Skocz do zawartości

misiek666

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiek666

  • Urodziny 08.08.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i
    E34 525iA LCI
    E39 520iA
    E46 320d LCI
    E61 525d
    E90 320i
    E60 530iA LCI
    E70 35iA LCI
  • Lokalizacja
    dolnyśląsk

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu

Osiągnięcia misiek666

  1. Po sedanach i toringach czas na coś wyższego, kręgosłup jest mi wdzięczny. Szukałem długo. Dobre wyposażenie m.in. ogrzewana tylna ławka i kierownica, panorama, domyk drzwi czy kamery 360. Świezyna to narazie tylko jedno zdjęcie…a E60 pojechało do nowego właściciela…
  2. Jak wymieniałem prewencyjnie rozrząd w N53, to mechanik z nieautoryzowanego serwisu BMW mi powiedział, że warto wymienić rozrząd przy około 200 tys. nawet jak nic się nie dzieje. Nie ma reguły, bo ja wymieniałem przy 300 i to właśnie prewencyjnie. A powód wymiany to ślizgi, które potrafią się rozsypać. Niżej ślizgi z przebiegu 230 tyś. Teraz mam N55B30 i przebieg 180 tyś ale już myśle o wymianie.
  3. Poprzednik nie ma pojęcia. Temat ogarnięty przez kodera. Sprawdzałem wszystko. Było to w pamięci.
  4. Są trzy powody braku odpowiedzi: 1. Forum umarło 2. Nikt nie wie 3. Wszyscy tutaj to miłośnicy Zenka Stawiam na nr 1, niestety…
  5. Witajcie, po latach użytkowania sedanów przyszedł czas na X’a, mój kręgosłup jest wdzięczny. Poprzednio miałem E60 530i LCI, teraz od kilku dni próbuje zaprzyjaźnić się z X5 35i z 13 roku. Nie wszystko umiem jeszcze ogarnąć, ale jedna rzecz mnie irytuje na maxa. W multimediach jest opcja KOLEKCJA MUZYKI i dalej CD1 i CD2…i z tego poziomu morduje moje zmysły Zenek Martyniuk i koledzy. W napędzie nie ma płyty, w samochodzie nie ma zmieniarki, No chyba, że schowana i nie umiem jej znaleźć. Jak się tego pozbyć? 😐
  6. Rozumiem, że mówicie o telefonach, które mogą się skonfigurować z E60/1 poprzez BT...jakiś czas temu kupiłem sobie myPhon`a :lol: w Biedronce za 299 PLN`ów (potrzebowałem dualSIM`a szybko...) i ładnie współpracuje poprzez BT, ale książki też nie eksportuje...to tyle w tym temacie, ale (myślę, że autor tematu się nie pogniewa) mam pytanie pochodne; jaki telefon pasuje do ori gniazda w podłokietniku? (E61 XI/2004) Jakaś NOKIA podobno...
  7. ...a dlaczego się nie da, da się!! moja jest najlepszym przykładem...
  8. ...byłem w BMW Service Stando i co mi powiedzieli, że te "szkła" robi się tak jak napisałem, ale oni dodatkowo dają jakieś coś co nazywają clear, w celu utwardzenia wierzchniej warstwy...
  9. ...jedź do Roeselare - Izegem...w Belgii - dom w dom plac z autami...dwa dni chodzenia/jeżdżenia...spanko tuż za granicą we Francji w F1 - pokój 3 osobowy, czyściutki, jest się gdzie wyprysznicować i wypocząć...34 euro za pokój. Bawarek tam widziałem (we wrześniu) od E36 ci, poprzez E34, E60/1 skończywszy na loszkach 7er...
  10. ...hmmm, mam się zacząć obrażać, czy olać takowe dictum...jak kolega chce być mocno pomocny to może wyjaśni Wiesi co tam po anglikańsku jest napisane... :lol: (because i only russian - made in Translator :wink: ) , nie jestem przekonany co do złych wpływów takiego potraktowania "szkła" efekt się utrzymuje...a jak przestanie to go powtórzę... :D
  11. ...z innego forum, wypowiedź kolegi choody_drft (chyba się nie obrazie, że go cytuję), dla pełnego obrazu tematu: Pamiętać trzeba o jednym - turbosprężarka nie pracuje w fazie obrotów a obciążenia silnika (poniekąd to wynika z obrotów ale bardziej z kąta otwarcia przepustnicy) i jazda po mieście nawet bez zbytniego kręcenia silnika w obrotach i tak dobrze kręci turbiną ..... to raz dwa - turbina nie nagrzewa się od obrotów tylko od spalin ..... obudowa turbiny jest żeliwna i trochę "mięsa" ma więc dobrze ciepło trzyma ..... jeśli zgasimy silnik z gorącą jeszcze turbiną to olej który zostanie w jej łożyskowaniu będzie się koksował i osadzał na łożysku wycierając je i uszkadzając uszczelniacze ...... jest to proces długotrwały i zauważalny dopiero gdy puszczą uszczelniacze ...... Turbotimer załatwiłby sprawę - miałem takie urządzenie w swojej subarynie - w zależności od tego jak bardzo obciążałem silnik, tak długo trzymał zapłon dla wystudzenia się turbiny ...... Montaż turbotimera można pominąć montując wskaźnik temp oleju, i na jego podstawie gasić silnik ..... ale za bardzo komfortowe to nie jest .......
  12. ...jęzeli przed "padnięciem" regulatora wszystko chodziło, to obecne problemy związałbym właśnie z tą awarią...chyba bez diagnostyki się nie obejdzie...
  13. Wszyscy mówią o chłodzeniu turbiny po trasie, natomiast ja rozmawiałem z inżynierem VW Polkowice (gdzie robią m.in. turbiny) na ten temat właśnie i stwierdził kategorycznie, że nie chodzi o żadne schłodzenie turbiny...chodzi o to, aby łopatki "zeszły" z obrotów pracy (ponad 100 tyś na minutę) będąc cały czas smarowane. Wyłączając od razu z trasy silnik powodujemy to, że obroty turbiny spadają już bez smarowania...co Wy na to?
  14. ...no nie tak zaraz...jakiś czas napewno wytrzyma, natomiast jak szkoło jest żółtawe i mocno pokieraszowane...to chyba dobry pomysł...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.