Też bym się zgodził co do przebiegu i skoro ma około 400 tyś. to zbieraj sianko na kompletny rozrząd (około 4 tyś) i vanosy jeśli ci to bardzo przeszkadza choć wydaje mi się że płukanka i dobry olej typu 0w40 pomoże na trochę. Tu masz spis części jakie ja zakupiłem: 11 21 17 42 435 ko³o ³añcuchowe - 154.77 z³, 11 31 17 41 777 szyna zwrotna - 331.15 z³, 11 31 17 45 406 szyna prowadz¹ca - 91.50 z³, 11 31 17 41 236 szyna napinaj¹ca - 271.23 z³, 11 31 17 41 746 ³añcuch rozrz¹du - 363.82 z³, 11 41 14 38 280 pompa olejowa - 1194.59 z³, 11 41 75 76 917 ³añcuch - 92.07 z³, 11 13 14 36 324 uszczelka - 95.12 z³, 11 14 17 41 532 uszczelka - 32.73 z³, 11 14 17 41 533 uszczelka - 32.73 z³, 11 14 14 36 978 zestaw uszczelek rozrz¹du - 67.12 z³, 11 51 17 31 372 uszczelka - 10.79 z³, 11 15 17 05 272 oddzielacz oleju - oko³o 125 z³, 11 14 14 35 023 ko³nierz uszczelniaj¹cy 2 sztuki - 51.26 z³, 11 53 17 10 048 o-ring 2 sztuki - 14.51 z³, 11 53 17 10 055 o-ring 2 sztuki - 6.25 z³, 11 42 17 13 597 o-ring - 3.42 z³, 11 42 17 41 129 o-ring - 4.75 z³, 07 11 99 63 355 pierœcieñ uszczelniaj¹cy - 1.25 z³. 11 61 1 440 135 pompka podciœnienia Pompa oleju nie będzie ci potrzebna, i w żadnym razie nie dawaj fury do autoryzowanego serwisu, poszukaj dobrego mechanika w małym garażu który już ten temat przerabiał, wymiana rozrządu ni powinna przekroczyć 1000 zł.