Skocz do zawartości

seba9501

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 116i. 2009r.

Osiągnięcia seba9501

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Pacjent bmw e87 n43b20a 2.0i 122 Samochód czy ciepły czy zimny ma czasem tak, że musi zakręcić 3-5 sekund żeby odpalić, chociaż częściej zdarza się to na ciepłym, po nocnym postoju jest raczej okej, poza tym falują obroty na jałowym.
  2. dzięki a mógłby ktoś wrzucić foto jak wygląda mata grzania fotela?
  3. jakoś łatwo to się rozbiera czy lepiej oddać do kogoś kto się na tym zna?
  4. Cześć, w swojej jedynce mam fotele sportowe z tą wysuwaną częścią pod uda, nie wiem jak się to dokładnie nazywa :oops: problem jest taki, że w fotelu pasażera w ogóle nie trzyma, jest wysunięte na maxa bo jak zsuwam to tak jakby nie miało się o co zaczepić, mam regulację ręczną. Ktoś wie jak to naprawić?
  5. Dobry warsztat z południa mazowieckiego do n43b20a, wypadanie zapłonów na wielu cylindrach, nowe cewki, wtryski, swiece i rozrząd, kompresja jest :norty: potrzebuje kogoś kto zna się na takich sprawkach.
  6. Dostałem od znajomego na podmianę 4 wtryski, samochód przejechał 200km i na razie jest okej. Wyskakują tylko błędy sond i kata ale miał prawo się przytkać jak mieszanka się nie spalała
  7. Na zimnym pracuje dobrze, gdy tylko złapie temperatury, zaczyna wariowac
  8. na ten moment: ciśnienie na cylindrach - sprawdzone jest ok wymieniony rozrząd (nie słychać już łańcucha) wymienione i zamienione miejscami wtryski nowe świece (dzisiaj wjechały - było dobrze 10km xD) nowe cewki Po wymianie rozrządu usrało się z wypadaniem na pierwszym cylindrze, więc zamiana wtrysków miejscami i nadal na pierwszym to samo z cewkami. Więc zamieniliśmy świece i wypadanie na drugim cylindrze - wjechały nowe świec i dobrze było 10km. Aktualnie wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i czasem od czasu do czasu pokaże wypadanie na wielu cylindrach. Silnik się dusi, przy każdej próbie wkręcenia na obroty zaczyna migać check engine i wyskakują błędy podane wyżej. Nie mam już pomysłu :duh:
  9. wymieniono dzisiaj rozrząd i zaczęło się wypadanie na 1 cylindrze, wtrysk na wymianę i nadal pierwszy, zamiana wtrysków i wypadanie na drugim więc używka i mój stary wtrysk okazały się jebnięte xD tutaj nie zlokalizujesz usterki :norty: szukasz czegoś a w międzyczasie spierdoli się coś nowego :cool2:
  10. Nie no, że wydaje dzwieki i że go słychać to wiemy. Nie byliśmy pewni, że może dawać takie objawy ale raczej wszystko inne zostało wykluczone, rozrząd to nie jakieś duże pieniądze więc wymieniam na dniach.
  11. Inny mechanik powiedział, ze jeśli skychac rozrząd i ma 200k przelotu to prawdopodobnie będzie to wina rozrządu
  12. Jeśli wypniemy czujnik wałka rozrządu to powinna być różnica w pracy silnika? Ostatnio wypinaliśmy z mechanikiem i nie było różnicy w pracy, jedynie wyskoczył błąd na desce
  13. Sterownik silnika sprawdzony- wszystko w porządku. nie mam INPY, jutro mechanik zmierzy ciśnienie na listwie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.