Skocz do zawartości

Jurus007

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 316kat 1.8 1997

Osiągnięcia Jurus007

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. każde auto ma pompe wody no moze poza chłodzonymi powietrzem takimi jak maluch.
  2. podczas pracy silnika odepnij przepływke jak zgaśnie silnik lub zacznie gorzej pracować to przepływka jest ok. nie wiem czy wiecie ale ten silnik ma jeszcze czujnik który pomaga przepływce obok krokowego. spróbuj jeszcze krokowy wyczyścić, jak nie wiesz jak to ci powiem. po demontażu krokowy ma takią złotą wtopioną tulejke przetnij ją bo za chiny nie wyrwiesz i przekręć jedną część z krokowego w kierunku odkręcania, w środku jest podkładka metalowa, umyj krokowy w ropie, silniczek powinien sie ruszać, taki wałek który sie otwiera i zamyka powinno chodzić w palcach, czasem sie zapieka.
  3. ściągnij przewód z odmy i zatkaj czymś tylko czymś czego nie wciągnie ale spróbuj odpiąć najpierw krokowy, mój był zapieczony i prawie nie chodził
  4. może pompa wody, albo nie odpowietrzony układ spróbuj odpowietrzyć może gdzieś maż powietrze mam pytanko jeździsz zawsze na włączonej klimie??
  5. siemanko nie wiem czy sie uda ale możesz spróbować, odpal kompresor stwórz ciśnienie w baku dając do niego ciśnienie zatykając szmatą i pompuj przy równej próbie odpalenia. jak zapowietrzony powinien pociągnąć. A i zerknij na wtryski niekiedy sie zatykają przez naszym paliwie miałem tak kiedyś że fura traciła na sile i w końcu nie paiła. powodzenia.
  6. Chciał bym podziękować wszystkim którzy pomogli, dziękuje. problem zdiagnozowałem i moge powiedzieć że nie był to silniczek krokowy mało płyny w układzie itp.: Jeszcze raz dziękuje z a zainteresowanie Qrwałoś oraz radi240. temat uważam za zamknięty. dziękuje do usłyszenia :cool2:
  7. to jest to obok bagnetu to okrągłe czarne syczy (zdjęcia z googli) https://www.google.pl/search?q=bmw+e36+318+odma&biw=1600&bih=775&tbm=isch&imgil=HIk_lQZrWol-_M%253A%253BYftwlRqz9F3-gM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.bmw-klub.pl%25252Fforum%25252Fviewtopic.php%25253Ff%2525253D68%25252526t%2525253D208695&source=iu&pf=m&fir=HIk_lQZrWol-_M%253A%252CYftwlRqz9F3-gM%252C_&usg=__8sEsJHhSvE458b-DArKcT85uy0E%3D&ved=0CD0Qyjc&ei=nyQ8VIjZC4f4ygOrsYK4Bw#facrc=_&imgdii=Z-MKLU-a8iPRdM%3A%3BrcyV2vr1bHevlM%3BZ-MKLU-a8iPRdM%3A&imgrc=Z-MKLU-a8iPRdM%253A%3BaPEUfE0alVOlxM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg14.imageshack.us%252Fimg14%252F2051%252Fdsc00601ig.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bmw-klub.pl%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D68%2526t%253D140176%3B640%3B480 a tak to wygląda w rękach https://www.google.pl/search?q=bmw+e36+318+odma&biw=1600&bih=775&tbm=isch&imgil=HIk_lQZrWol-_M%253A%253BYftwlRqz9F3-gM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.bmw-klub.pl%25252Fforum%25252Fviewtopic.php%25253Ff%2525253D68%25252526t%2525253D208695&source=iu&pf=m&fir=HIk_lQZrWol-_M%253A%252CYftwlRqz9F3-gM%252C_&usg=__8sEsJHhSvE458b-DArKcT85uy0E%3D&ved=0CD0Qyjc&ei=nyQ8VIjZC4f4ygOrsYK4Bw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=N6cz6ZW_WhbK5M%253A%3B3pEMbwfTQy2XAM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg03.allegroimg.pl%252Fphotos%252F400x300%252F38%252F68%252F53%252F65%252F3868536513%3Bhttp%253A%252F%252Fallegro.pl%252Fodma-silnika-bmw-e36-318is-318ti-m42-i3868536513.html%3B399%3B300 to czarne to oczywiście odma tylko czy powinno syczeć?? wciąga wszystko zasysa wszystko z zewnątrz jak dam np krople wody to zaciąga na niej jest taki trujkącik tym miejscem zasysa (naprzciwko węża który łączy odme z deklem niewielki trójkącik na odmie)
  8. siemanko znowu sie zaczeło obroty falują miedzy 600 a 1200( i gaśnie nie ma znaczenia gaz czy benzyna) nie da sie jeździć, silniczek krokowy wyczyszczony chodzi jednym palcem już nie daje rady i jeszcze na dodatek coś syczy nie wiem na odmie takie czarne okrągłe wielkości korka od wody pięcio litrowej z logiem BMW. Prosze o odpowiedzi podpowiedzi sugestje. czujniki wymoenione dzięki Qrwałoś
