Skocz do zawartości

szwedu

Zarejestrowani
  • Postów

    954
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wroclaw

Osiągnięcia szwedu

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. WBABE510X0JG29040 Jade jutro z rana ja oglądnąć jak mi się poszczęści to na komórce wejdę na forum i zanim sie zdecyduje odczytam rozkodowany vin. Dzięki.
  2. WBACF91030EW82502 Z góry dzieki za poświęcony czas.
  3. Dla mnie to walnięty mechanizm , radze przy zdjętym boczku to obadać , na pewno żadne uszczelki itd.
  4. Mi się wydaje ze problemu nie rozwiązałeś bo is z klimatyzacja jak i inne 1.8 maja dwa wiatraki . Jeden od klimy drugi od chłodzenia silnika ze sie tak wyrażę , jak naprawiłeś przerwany kabel od chłodnicy to ci pomogło tylko tyle ze komputer wie kiedy włączyć tryb awaryjny chłodzenia , czyli załącza wiatrak klimy który dzięki swojej pozycji pomaga tez chłodzić chłodnice , silnik powinien być chłodzony przez wiatrak zamontowany na Visco. wiatrak i sprzęgło wiskotyczne jest w tym tunelu przed silnikiem. http://images25.fotosik.pl/111/4aa4e218d3f07a65med.jpg
  5. Posiadam Tarcze ATE PowerDisc z klockami ATE Fakt 1 : Jeżdżę dynamicznie , w wakacje spędziłem parę dni w większości na alpejskich serpentynach i spisały się na medal. Fakt 2 : Naprawdę mocno mylą klocki co mnie denerwuje bo felgę mam z rantem i strasznie się tam osadza.
  6. Od pewnego czasu , około miesiąca mam narastający problem . Wsiadam do auta przekręcam kluczyk zapalają sie kontrolki , gasną te co powinny przekręcam aby odpalić i słyszę tylko głośny dziek rozrusznika "PYK" i nic sie nie dzieje dalej , musze tak czasami 12 razy przekręcić a jak odpali to bez jakiegoś duszenia prawie na dotyk. auto po nocy najtrudniej odpala i coraz więcej razy muszę przekręcać kluczyk aby za którymś razem zaskoczył rozrusznik.
  7. szwedu

    tarcza hamulcowa a dziury

    Ja kupiłem swoje bo są sportowe i ładnie wyglądają , a wcale sportowo nie jeżdżę , ale nie bawiłem się w nawiercanie ....
  8. szwedu

    tarcza hamulcowa a dziury

    Chyba jakaś głupia prowokacja :duh: Jak chcesz mieć "dziurki" w tarczach kup sportowe...
  9. Chciałbym zauważyć ze sprowadzając auto teraz płacimy 15%(czy jakoś tak) wg cennika a nie od umowy . Po drugie teraz już ciężko o dobre tanio auto od wroga....
  10. szwedu

    Jaki potrzebuje termostat?

    mozesz sobie dolac ubetek jaki stracisz ale tak trzeba oczywiscie odpowietrzac, znajdziesz jak to zrobic w dziale zrob to sam , nawet i ojego autorstwa bo pare ich bylo . Ja poprostu sadze ze to dobra okazja na wymiane jak masz nowy to dolejesz ubytek i oczywiscie pamietaj aby wymienic uszczelke pod oslona jak w komplecie jej nie bedzie. I teraz wszystko jasne moje auto jest z Włoch dlatego wg. realoem powinno być 89*
  11. szwedu

    Jaki potrzebuje termostat?

    nie ma jednego rodzaju do mojego byly 89 i 92 i kupilem ten 92 i okazalo sie ze mial byc 89, gdzie sprawdzic pproste. http://www.realoem.com/bmw/select.do zukasz modelu auta i rocznik itd dokladnie jak twoje auto i wchodzisz na silnik podzespoly i jak znajdziesz termostat to w opisie bedzie pisac jaka temp otwarcia.
  12. Po pierwsze, komputer jak miales z check iem to bedzie problem bo auto ktore kupisz nie bedzie mailo czujnikow plynu chlodnicy plynu spryskiwaczy i jakis w silniku, w dodatku analogowy zegarek da sie jakos podmienic na kompa ale trzeba robic cala wiazke i to Gruba sprawa ale jak auto posiada zekarek z termometrem czyli ta atrape kompa ze tak powiem to wystarczy podpiac i wsadzic manetki te od kierownicy. Po drugie, klima. Jak masz komplet to troche dlubania i masz wsadzony caly uklad w koncu mocowania wszystkie byly na etapie produkcji ramy juz robione i akzde bmw bylo przystosowane do posiadania klimy.
  13. szwedu

    pompa paliwa

    Nie wiem jak jest w ropniakach ale benzyniak ma pompe pod kanapa, kanapa jest na 2 zatrzaski siłowe poprostu pociagnij siedzenie tylnej kanapy do gory in wyskoczy, tam znajduje sie wieczko od pompy paliwa.
  14. szwedu

    Na wskażniku temp. -37

    jest to czujnik znajdujący się w tunelu chłodzenia lewej tarczy hamulcowej (wlot jest w zderzaku po lewej stronie jak i po prawej do prawej tarczy) pokazuje -37 kiedy nie działa czyli jest do wymiany , oczywiście jest to temperatura powietrza zewnętrzna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.