Skocz do zawartości

Void

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528iA; E60 535d; K1200R Sport
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Void

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Do fulla to mu sporo brakuje... ale dla handlarzyny jak są elektryczne szyby i klimatyzacja to już full.
  2. Jednak to nie był odrdzewiacz, tylko Wurth "Multi", multifunkcyjny smar/penetrant.
  3. Ja jakiś czas temu miałem podobny problem. Przy rozkładaniu lusterko kierowcy mijało właściwą pozycję i odchylało się w kierunku przedniej szyby. Najbardziej irytujące było to że po właściwym ustawieniu lusterka "ręcznie" potrafiło samo się przestawić np w nocy. Naszukałem się po forach, próbowałem różnych kombinacji, przymierzałem się już nawet do wymiany lusterka zniechęcony poradami że np trzeba rozbierać lusterko, coś tam grzebać, dorabiać, przycinać itp. Ale znalazłem jeden post (nie pamiętam gdzie, jakieś zagraniczne forum) z poradą jak minimalnym wysiłkiem spróbować rozwiązać problem i... zadziałało :D Do dziś zero problemu (już z pól roku). Pomógł... preparat Wurth. Nie pamiętam dokładnie, ale na 90% był to odrdzewiacz w sprayu. Na allegro za ok 12zł. Jedyne co zrobiłem to niczego nie rozbierając zapuściłem tego Wurtha do mechanizmu. Odczekałem 2 godziny i lusterko zaczęło normalnie ustawiać się tam gdzie powinno. Przedmuchałem jeszcze, starając się wydmuchać ewentualny syf, zapsikałem jeszcze kapkę Wurtha i po problemie. Profilaktycznie zrobiłem to samo z drugim lusterkiem choć działało dobrze. Na pierwszy strzał spróbował bym tego bo koszt i wysiłek minimalny, a jeśli problem jest ten sam co u mnie to spora szansa że pomoże. Z tego co wyczytałem to u mnie najprawdopodobniej zakleszczył się pin który wskakuje w odpowiedni rowek gdy lusterko znajdzie się we właściwym położeniu. Kombinując z lusterkiem wielokrotnie słyszałem jak wskakiwał ale nigdy nie tam gdzie trzeba.
  4. Ja auto które ostatecznie kupiłem sprawdziłem w nieautoryzowanym, ale wyspecjalizowanym w BMW. Zapłaciłem 290 zł. Chcieli 300 ale nie brakowało mi dychy w portfelu a tylko gotówkę brali więc gość powiedział że niech będzie 290 :D Auto sprawdzali dobre 1.5 godziny. Buda, mechanika, elektronika, komp, podnośnik, gość nawet skądś wytrzasnął historię większych napraw. Do tego od razu przygotowali listę części do wymiany łącznie z kosztem. Jak serwis ogarnięty to spokojnie można jechać. W ASO nie mają monopolu na wiedzę i nie wiadomo czego Ci tam nie powiedzą. Sprawdzą w większości to samo co gdzie indziej tylko skasują 3 razy więcej. A swoją drogą... w przypadku auta mającego już kilka lat to bardziej bym patrzył na faktyczny stan auta a nie dogłębnie badał jego historię i książkę serwisową w której zwykle i tak są tylko tak poważne czynności jak wymiana oleju, klocków albo filtra przeciwpyłkowego. A tak na koniec to podpisuję się pod tym co napisał vapor... nie wierzę w przyzwoite 535 z 2007 za 50k i to od handlarzyny. Popatrz na mobile.de ile kosztuje takie auto w reichu z pierwszej reki.
  5. Koledzy, Czy ktoś z Was orientuje się może czy poliftowe przełączniki do sterowania tempomatem i radiem z kierownicy będą działały po zamontowaniu w modelu przed liftem? Chciałbym wymienić sobie przełącznik tempomatu ze względów wizualnych (zupełnie starte przyciski). Na allegro można dostać w dobrej cenie używany przełącznik, ale dużo łatwiej o poliftowe. Zastanawiam się czy po włożeniu do E39 z 1997 będą działać. Wg katalogu u mnie powinien być nr 61 31 8 368 969. Czy np 61 31 8 380 274 będzie działać? Z góry dzięki za odpowiedź
  6. Co jak co ale ja po przeczytaniu takiego opisu nie ruszył bym d**y nawet 10 km żeby to auto oglądać, wbrew rzewnym zapewnieniom że bez ryzyka rozczarowania można jechać nawet z drugiego końca kraju. Nawet po samym formacie tekstu (ciągłe zmiany czcionki, to kursywa, to pogrubiona, to większa, to mniejsza... po co? nie bardzo wiadomo) widać że pisał to totalny imbecyl a od samego czytania tych achów i ochów nad dywanikami i halogenami w standardzie można się spawiować. Sorry ale parafrazując klasyka "po przeczytaniu tego tekstu nie chciał bym z tym gościem ubić nawet muchy w kiblu", o kupnie auta nawet nie wspominając.
