Skocz do zawartości

MM1685049729

Zarejestrowani
  • Postów

    390
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MM1685049729

  • Urodziny 28.07.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G01, RS3
  • Lokalizacja
    3Miasto

Osiągnięcia MM1685049729

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. To widze zdania mocno rozbiezne. Musze sie sam przejechac i ocenic. Zona namawia mnie na Panamere - bylaby nieco starsza i nie ma takiego wyposazenia co daje BMW ale wiem ze Prosie jest genialne dla kierowcy... Na plus BMW, ze nie balbym sie serwisow, a z Porsche zeby spokojnie spac trzeba robic PA i jednak w okresie 2 lat koszta utrzymania beda wieksze, bo tyle bym max trzymal ten woz
  2. Prosba do admina o przeniesienie ostatnich postow do drugiego istniejacego watku: 'Zakup 640d' Dzieki
  3. Jakie masz koła i jaki zawias? Jak oceniasz napęd? Jak sprawdza się w dłuższych trasach? Mam dwojke maluchow wiec w tyle dla nich mysle spoko. Najslabsze punkty/wady auta? Jak wypada to na tle nowej serii5? Dzieki
  4. Koledzy pytanko co do 6GC. Rozwazam 640d xdrive - silnik mi mega pasuje a stylistyka dla mnie boska. Generalnie jedyne czego sie obawiam to komfort. Autem jeszcze nie jezdzilem wiec odnosze sie tylko czytajac testy. Kiedys siedzialem w salonie i srodek dla mnie to No1 - chodzi o wersje poliftowa 2015 Egzemplarz o ktorym mysle ma kola 20, MPakiet i Electronic Damper Control. Czy bedzie wystarczajaco wygodnie? Gdzies w testach pisali dziwne historie dlatego chce dopytac Dla referencji odniose sie ze najwygodniejsze auto jakie mialem to A6C7 avant z pneumatyka na 20 - tam wszystko mi sie podobalo i komfort w podrozy i 3.0tdi bylo fajne. Teraz jezdze RS3 i tesknie za komfortem a6 stad pomysl na przesliczne od zawsze 6GC. Z gory dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Michal
  5. MM1685049729

    Pierwsza G01

    Witam raz jeszcze, Zrobiłem już ponad 3tys km i trasa północ-południe-północ Zaczne od minusów. Ostatnie wnioski to fotele sportowe to czysta tragedia. Tyłek mnie bolał już po 300km i nie byłem w stanie ułożyć wygodnie nóg w żadnej konfiguracji. Jeżdżąc po mieście czy wokół komina nieduże przebiegi temat mało odczuwalny ale dalsza trasa... dramat. Generalnie fotele to największy minus tego wozu a może jedyny Teraz plusy. Zawieszenie Damper Control i koła 19 to skok w przyszłość vs F25. Zrobili mega robote. Auto strasznie lubi jak sie je dociska po zakrętach. G01 to fantastyczne BMW które zachowuje się mega neutralnie, żadnych przechyłów tylko równe tłumienie w 4 punktach i równomierna praca całego zawieszenia. Porównując do F25 - przepaść. Autostrada, prędkości >160kmh świetne prowadzenie i dużo stabilniejszy niż F25. Teraz mamy 20d i na autostradzie goniłem go dużo ostrzej niż bym się skusił F25 28i nie mówiąc już o spalaniu. W środku również dużo ciszej ale to dalej SUV... p Silnik 20d... Kiedyś byłem pewien że taki motor to farsa w takim aucie. W trasie załadowany X3 z tym motorem i 4 osoby na burcie radzi sobie bardzo dobrze. Deptałem nie żałując specjalnie i spalanie 9.2l lecąc po krajowych i korkach i autostradowo 180-200. Teraz wysokie prędkości nie są tak odczuwalne. Wóz rzekłbym zyskał jakieś geny z serii 5 - ot takie moje skojarzenie. Zawias niesamowicie neutralny. W ustawieniach Comfort fajny do 140kmh a powyżej w SPORT fajnie się adaptuje. Fajna sprawa że jest opcja Individual i wszystko można zestroić z osobna, czyli skrzynia i motor na komforcie a kiera i amory na sztywno - pomaga. Co do silnika... niestety nie jest to gangster z tytułu ostry start od świateł... 28i wcześniej fajniej rozrabiało. Ten silnik poprostu daje rade ale nie szukajcie emocji. Rzekłbym że jego moment bardziej spektakularnie kręci od 120kmh w górę niż zaskakuje w przedziale 0-100kmh. Jedno jest pewno - dla żony wystarczy bez problemu a i sprawnemu kierownikowi się do ręki ułoży Reasumując... G01 z 20d to ciekawy wóz, ma duży zasięg i do prędkości 150kmh naprawdę oszczędny. Główna wada wg mnie to fotele. Szczerze mówiąc nie wiem jakie są warianty. Brałem Mpak i było to opcja z automatu ale fotele to pożal sie boże... Żona sie cieszy, mówi że wóz przepiękny a ja czekam teraz na swoją zabawkę RS3 więc nie będę się już czepiał tego wozu. Jęsli go rozważacie to naprawdę zwróćcie uwagę na te fotele... Teraz myślę że nowe 5 byłoby ciekawszą opcją tym bardziej że to G01 naprawdę urosło. To tyle. Pozdrawiam serdecznie. Raz jeszcze, wóz fajny, a fotele kupa. układ idealny to 25d i jakaś inna kanapa:P Czekam też na cennik nowego A6 i jazdy próbne:) MM
  6. MM1685049729