  9. Ok znalazłem jest z przodu kolektora :) ale gdy odpinałem wtyczke to nic sie nie działo( wiem bo odpinałem gdy falowały obroty) wtedy odpinałem wszystko jak leci. i za żadnym razem mu sie nie polepszyło musze go wyjąć i przeczyścić może sie zawiesza.
  10. ooo dziękuje za odpowiedź dziś falowanie obrotów samo ustało prawdopodobnie dzięki fajnej pogodzie gdzieś do jakiejś kostki musiał dostać sie płyn chłodniczy i przy dfzisiejszej pogodzie odparowało i jest git ale mam jeszcze kolego pytanko gdzie jest ten krokowy bo w 1.8 nie umiem znaleźć w 1.6 jest na górze a w 18 nie widze czy on jest w kolektoze dolotowym bezpośrednio.
  11. Witam moze opisze najpierw moje BMW.wycieków brak głowica sucha płyn chłodzący czysty nie ma tam ciśnienia żadnego, zbiornik czysty. całe zawieszenie robione nowe sprzęgło. Ale mam parę pytań może wypunktuje dla klarowności.: 1. moja bunia zaczeła kwadracić* na biegu jałowym (czasem nawet zgaśnie), gdy daje ją na obroty tak około 2tys obroty falują mniej ale falują. po odpięciu przepływki nic sie nie zmienia. Czy może być to sonda lambda?. 2. gdy odkręce korek wlewu oleju ciężko go zdjąć trzyma go ciśnienie tak samo z bagnetem, oczywiście zaczyna gasnąć ale to mnie nie niepokoi bo bmw tak już ma tylko to ciśnienie mnie zaniepokoiło, (a po co odkręciłem na odpalonym silniku korek najkrótsza odpowiedz bo tak :) kiedyś tegochyba nie było. 3.zaobserwowałem że silnik bierze olej chmurkę robi tylko przy odpalaniu czy mogą być to uszczelniacze zaworów w głowicy czy nastawiać sie na generalny remont. zanim samochód zaczoł kwadracić zagotował sie czujnik temperatury nie włączył wentylatora a zegar na desce sie czasem zacinał i sie zacioł auto nie zgasło wywaliło rurę między chłodnicą a chyba głowicą cały płyn wywaliło. auto odpaliłem gdy ostygło zalałem wodą i aby dojechać do domu uruchomiłem wentylator na krótko tzn zmostkowałem w kostce dwa z trzech pinów.od tego czasu sie zaczeło. 4. wiecie moze gdzie znajduje sie drugi czyjnik temperatury silnika jeden mam w chłodnicy wymieniony, a drugi ponoć gdzieś w glowicy ten co odpowiada za informacje dla mnie czyli za zegar temperatury. *(jak by ktoś sie zastanawiał co to znaczy kwadraci to to znaczy w skrócie nie równa praca silnika a mianowice robi tak pum pum pum i nagle obroty spadają robi pum i później robi szybkie pum pum pum i tak w kółko ) taka jest moja wizja tej definicji. Proszę o pomoc podpowiedzi własne doświadczenia i z góry dziękuje z każdą odpowiedź :cool2: . Proszę się zapoznać. viewtopic.php?f=68&t=120678 Proszę ponownie o poprawne tytułowanie tematów.Tym razem poprawiłem. Ale muszę przyznać, że wizje to masz ciekawe :mrgreen:
  12. ok dzięki za podpowiedź teraz tylko wolne załatwić muszę i ruszyć do gazowni :D
  13. Witam. Mam problem z bunią, mianowicie był strzał wyleciała zaślepka w rurze przepływomierza, zaślepiłem to miejsce nową zaślepką taką którą w razie czego wyrzuci aby nie uszkodziło przepływki, i niestety zdarzyło się to znowu strzeliło już chyba ze trzy razy co może być powodem, za każdym razem wyrzuca zaślepke,( po zaślepienu oczywiście silmik chodzi bez zarzutu nie łapie nigdzie indziej leweg powietrza. jak łapie przez miejsce w którym powinna byc zaślepka nie da się jeździć,na gazie gaśnie od razu a na benzynie ma 1000 obrotów po dodaniu gazu i puszczeniu gaśnie), Prosze o pomoc takie zagadki mnie dobijają tym bardziej że wszystko robie sam autko kupione za 2000 tys od sąsiada miał go 10 lat troche zaniedbał głownie zawieszenie ale zainwestowałem i szkoda mi jej. :mad2: prosze pomoc i dzielenie sie swoimi spostrzeżniami dziękuje
  14. ale puka tylko przy skręcie to może być przegub (a tak poza tym to sie wygłupiłem i sie przyznaje z tym przegłubem to strzeliłem samobója zapomniałem właśnie o tym że w BMW jest napęd na tył za co wszystkich przepraszam :oops: ) rzadko takie autka sie robi przepraszam mój błąd.a le zostaje przy pierwszej wypowidzi że zerwała sie poducha na makpersonie. Sory to moja kara :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.