  7. W ramach dyskusji na temat spalania polecam zajrzeć tu : http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/38-5er.html?fueltype=2&constyear_e=2009&power_s=260&exactmodel=550&sort=1&powerunit=2 Myślę że jest to dość wiarygodne źródło chociażby ze względu na szczegółowe dane dotyczące warunków jazdy oraz dużą ilość punktów pomiarowych
  8. Witam, Jakieś rzeczowe uwagi na temat tego auta? Czy ktoś z okolic może oglądał, albo mógłby? http://otomoto.pl/bmw-535-m-pakiet-lift-serwisowana-C32083168.html Wiem, Słubice... ale chyba nie ma co od razu skreślać każdego egzemplarza z tego powodu. Ten przynajmniej na pierwszy rzut oka nie wygląda na ostatniego strucla. ------------------------------------------------------------------------- VIN: WBANX91070CU44198 Model description: 535D Market: Europa Type: NX91 E-Code: E60 (MUE) Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: M57Y - 3,00l (210kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Carbonschwarz Metallic (416) Upholstery: Leder Nasca Schwarz (U6SW) Production date: 22.05.2007 Assembled in: Dingolfing Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S698A Area-Code 2 for DVD S851A Language version German Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S205A Automatic transmission S261A Side airbags for rear passengers S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S300A Emergency spare wheel S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climatised fornt seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BYA Real Bamboo wood-grain trim, anthracite S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S5ACA High-beam assistant S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP
  9. Witam, Co sądzicie koledzy o tej sztuce? http://allegro.pl/bmw-535d-286km-m-pakiet-navi-bi-xenon-salon-pl-i3976667617.html Po rozkodowaniu VINu na pierwszy strzał nie zgadza się rocznik. Nawet na załączonych zdjęciach książki serwisowej wygląda na to że auto było odebrane w maju 2007 :duh: Przebiegi między kolejnymi przeglądami też małe jak na takie auto, ale to może da się zweryfikować w ASO. Zastanawia mnie co też oznacza zaznaczona w 3 ostatnich wpisach w książce serwisowej wymiana filtra w silniku diesla :shock: Cena jak na takie wyposażenie i przebieg też wydaje mi się dość okazyjna. Może nawet bardzo okazyjna, choć widzę że na mobile.de da się znaleźć podobny egzemplarz w takiej cenie. Z góry dzięki za rzeczowe komentarze Daten für die Fahrgestellnummer WBANX91068CU43460 Modellbezeichnung: 535D Ausführung: Europa Typschlüssel: NX91 E-Code: E60 (MUE) Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: M57Y - 3,00l (210kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Sonderlackierung (490) Innenraum: Leder Dakota/schwarz (LCSW) Produktionsdatum: 02.04.2007 Werk: Dingolfing Code Standard Equipment S1CBA CO2 package S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S698A Area-Code 2 for DVD S851A Language version German Code Optional Equipment S205A Automatic transmission S217A Active steering S261A Side airbags for rear passengers S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S302A Alarm system S322A Comfort access P337A M Sports package S354A Green windscreen, green shade band S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S439A Interior trim finishers, matt chrome S441A Smoker package S442A Cup holder S456A Comfort seat with memory S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S563A Light package S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S611A BMW Night Vision S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD changer for 6 CDs S6FAA S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S752A Individual audio system S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SPA Control unit COP S993A model year code in VIN
  10. MaxLux, a możesz powiedzieć jakie są Twoje wrażenia i ogólne doświadczenia związane z użytkowaniem tej wersji ? Z jakim przebiegiem kupiłeś, co do tej pory robiłeś przy aucie itp?