    Pierwsza G01

    Tu fotki świeżo po detailingu https://www.facebook.com/onemanarmydetailing/photos/pcb.1630243147052148/1630221990387597/?type=3&theater Szyb dźwiękoszczelnych nie zamówiłem bo się spóźniłem z tym tematem i już nie mogłem ruszać konfigu. Koszt wyjątkowo nieduży i myślę że byłoby warto. Co do spalania to chyba za wcześnie by wyliczyć miejską średnią, temperatury wyjątkowo niskie i przebieg też mały. Na tą chwilkę jest 8.4 ale jak motor sie dotrze to też zapewne spadnie. W 28i w żony użytkowaniu minimum było to 12.2 średniej ale godziny ruchu i korek to strach było patrzeć na komputer. Póki co ten motorek uważam za pozytyw :cool2: Po niedzieli zrobię nim dłuższą trase to będę miał więcej odczuć. Pozdrawiam
  7. MM1685049729

    Pierwsza G01

    Witam, Dawno się nie udzielałem więc pozwólcie że się podzielę wrażeniami z nowej X3 20d. Samochód w Naszych rękach od 10 dni i jakieś 800km zrobione. Auto kolor brylantowo szary z MPakiem i dosyć dopchane. Poprzednie F25 mieliśmy z motorem 28i który wydawał mi się minimum do tego typu auta ale po 5 latach użytkowania zraził wysokim spalaniem stąd pomysł na najsłabszego diesla tym bardziej że to wóz żony i ja sporadycznie tym się będę poruszał. Zdecydowaliśmy się ładnie doposażyć i odpuścić mocniejszy silnik tym bardziej że żona rzadko kogokolwiek wyprzedza:P Zacznę od minusów, fotele sportowe są baaardzo słabe i długo mi zajęło by poczuć się w nich wygodnie tzn dopasować ustawienia by było tylko względnie. Nie kojarzę już jakie są alternatywy ale potężniejsze osoby które próbują się wpasować w ten wóz uczulam na tym punkcie, sam nie jestem żadnym kafarem ale te "kubła" są bardzo słabe szczególnie jeśli chodzi o nogi. Moje odczucia to że ten fotel jest gorszy niż w F25 (tam też mieliśmy sportowe). Rozstałem się też ostatnio z A6 i uważam te fotele w X3 za dramatyczne. Kolejnym dużym minusem tego auta w moim odczuciu jest układ kierowniczy, co kojarzę dalej elektryczny i jak na mój gust chodzi wyjątkowo ciężko - tak jak i w F25. To wg mnie duży minus, Audi mnie rozpieściło więc potencjalnym nabywcom proponuję dobrze to porównać z nowymi XC60 i Q5. Co do wymiarów auta to muszę się przyznać że miałem problemy z parkowaniem tego auta w parkingu podziemnym, może muszę się przyzwyczaić do widoku 4 kamer ale pikanie ostrzegawcze i zagubienie się w odczycie obrazu z monitora sprawiły że czułem że jestem w kropce:P Znów wrażenie że duże auto. NIe wiem co żona powie, może znów∑ porostu zarysuje :) Na plus wielka Navi i nowy interface - myślę że świetnie rozwiązane łącznie z cyfrowymi zegarami. To chyba największe mankamenty tego auta. W F25 bardzo narzekałem na komfort resorowania mając 18" koła i brak Damper Control. Teraz mamy zawias regulowany i koło 19 i jest o niebo lepiej. Czuć że auto urosło, dużo lepiej sie prowadzi i jego zachowanie w zakrętach to prawdziwe BMW, można go fajnie dociskać i zachowuje się bardzo neutralnie. Żadnych przechyłów i naprawdę fantastyczne prowadzenie. Auto czuć że schudło i nabrało dużej lekkości mimo iż odnoszę się do 20d! I tu kolejny zestaw moich "achów". Gdyby nie był to wóz dla żony to byłbym w przekonaniu że 20d to zawalidroga a okazało się że bardzo mi się spodobał. Tu daję od siebię 5+! Można bez problemu zapracować na mandaty :P Znó∑ jak to mówią wszystko zależy od kierownika który prowadzi, ja czuję że można go jakoś podeptać :) Zużycie paliwa na bardzo przyzwoitym poziomie (8.2 miasto w te zimne dni i troszke na ekspresówcw max 160kmh). Myślę że silniczek daje rade i jak usłyszałem że pojawi się w ofercie 25d to myślę że to poleciłbym jako złoty środek. Teraz kolejny "Ach i Och"... Panowie i Panie.... jak oni tego łobuza wyciszyli... 150kmh i jest wspaniale! Auto odpalone na wolnych jest praktycznie cichuteńkie. Jeździłem dziś cały dzień F11 25d i niestety ale stare "5" trzeba uznać za traktor! Tu jest niesamowity postęp. Audio mamy H&K, myślałem że będzie dobrze ale... gra że tak powiem względnie ale są to lata świetlne od B&O które miałem w A6 więc nie wiem czy warto sie tym interesować, znów powrót do tematu że A6 mnie rozpieściło. To tyle z moich odczuć. Jeśli bierzecie pod uwagę ten wóz to porównajcie opcje foteli na tle konkurencji oraz układ kierowniczy. Skóra dalej "Dakota"... nie wiem czy nie lepiej zakupić MPak z tapicerką materiałową i dać obrobić dobrą skórą u znanego tapicera łącznie z deską - nie znam cen ale ta skóra... dalej słabiutka i tęsknie za Valconą w Audi, zwróćcie uwagę na ten punkt. Czego najbardziej mi brakuje to że nie wziąłem dostępu komfortowego. Reasumując to nowe G01 to fajny wóz ale dalej bardzo drogi. Gdybym miał jeszcze raz sie zastanowić to nie wiem czy nie forsowałbym G30 albo nowego Q5 no ale cóż... żona G01 po prostu kocha :P wiec i ja jestem happy. To tyle odemnie. Pozdrawiam serdecznie
  8. Witam, Dołącze sie do tematu jako że tez zamowilem juz nowe G01 tym razem diesel Ps. Dobrze by bylo juz dolozyc zakladke tematow G01 by nie balaganic w F25?
  9. Miałem takie same objawy w tym silniku. BMW wymieniło mi uszczelkę przy turbinie na gwarancji więc nie bolało. Ponoć olej przedostawał sie ze spalinami i przy starcie zakopcił. Nie było to jednak jakieś mega zjawisko - zauważyłem lekkie zakopcenie jak żona odjeżdżała - zgłosiłem i zrobili... Kosztów niestety nie znam ...
  10. MM1685049729

