicie przy skręceniu kół max w lewo jak dobija się kierownicę do końca słychać delikatny syk (jakby uchodzące powietrze?) i w tym samym momencie rusza się górny wąż chłodnicy - jakby wtedy dostawał właśnie dziwnego ciśnienia - czy to może być jakoś powiązane? - dodam, że układ wspomagania jak i chłodzenia odpowietrzony i poziom płynu zgodnie z miarkami.
  10. to jak w weekend będzie w miarę pogoda to się tym zajmę. dam znać jaki efekt.
  11. jakiś sposób aby ją jakoś umyć bez wyciągania?
  12. nie pisałem, że jest zimny tylko mniej gorący niż górny :) visko wymienione - trochę pomogło i teraz ładnie słychać jego pracę od ok 94-05stC ale dalej temp dochodzi do 97-98 stC w korku przy temp powietrza 20stC. i błąd płynu dalej wyskakuje. przy wymianie zauważyłem delikatnie zabrudzoną chłodnicę (troche syfu, piachu i liści ale tylko gdzieniegdzie) przy najbliższej okazji spróbuję przeczyścić - czy karcher może uszkodzić żeberka chłodnicy czy jest na tyle wytrzymała aby umyć ją w taki sposób? czyli jak na razie problem z komunikatem i delikatnych przegrzewaniem nierozwiązany...
  13. to może mówisz o termostacie EGR, którego u mnie nie ma jest tylko termostat na pompie wody, który uruchamia duży obieg, czyli z bloku silnika do chłodnicy górnym wężem (ciecz gorąca) i z chłodnicy do bloku dolnym wężem (ciecz schłodzona).
  14. proszę mnie poprawić jeżeli się mylę ale chyba właśnie powinien być chłodniejszy niż górny i to znacznie - po to jest chłodnica żaby płyn schłodzić.
  15. dolny gorący ale nie tak mocno jak górny - da się złapać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.