  11. Wiesz, nie są to relatywnie duże pieniądze na tej samej zasadzie jak 20 tys to relatywnie nieduże pieniądze na "drobne wydatki" do wypasionego X6 wartego ze 400k czy czegoś podobnego. Tylko że doliczając te drobne 10k + pewnie ok 4k minimum na ubezpieczenie, to na okrągło robi się dodatkowe 15k. Nie zrozum mnie źle, wiem że takie auto musi kosztować, i że przy kupnie używanego egzemplarza trzeba mieć parę groszy zarezerwowane na "pierdoły" po zakupie, ale jeśli już na starcie mam do auta za 80k dołożyć kolejne 10... Ostatniej koszuli nie sprzedaję żeby kupić takie auto, ale ustaliłem sobie pewien limit którego nie chciał bym przekroczyć i pomimo że ten egzemplarz wydaje się na prawdę atrakcyjny to mając w perspektywie kolejne 10k do wydania na dzień dobry, muszę to po prostu przemyśleć. Z drugiej strony jak pokazałem żonie to mówi "kupuj, jak za rok czy półtora pojawi się drugie dziecko to ci się zmienią priorytety" :shock: Co by nie mówić brzmi przekonująco, przynajmniej ta pierwsza część :mrgreen: Za opinię tak czy inaczej dzięki :)
  12. Witam wszystkich. Interesują mnie wasze opinie w następujących kwestiach, najlepiej poparte własnym doświadczeniem, ale z chęcią wysłucham każdej :wink: 1. Cena auta - za duża/realna/za mała. Ja bym powiedział że to drugie ale chętnie usłyszę Wasze opinie 2. Zakładając że przebieg jest prawdziwy, czy wg Was na horyzoncie mogą już czaić się kosztowne naprawy typu padnięte turbo, wtryski do regeneracji, konwerter skrzyni, x-drive itp. Mam na myśli naprawy wynikające z faktu że wszystko się zużywa. Pytam bo po przeczytaniu wątku "typowe usterki diesli" mam mętlik w głowie. Nie ukrywam że cena auta to raczej górna granica tego co chcę wydać i jeśli jest duże ryzyko tego że za chwilę będę musiał wpompować kolejne 10 czy 15 klocków, to chyba nie zaryzykuję i poszukam czegoś tańszego. Wiadomo że stopień wyeksploatowania może być różny w zależności od tego jak auto było dotychczas używane, ale przyjmijmy że przeciętnie, bez ekstremy w jedną czy drugą stronę. No może lekko w wiadomo którą :D Jak by nie było pewnie kusi k**** kusi :D 3. X-drive... bać się czy nie? Chodzi mi oczywiście o awaryjność i związane z tym koszty. Wg mnie jakichś wielkich korzyści mi nie przyniesie bo w górach ani na Syberii nie mieszkam, ale trafił się potencjalnie poczciwy egzemplarz więc nie wykluczam zakupu 4x4 Zaznaczam że auto zamierzam użytkować "lajtowo"... 12-15k rocznie to max którego prawdopodobnie nie przekroczę. Amatorem zrobienia z auta wersji Fred Flintstone Edition przez bezustanne wgniatanie prawej nogi w podłogę też nie jestem. Chcę po prostu kupić komfortowe i mocne auto które posłuży mi przynajmniej 5 lat i da dużo radości z jazdy (oczywiście liczę się z tym że w tym okresie pewne rzeczy mogą kwalifikować się do wymiany/naprawy). Wiem... kupno takiego auta do takiego użytkowania dla wielu jest totalnie bez sensu, tym bardziej diesla, ale to moja sprawa na co chcę wydać swoje, uczciwie zarobione pieniądze, tak że proszę nie drążmy tego tematu :wink: Szczerze to wolał bym benzynę, ale tylko N53/272KM a takiego ze świecą szukać nie od handlarza (czytaj: potencjalnie wartego uwagi) i w takiej wersji wyposażeniowej którą chcę... Wiem, dużo wymagam :mrgreen: ale ciśnienia na zakup nie ma, leciwe e39 póki co daje radę :wink: więc mogę na spokojnie szukać czegoś ciekawego. Ale do rzeczy: Link: http://otomoto.pl/bmw-530-salon-polska-C31771615.html Numer podwozia WBANY71059C051962 Kod typu NY71 Typoszereg E60 (MUE) Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M57/T2 - 3,00l (173kW) Napęd 4x4 Skrzynia biegów AUTOMAT Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Tapicerka Leder Nasca Schwarz (U6SW) Data prod. 2008-10-02 Przegląd ważny do 12.2014 Właściciel mówi że auto wziął nowe w leasing i niedawno wykupił. Na chwilę obecną ponoć nie ma nic do zrobienia, można sprawdzać wszystko w ASO itp. Oczywiście do zweryfikowania. WYPOSAŻENIE: STANDARD S1CBA CO2 package S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German OPTIONAL S1CAA Selection of COP relevant vehicles S203A 4-wheel drive S205A Automatic transmission S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S2PAA Lug bolt retainer S302A Alarm system S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S442A Cup holder S453A Climatised fornt seats S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4BYA Real Bamboo wood-grain trim, anthracite S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7MFA Sports Edition S7NHA BMW Service inclusive S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SPA Control unit COP S993A model year code in VIN Z góry dzięki za rzeczowe opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.