Skocz do zawartości

bartolini9

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O bartolini9

  • Urodziny 17.11.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: BMW E90 320d
    było: BMW X1 E84 23d
    jest: LEXUS NX300 238/350 Nm @ 270/400Nm 2018
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zawód
    Elektroautomatyk okrętowy

Osiągnięcia bartolini9

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Zaleć do Miszewka. Paweł Ignatiuk. Warty polecenia, nigdy nie było problemów w żadnym z aut. Pozdrawiam
  2. bartolini9

    Zmiany w zamówieniu

    Z silnikiem 25d, z dobrym rabatem od brokera można za te 280k mieć już coś wg mnie przyzwoitego. Nie każdy potrzebuje auta za 400k na pokaz. Generalnie moje pytanie dotyczy tego niby aktywnego tempomatu który działa jedynie od 30 do 180. Jest szansa na upgrade tego we własnym zakresie po zakupie aby działał od 0 km/h np. czy pozostaje jedynie wzięcie całego pakietu z aktywnym tempomatem działającym w pełnym zakresie prędkości?
  3. bartolini9

    Zmiany w zamówieniu

    A ja mam pytanko odnośnie swojej konfiguracji X5. Otóż interesuje mnie tempomat aktywny, ale nie w całym pakiecie który jest cholernie drogi. I tak widzę, że jest możliwość dodania: Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go (S05DF) Jednak w opisie jest , że działa on dopiero od 30 do 180 km/h. Czy jest szansa zakodować to następnie tak, aby działał w pełnym zakresie prędkości? Auto nie będzie jakoś super mega wyposażone, raczej średni konfig za 270-280 tys. brutto.
  4. Ale obok przecież mają warsztat, który robi dokładnie co oni wcześniej i sam Nagengast do nich wysyła? Nawet są ci sami pracownicy i menedżer serwisu. Tak było rok temu, no chyba, że coś się zmieniło.
  5. Facet od ASB w Miszewku. Zna się na robocie. Bardzo rzeczowy i dość tani.
  6. Hej. Miałem E84 X1 23d (biturbo 204 KM), xdrive, automat. To wszystko prawda niestety, że tak to auto pali. Napęd na 4, wysoka masa, brak opływowości - to robi swoje, fizyki nie oszukasz. Przy prędkościach 140-160 km/h wychodziło ok 8.5-9.5 litra, czyli prawdopodobnie tyle ile w 3 litrowym dieslu by było. A miałem chipa na 250 koni, dpf i egr off. Miasto to jednak średnio 10-11 litrów średnio. Pozdrawiam
  7. To w sumie nic nie oznacza, masz tak dobry słuch? Wymienić i mieć spokój. Lepiej trochę się potargować o cenę :) Chyba, że brał udział w akcji serwisowej, w której za darmo wymieniali rozrządy w tych jednostkach, to wtedy problem z głowy - właściciel powinien wiedzieć. Powodzenia
  8. Nie przesadzaj, twoja wypowiedź aż ocieka ironią. Nikt tu nie porównuje 6 litrowego silnika. Mogłeś się powstrzymać. Może źle napisałem pisząc, że im większy silnik tym lepiej (nie miałem tu na myśli 4-5 litrowych potworów), ale wygląda na to, że taki 2litrowy silnik będzie zużywał podobną ilość paliwa co 3 litrowy. Na przykładzie takiej X3 wiem, bo obiema wersjami jeździłem. I jest tu mowa o dieslu a nie benzynie. Konkretów? Jak ci mam wyliczyć w jaki sposób jest zużyty napęd czy dyfer? Jeżeli cię to satysfakcjonuje to powiem, że auto w stanie idealnym. I co, już wiesz w jakim stanie jest? Technologia wtrysku paliwa? O czym ty piszesz i w jakim celu... Napisałem ten post, żeby ewentualnie komuś pomóc, bez żadnego ściemniania, że "mi to pali 4,5 czy 5 litrów". Tak wygląda to w realu. Auto jest dość ciężkie, ma napęd na 4 i to powoduje moim zdaniem zwiększone zużycia paliwa. I w tym momencie raczej lepiej sprawowałby się 3 litrowy. A jeśli nawet ma zużywać 0.5 litra więcej to w czym problem?
  9. Jakby kogoś interesowało ile pali BMW X1 i dlaczego im większy silnik tym lepiej to wniosek może nasunąć się sam analizując poniższe dane: BMW X1 2.3D 204 KM (2 turbiny) - z virusem 250-260 KM, DPF out, kapcie 225/45/18" run flat Styl jazdy - dość dynamiczny. Miasto (Gdańsk) plus autostrada średnio 150-160 km/h, czasem chwilowo szybciej Spalanie z ostatnich 4000 KM = 9,3 l/km Spalanie przy prędkościach do 120-130 km/h = 7-7,5 l/km Wniosek: duże spalanie, 3 litrowy diesel w X3 czy X5 , które są sporo cięższe (X1 1700kg) będzie palił mniej albo podobnie przy nieporównywalnie większym komforcie, momencie i mocy.
  10. Pamiętajcie też, że żarniki muszą się rozświetlić , dopiero po kilku miesiącach jest optymalna barwa. Co z tego, że włożycie na 5 minut i stwierdzicie "Aaa, nie podoba mi się, za niebieskie". Mam BOSMA 6000K i na początku rzeczywiście nie było szału, ale teraz jest naprawdę nieźle po tych kilku miesiącach. Nie mam uwag. Ładnie to wygląda i jest przystępne cenowo. Pozdrawiam
  11. Tak, rzeczywiście wygląda dobrze,ale mi padły po 2,5 miesiąca. W E90. Nie warto. Strasznie gorąco jest w lampie po instalacji tych żarówek. W X1 E84 nawet ich chyba nie zmieścisz jak masz biksenony skrętne. Mało miejsca tam a duże prawdopodobieństwo, że coś się usmaży przy okazji. Aktualnie używam takich żarówek halogenowych: http://www.ebay.pl/itm/PIAA-peer-halogen-bulb-Stratos-Blue-5000K-H8-12V35W-2-pieces-HZ308-/292220313353?hash=item4409b01f09:g:53cAAOSw9ENZmFPK I jestem więcej niż zadowolony. Efekt nie jest wcale gorszy niż przy ledach. Pozdrawiam
  12. Cena zdecydowania za niska. Chyba,że do opłat akcyzowych +18,6%.
  13. Witam, Czy ktoś w Trójmieście poleci dobry warsztat/kolegę co zajmuje się czyszczeniem i myciem silnika? Nie chodzi mi o zwykłe chlapnięcie poprzez życie karchera z chemią, żeby zaraz coś przestało działać, ale o przemyślaną i dobrą robotę. Z zaizolowaniem wszystkich części elektrycznych i elektronicznych. Pozdrawiam
  14. I o co ty robisz problem panie kolego? Obraziłeś kolegę perry_84_pl i setki innych co mają 2.0d (w tym siebie bo też "tym czymś" jeździłeś) i jeszcze dalej drążysz? Jak masz potrzebę pochwalenia się swoimi 400 KM to poszarżuj sobie w mieście, aż panowie w niebieskich mundurach się tobą zajmą i wtedy będziesz miał popis :duh: Ochłoń trochę, nie każdego stać na 300 czy 400 KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.