Skocz do zawartości

alienoss25

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1997 b+g
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia alienoss25

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Zminilem dzisiaj korek zbiorniczka i na razie jest dobrze tzn. Przy starym nieszczelnym korku plyn podchodzil pod sam korek i bardzo syczalo a teraz nie syczy i plyn sie tylko troche podnosi
  2. Czy ktoś z Częstochowy lub jej okolic odpowietrzy mi uklad chlodzenia lub zobaczy czy jest dobrze? BMW E39 silnik M52
  3. Kupie jutro jeszcze korek zbiorniczka bo mi przez niego syczy jak sie nagrzeje
  4. No jest w sumie napisane na pudelku made in china :cry2: Tyle ze myslalem ze kupujac behra bedzie z nia wszystko ok a tu same problemy. Chyba najlepiej kupowac tanie zamienniki
  5. tak kontaktowalem sie. Napisali do behra w sprawie tej srubki i maja mi przyslac druga. W aso mi tez mowili ze kiedys byla ta sruba z innym skokiem
  6. Nie no gwint do korka jest dobry tylko pewnie korek juz niedomaga. behra kupilem w auto-voll w orginalnym pudelku wiec to behr i wszystko na to wskazuje.
  7. Witam. Pytanie czy po dokreceniu korka zbiornika wyrownawczego jak sie nacisnie gorny waz to powinno syczec? Bo mi syczy i nie wiem czy korek nieszczelny bo ze starej chlodnicy czy to normalne? i jeszcze przy dolaniu dzisiaj rano plynu do kreski kalt/cold po rozgrzaniu auta plyn sie podniosl prawie pod korek. To chyba za duzo? Czyzbym nie do konca go dobrze odpowietrzyl?
  8. to ja mialem inny skok cala chlodnica jest nowa ze zbiorniczkiem behra wiec nie wiem czemu jest inny ale...wczoraj w pracy dobralem metalowa srube z podobnym gwintem i dzisiaj wkrecilem odpowietrzylem i wydaje mi sie ze jest ok. Temp w tescie 7 przy jezdzie po miescie temp oscyluje miedzy 93 a 96 stopni wiec chyba jest ok. Powietrze cieple tez leci.
  9. Wlasnie problem jest w tym ze nie mozna zwyklej srybki dopasowac
  10. Witam posiadam jak w temacie E39 M52B20 w sobote wymienialem chlodnice na behra i przy odpowietrzaniu ukrecilem srube odpowietrznika. Problem polega na tym ze nie jest ona taka sama jak na obudowie termostatu tzn ma wiekszy skok gwintu (zdjecie ponizej). W aso maja tylko srubki ze skokiem takim jak przy termostacie (ogolnie obydwie powinny miec takie same skoki). Czy ktos ma moze taka srubke albo powie mi gdzie taką kupic? Potrzebny jest mi samochod i nie wiem co robic http://s25.postimg.org/w64rn1xb3/20150427_185727.jpg
  11. alienoss25

    Płukanie silnika

    To co plukanka liqui moly engine flusch jest niedobra? Bo zamierzam przejsc z 10w40 na 5w40 a przed tym przeplukac silnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.