Skocz do zawartości

RazorS

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1990

Osiągnięcia RazorS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiązka cała, czujnik dobry. Daje impuls - sprawdziłem to przepychając auto na biegu. Na 2 pinie wartość się zmienia z 5V na 0V i tak cyklicznie. Jesli po stronie elektryki jest wszystko dobrze a wywala ciąglę błąd 18 i ma okropnego muła do 3,5 tyś to może vanos ?
  2. No i w tym momencie się jeszcze bardziej zdenerwowałem, bo kupiłem czujnik z serwisu za 450zł podpinam i nadal nie działa... vanos i rozrząd dobrze złożony... Jakieś pomysły?
  3. Sprawdzałem kable miernikiem, są dobre. Przed zjęciem głowicy wszystko śmigało, zdaje się że wszystko dobrze złożyłem bo składałem z książką "Naprawiam Sam BMW e46" . Elektrozawór od strony wałka zaworów dolotowych sprawdzałem to ten malutki tłoczek po wciśnieciu i przechyleniu w dół elektrozaworu wychodził normalnie. Jutro sprawdzę od strony wydechowych. Ale swoją drogą wtedy wywalało by błędy vanosa a nie czujnika położenia wałka no nie ?
  4. Ma ktoś jakieś pomysły?
  5. U mnie kontrolka EML nie świeci się . Rozrząd ustawiłem dobrze, miałem profesjonalną blokadę wałków , vanos po starych znakach ustawiony, jednak aby dobrze go ustawić muszę chyba z inpy zczytać wartyości kątów i dokonać wtedy ewentualnej korekty, No i zatacza się błędne koło ... Może to dobry pomysł z Tym oscyloskopem , podjechać do kogoś i sprawdzić. Wartości Vanosa po dodaniu gazu nie zmieniają się co jest bardzo dziwne : http://zapodaj.net/images/d0d20864139d6.jpg http://zapodaj.net/images/1f3afacd08a95.jpg http://zapodaj.net/images/ba291894693ec.png
  6. Wywala błąd odrazu po odpaleniu silnika, niezależnie czy ciepły czy zimny. Kable wszystkie dobre , podłączałem sie miernikiem pod wiazke. Na 1 styku jest 12v, na drugim masa, na trzecim 5v po przepychaniu smochodu na biegu zmienia się na 0 ( prawidłowa praca czujnika). Może koło impulsowe źle założyłem? Ale chyba ten czujnik ma za zadanie zczytywać obroty/min wałka rozrządu a nie w jakiej jest pozycji. Zgdza się ? A po czym poznawałeś że silnik jest w trybie awaryjnym kolego? A no i objawy oczywiście typowe dla niesprawności tego czujnika ( brak mocy w dolnym zakresie obrotów i czasem na inpie wywali bląd sondy i wypadających zapłonów)
  7. Wywala mi błąd 18 na inpie (czujnik położenia wałka rozrzadu wydechowego). Sprawdzałem czujnik , dobry. Po jego odpięciu chodzi jeszcze gorzej. Wyciągałem wałki rozrządu bo zmieniałem uszczelke pod głowicą. Co może być nie tak? Inpą nie moge wejść i sprawdzić kątów vanosa. Proszę o szybką podpowidź
  8. Temat do zamknięcia. Przewody paliwowe były popękane, po wymianie odpala na strzała. Dzięki za wszystkie odpowiedzi
  9. Dziś jechałem i rozsypał mi siętłumik( puścił na łączeniu tłuimika środkowego z tylnym). Dźwięk oczywiście jak v8 :D Ale ku mojemu zdziwieniu samochód zaczął normalnie odpalać i obroty przestały falować. Nie wiem czy to tylko taki zbieg okoliczności czy coś znaczy. Jutro jeszcze będę testować. A no i teraz jak zacząłem patrzeć te tłumiki to wychodzi że mam wpie*dolony tłumik końcowy od 2.5 TDS`a ;o
  10. kod to : 0 280 160 248, aparatu nie mam tymczasowo , ale za kilka dni moge zrobić fote jak najbardziej :). Kupowane w ASO w Białymstoku. Przy minimalnym wkładzie? Codziennie siedzę przy aucie i je diagnozuje... dziś sprawdzałem czujnik położenia wału ohm`omierzem i jest dobry. Kompresja jest na 4 cyl 10,5 na 5-11bar a na 6-9bar.
  11. kupiłem nowy regulator ciśnienia paliwa z aso. 400zł w dupe. Brak poprawy, jakieś propozycje?
  12. Na gazie falują obroty. a wręcz spada z obrotów. EDIT: No i niech ktoś podpowie jak ten regulator ciśnienia sprawdzić, bo nie mam tyle kasy żeby wydawać na niepotrzebne rzeczy jeśli byłby dobry ziomeczki :D
  13. W jaki sposób mogę sprawdzićczy ten regulator ciśnienia paliwa jest dobry czy nie? Czytałem, że nanometrem ale jego nie posiadam ani nikt z moich znajomych. Podejrzane jest też to że ciągle mi gaśnie na wolnych obrotach- to mnie kieruje w strone elektroniki. Czyściłem znowu silniczek krokowy nic nie pomogło, dla pewności dziś zamawiam nowy- aby wyeliminować że to silniczek. edit: co myślicie o takim regulatorze ciśnienia uniwersalnym zamiast z ASO? http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-nowy-i4658800291.html
  14. Rzeczywiście, jest to czujnik impulsów według realoem. Dziś próbowałem ją odpalić po 3 dnia od ostatniego odpalania. Zapaliła od strzała, aż się zdziwiłem, zgasiłem, odpaliłem i znowu od strzała poszła. Przejechałem się 3km zgasiłem no i tu już był problem taki jak zawsze. Kręciła, kręciła, zaskoczyła ale nie chciała się wkręcać na obroty pod dodaniu gazu (tak jakby ją zalewało), skończyło się na tym że zostałem sam na zadupiu z padniętym akumulatorem i musialem dzwonić po kumpla ;x
  15. Mierzylem jeszczr wydajność pompy, w ciagu 30 sec miala napompowac jakas ilosc ml benzy na listwe. Pompa sprawna, zdala test :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.