Skocz do zawartości

Halloween

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d

Osiągnięcia Halloween

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. tak z lekką szczerością, nie tylko ja popełniłem błąd (ale to nie z mojej winy bo na tamten moment byłem TOTALNYM "laikiem" w tym temacie) tylko osoba która wykonywała program, że władowała program a nie sprawdziła auta na hamowni, no i u Ciebie widze było tak samo, z tym problemem że Ty miałeś idealnie zdrową jednostke natomiast u mnie tak kolorowo nie wyszło, ale teraz po wszystkim zabiegach seryjna moc powinna mi wrócić i tak samo na programie powinno wskoczyć więcej koni a niestety taka kolej rzeczy nie nastąpiła wręcz przeciwnie - turbo łapie później po regeneracji :( jak wygląda wg Was wykres wyważania turbiny ?
  2. już im te pytanie zadałem, tzn mechanikowi który wyjmował turbine i zawozil ją do nich, na dowód dostałem wykres którego zdjęcie znajduje sie 2 posty wyżej, ale czy parametry na nim są właściwe nie mam pojęcia :?:
  3. Jestem po całym zabiegu przywracania mocy, turbo zregenerowane w firmie silesia w tychach. Wybrałem się na hamownie z nadzieją, że moim oczom ukaże się te 185koników a tu [BAD], koni jest 164 a najwyzszy punkt na wykresie jest dopiero przy 2600 obrotach ... czyli podsumowując - przed wydaniem 3tys na renegeracje turbo, wymiane wężyków, czyszczenie dolotu, egra itp itd (po chipie) auto miało 163 konie i najwyższy punkt na wykresie był przy 2200 obrotach, po operacjach auto zyskało jednego konia a turbo łapie o wiele później (co jest bardzo odczuwalne podczas jazdy, ale jak już przekroczy tą bariere to dostaje wg mnie niesamowitego kopa). Ktoś ma jakieś pomysły bo ręce mi opadają ... jak będę w domu podrzuce wykres z hamowni. Jeszcze uprzedzając pytania - osoba która hamowała mi auto powiedziała, że wg niego geometria turbiny została źle ustawiona podczas regeneracji, więc dalem turbo na gwarancje żeby ustawili to jeszcze raz ale wyszło, że geometria jest jak najbardziej w porządku ... wykres z wyważania turbiny: http://i.imgur.com/2sox1dH.jpg
  4. po długim czasie dowiedziałem się, że powyzsze felgi zwią się "spider", temat do zamknięcia :)
  5. geometria zrobiona, et felg 35, oznaczenie jest 149 17x7,5JJ do póki miałem 16'tki na minimalnym "negatywie" było wszystko ok, po założeniu 17tek i ustawieniu zbieżności z tyłu na w miare normalną prawe tylne koło haczy o tylną część nadkola (jakby przy połączeniu nadkola ze zderzakiem), czy ustawienie spowrotem negatywu albo zmiana opon z 225 na 215 coś pomoże ? amorki/sprężyny wymieniane w zeszłe wakacje :evil: czy mogą być winne tuleje ? czyt. opadnięciu tamtej części auta o około 1cm albo większej tendencji do opadania nadwozia przy dociskaniu auta ?
  6. po zejsciu pod auto okazało się, że problem jest troszke większy a konkretnie rura sie przerwała tak, że w jednym miejscu była okrągła a w drugim owalna, musiałem obejme dostosować z jednej strony żeby weszła ale wszystko zakończone sukcesem, temat do zamkniecia ;)
  7. obejma kupiona, lece z tym walczyć - moge do tej obejmki bezpośrednio z 2óch stron włozyć urwane ruły i po prostu przykręcić te 2 śruby czy musze coś smarować albo inne czynności wykonać? :P
  8. dobry egzemplarz ! :cool2: aż szkoda sprzedawać :(
  9. ok poczytałem to i owo i stwierdziłem, że z problemem mogę sobie poradzić sam, musze tylko kupić obejmę tłumika potem wystarczy kanał i sprawa gotowa, przy zakupie potrzebuje średnice tej obejmy czy wystarczy jak podam model auta ?
  10. dzięki Panowie, trochę się uspokoiłem bo bałem się wydatku w granicach 200-300zł ... mogę z tym jeździć do poniedziałku czy jest może gdzieś na śląsku działajacy spawacz który nie robi sobie długiego weekendu majowego i w sobotę przyjmuje na sale operacyjną? :)
  11. jest jakaś konkretna nazwa tej części albo typowa nazwa tej usterki abym mógł troche pogooglować o tym? :)
  12. cześć, jechałem autkiem i dochodził mi do uszu głos spod podłokietnika metalowego pukania, po chwili auto już zaczęło wyć a moim oczom ukazało się to co jest widoczne na poniższych zdjęciach - co dokładnie się stało, z jakiego powodu jeśli takowy jest i ile może kosztować najtańsza naprawa, żeby to wytrzymało z 2-3msc :) http://i.imgur.com/7AfnCTP.jpg http://i.imgur.com/2jOuPTX.jpg http://i.imgur.com/e2uwklZ.jpg http://i.imgur.com/MjDT3xC.jpg http://i.imgur.com/f6BJpap.jpg http://i.imgur.com/Hf2fBlt.jpg
  13. cześć, miałem przez rok felgi 16tki i opony 205/55, zmieniłem felgi na 17tki i opony z tyłu 225/45, od tego czasu jak auto bylo załadowane to przy nierówności która powodowała dociśnięcie auta do nawierzchni prawe tylne koło haczyło o nadkole, amorki i sprężyny wymieniałem pół roku temu, pojechałem więc na diagnostyke i wyszło, że tuleja jest do wymiany i zbieżność do zrobienia (tylne prawe koło zawsze było bardziej górą do wewnątrz niż prawe, taki negatyw ale na prawym kole mocniejszy), przy ustawianiu zbieżności powiedzieli mi, że bardziej tego wyprostować nie mogą bo już jest koniec śruby czy coś w ten deseń, po tych zabiegach nie musze jechać nadałowanym autem aby mi tarło o nadkole - wystaczy, że jade sam :cry: ma ktoś jakiś pomysł, co może być do wymiany, ew co zrobić żeby móc ustawić zbieżność taką samą, wiem że to raczej wróżenie z fusów jeśli nie ma się auta przed sobą ale może ktoś miał taki problem, mogę zarzucić zdjęciami jak to wsio wygląda w razie potrzeby 320d 2002r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.