    BMW 5 GT / F 10 ?

    W Premium Motors w GDN 5GT jest dosyc popularne Jeździłem tam 535D a mieli wtedy nawet 3 sztuki Widać że ten model dosyć ładnie im schodzi bo "zawsze" coś z 5GT mieli gdy tam byłem ... Może warto sie zainteresować
  11. Świry nie świry BMW też bawi sie w akustyke wydechu głośnikami Dla mnie również obciachowe ale przecież da się wyłączyć
  12. Na dziś dzień 25d ma rację bytu przez chorą w Naszym kraju akcyze na >2.0l Może jednak wejdą zmiany...tym razem atakują stawkę 8%...byłoby taniej.. http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nizsza-akcyza-na-samochody-Senat-pracuje-nad-poprawka,wid,18384884,wiadomosc.html?ticaid=11736b&_ticrsn=3
  13. No wlasnie te wspaniale Panamery - mialem napomknac bo samo sie narzuca. Nawet "zwykly" GTS to bardzo szybkie auto na torze ktore tez jest tez mega wygodne. Jesli mocy brakuje brac Panne TS i wg poziom frajdy w kazdych warunkach bedzie mega. Na torze zrobisz porzadki a potem komfortowo do domu a jakosc wykonania to zadne rs czy M (sorki) ale nie podjezdza... Mysle ze nie bedzie niedosytu, wogole nie czuc masy auta no i to jest Porsche Zrob przejazdzke i mysle ze namiesza Ci ten samochod. Jedyny minus za bardzo maly bagaznik
  14. Dodałbym do tego przebiegu jeszcze gwarancję rozszerzoną. Ostatnio jak korzystałem to pełna satysfakcja jak mi rozrząd i pompę oleju wymienili bez żadnego marudzenia. :cool2:
  15. A od brokera? Pamiętam że na Cayenne dawali 12% w czasie gdy w Sopocie mówili max 4% Różnica znaczna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.