Skocz do zawartości

Sebik1991

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 320d 150km 2002r
    Bmw E92xi N52B30 273km gaz BRC

Osiągnięcia Sebik1991

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. po wymianie czujnika bez zmian. dziś będę oglądał wiązkę silnika i wtyczki... a zobacz proszę zdj odnośnie Vanos czy tam te wartości są prawidłowe ? "Adaptacja " - to są te wartości jakie powinny być w danym momencie ??
  2. dobra mam oryginał zamówiony po nr za 400 w serwisie. Napisze jak zamontuje :cool2:
  3. ceny są różne widziałem ten czujnik za 1500 i nawet za 300 nie wiem który wybrać, a powiedz mi nie trzeba zrobić adaptacji tego czujnika ? :duh:
  4. Miałeś racje dziś na postoju temp miała 55,5stopnia a otoczenia 8,2stopnie podczas jazdy nie umiała temp spaść poniżej 28,5stopni i to już przy bucie w podłogę
  5. Ale coś ruszyło mianowicie... wczoraj pojeździłem trochę autem, i przed rozgrzaniem było czuć że ma wypadanie zapłonu sporadyczne. Potem podłączyłem komputer i w ISTA skasowałem pamięć skrzyni biegów, żeby na nowo się uczyła na początku wyskoczyło pełno błędów z napędu, ale potem jak je usunęłam i pojeździłem auto zaczęło inaczej jeździć, delikatnie zmienia biegi ( płynie i nie szarpie ) plus ustało wypadanie... nie wiem czy wypadanie zapłonu ustało przez nagrzanie silnika ( do skontrolowania ) ale co dziwnego udało się skasować w końcu te dwa błędy i się nie pokazują na nowo. Niestety zapominałem porobić zdj korekt krótkich i długich ale mam takie [/img] [/img] [/img] [/img] jak będzie wszystko ok to wtedy zajmę się gazem :cool2:
  6. Skoro na desce pokazuje temperatuje prawidłowa a wyskakują dwa takie błędy więc chyba coś jest z przewodami co idą do ECU tylko :?: :?: posiadam iste i muszę zobaczyć czy tam jest schemat
  7. porobię zdj jakie mam korekty krótkie i długie na rozgrzanym silniku
  8. Tak zrobię, teraz cały czas jeżdżę na benzynie... posiadam dość fajny tester iLINK400 on pokazuje błąd odnośnie temp otoczenia, tylko że licznik w samochodzie mi pokazuje dobrą temperaturę jaką jest na zewnątrz :roll:
  9. Witam mam problem ze swoim Bmw Nierówna praca silnika Silnik posiada błędy CF1C -błąd komunikacji silnika, 2F9A-temperatura otoczenia. Wymienione wszystkie cewki na nowe NGK plus wszystkie świece Boshe. Nie potrafię wyszukać w necie czy czasem nie posiadam nie szczelności w kolektorze, chodzi mi o wartości. Komputer pokazuje 51HPA, sondy przed katalizatorem pokazują 2v a za kątem 0,7v (pomiary na rozgrzanym silniku, wolne obroty) auto posiada gaz
  10. dodam jeszcze to ze mam orginalny sterownik z tego silnika i auto chodzilo w starej budzie tylko problem jest taki ze w nowej budzie gdzie jest ten silnik nie ma wogule instalacji pod ews czy duzo jest w tym zabawy zeby to wlutowac?trzeba sciagac deske i czy ktos ma schemat gdzie to wlutowac?a jesli chodzi o ta cala pestke czy ona zlapie jak ten kluczyk bedzie przypiety do bryloczka kluczy czy musi byc w samej stacyjce;/
  11. Witam problem mam z odpaleniem silnika po przekladce,probowalem odpalic go na kompie z m40 starego bez ews i auto odpalilo ale strasznie kulalo.komp orginalny co mam z m43 co probuje odpalic jest z ews a ja w aucie nie mam instalacji z ews ;/ i po podlaczeniu samego kompa aluto kreci ale nie ma iskry i dostalem kompa z silnika 1,8 m43 od mojego brata i auto nie chce odpalic ale na plaku odpala...;/ cos czytalem o przekazniku ze po kreceniu powinien sie pojawic prad na kablu bialo czerwonym a pradu nie ma i nie wiem co moze byc przyczyna i jak to naprawic.prosze o pomoc bo opadam z sil :cry2:
  12. Sebik1991

    program do BMWe46

    mam problem.nie czyta mi kabla w tym programie mam interface elm327.pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.