Skocz do zawartości

kamil_111

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil_111

  • Urodziny 12.02.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dAT M57 2000r
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia kamil_111

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak jestem pewien :). Mam wał od 525d i na 100% nie pasuje do 530d jest za długi i za małą średnicę ma przegub. LK=Koło osi otworów Z=liczba zębów wał z 530d http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=26_0188&hg=26&fg=10&lang=pl LK=94MM (Z=28) nr czesci 26111229524 wał z 525d http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP01&mospid=47555&btnr=26_0188&hg=26&fg=10 LK=86MM (Z=32) nr czesci 26117503103 Tak więc wg RealOEM te dwa przeguby się różnią :)
  2. Witam. Wał napędowy nie pasuje ze względu na inny dyferencjał. Dyferencjał z wersji 3.0d ma przełożenie 2,81 i jest dużo masywniejszy od wersji 2.5d z przełożeniem 3,06. Wał rożni się nie tylko długością ale też średnica przegubu przykręcanego do dyfra który w wersji 3.0d jest większy :P .
  3. kamil_111

    BMW 525 D 2.0 163 KM

    Były produkowane ale nie w e39 :)
  4. Objawy wskazują na niesprawną WISKOZĘ, gdyby winny był termostat to temp cały czas była podwyższona. Sprawdź czy wisko przy takiej temp lekko się obraca czy czuć opór, jeśli lekko to mamy winowajcę zamieszania... :)
  5. W takim wypadku szukał bym zwarcia gdzieś na kablu od czujnika. Możliwe że się gdzieś przetarł i dotyka do masy, bo na pewno po wypięciu czujnika w mojej E39 nie świeci się kontrolka oleju...
  6. Witam. Wystarczy odpiąć wtyczkę z czujnika. Kontrolka nie będzie świeciła, ale lepiej by było odnaleźć przyczynę niskiego ciśnienia olej a nie "ukrywać" problem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.