Skocz do zawartości

rafter1

Zarejestrowani
  • Postów

    360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540i xDrive , M-pack 2019
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafter1

  1. Ciekaw jestem jakie lakiery do G60 trafiają w Wasze gusta. Moje pierwsze wrażenia są takie, że G60 bardziej podoba mi się w jaśniejszych lakierach. To auto ma sporo przełaman karoserii z przodu i z tyłu i jaśniejsze lakiery bardziej je uwypuklaja. F10 miałem ciemnoszara ( sophisto), G30 czarną ale zastanawiam czy przy G60 nie pójść w jasne lakiery.
  2. Pomijając aspekt praktyczny świetnie się te lasery prezentują :cool2:
  3. G30 jest duuużo cięższe od Twojego F40 , do tego jeśli tym ciężkim autem jeździmy w większości po zatłoczonych aglomeracjach miejskich + asystenci jazdy sami za nas wyhamowują co chwila auto to zużycie jest przyspieszone . Oczywiście styl jazdy też ma olbrzymie znaczenie .
  4. Mnie robił full screen Maciek z CAR CODING ul.Krzemienna 5 Warszawa . Zadzwoń i zapytaj 574 588 033
  5. Car Coding ul. Krzemienna 5 Warszawa tel. 574 588 033 Niestety zapomniałem zapytać o SLI bo u mnie już to jest , robiłem tylko Apple Car Play .
  6. Stuknęło 60 tys. km przebiegu . Wymieniony olej w skrzyni biegów , zrobiono reset , skrzynia ma się teraz podobno uczyć na nowo mojego stylu jazdy . Koszt w ASO BMW w WWA to 2400 zł .
  7. 2400 zł to przybliżony koszt wymiany dynamicznej w ASO BMW ale tej pierwszej którą zaleca producent skrzyni przy przebiegu około 60 tys km . Druga wymiana przy ok 120 tys jest znacznie droższa , jeśli dobrze usłyszałem to wymieniają wtedy dodatkowo miskę olejową i koszty części i robocizny lecą w górę .
  8. Przepraszam nie zauważyłem Twojego postu wcześniej . Poruszam się głównie w aglomeracji warszawskiej a tu co chwila fotoradary albo odcinkowe pomiary prędkości więc dostosowuję prędkość do ograniczeń , zwłaszcza ,że już jakieś punkty na koncie wiszą . Do Niemiec w najbliższym czasie się nie wybieram :wink:
  9. Polecam konfigurator Porsche , tam to dopiero się dzieją ciekawe rzeczy z dopłatami ;) A wracając do tematu głównego ja nie mogę sobie znaleźć tak dobrej i ergonomicznej pozycji ustawienia fotela kierowcy względem kierownicy w G30 . W F10 było idealnie dla mnie , faceta mierzącego 190 cm wzrostu .
  10. rafter1

    G30 restrykcje

    Kolejnym pokłosiem pandemii są restrykcje dotyczące części zamiennych i eksploatacyjnych . Dzisiaj zaproponowano mi zamienniki klocków hamulcowych w ASO BMW bo oryginalnych nie ma , i nie ma informacji kiedy się pojawią . Zamienniki są produkcji Brembo .
  11. Trochę się wystraszyłem więc wykonałem telefon do mojego sprzedawcy/serwisanta Inchcape Warszawa . Co do pierwszych dwóch punktów zgoda , natomiast doradca serwisowy wytłumaczył , że mają się zgadzać wszystkie rozmiary opon jakie są zapisane w instrukcji obsługi auta do poszczególnej wielkości felg , a brak gwiazdki homologacyjnej na oponie nie wpływa na utratę gwarancji . Powiedział też ,że zdarzają się czasami sytuacje wyjątkowe , na przykład klient kupił tańsze opony ( Kleber ) które rozmiarowo się zgadzały z instrukcją obsługi ale na desce wywalało błędy . Okazało się , że nietypowy bieżnik opon Kleber wpłynął na rozmiar/obwód całego koła i trzeba było wracać do sprawdzonych rozwiązań , ale w oponach marek premium Pirelli , Michelin , Continental takie rzeczy się nie pojawiają gdy mamy zachowaną rozmiarówkę , nośność , indeks prędkości . Na wszelki wypadek dokupię przód z tym samym bieżnikiem . Dzięki za zwrócenie uwagi .
  12. Cholera , nie ma tej gwiazdki * . Kupiłem opony bez homologacji BMW . Czy to może oznaczać dla mnie jakieś problemy ? Wszystkie rozmiary opon , indeks prędkości itd mam zgodne z instrukcją obsługi mojego BMW brakuje tylko tej gwiazdki .
  13. Moich przygód ciąg dalszy .... Opona na moment naprawiona ale zamówiłem nowe 2 opony na tylną oś . I tu mamy kolejną zagadkę może ktoś z Was ją rozwiąże : Przepisałem z uszkodzonej opony Pirelli P Zero 275/30 R20 97 Y runflat XL a pomimo tak dokładnego opisu przyjechały opony o innym wzorze bieżnika niż te stare . Co poszło nie tak ?
  14. Dwa lata temu też pomalowałem w warunkach ,,garażowych'' ale po pierwsze wyglądało to średnio gdy się dobrze przypatrzyć ( zacieki ) a teraz już widzę srebrne przebłyski na krawędziach więc schodzi .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.