Skocz do zawartości

splawik206

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O splawik206

  • Urodziny 18.02.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2003r. Sedan
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zawód
    Student Budownictwa

Osiągnięcia splawik206

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. splawik206

    E46 M47 Gaśnie

    A może coś z EGR`em? Tak jakoś mi się skojarzyło miałem kiedyś taką sytuację przed wymianą EGR`a, że przy próbie wyprzedzania najpierw był ogień :norty: a po chwili czarna chmura za autem i jakby odcięcie paliwa :D Może coś w ten kierunek :>
  2. Maniek Klapki wymieniłem na nowe, nie żadne zaślepki tylko nowe klapki ze względu na to co wyczytałem na forum (być może trafiłem na zły temat, ale było to ponad 2 lata temu). wszystkie części typu uszczelki i temu podobne to przy wymienię nie wyobrażam sobie tego nie wymienić ze względów oczywistych ( koszta niewielkie, a oczywiście może to zapobiec głupim problemom). Może masz jakieś praktyczne i teoretyczne odnośniki do użycia programu impa to bym poprosił, ze względów oczywistych ponieważ posiadałem "golfa" znam program VAG, ale od 2 lat nie miałem najmniejszego problemu z BMW i nie używałem programu impa także jestem troszkę zielony. Mam również kilka innych odmiennych pytań, a widzę, że jesteś znawcą i pewnie pasjonatą tematu także bym prosił o pw z kontaktem.
  3. Znalazłem na "allegro" regenerowane wtryski na które podobno dają rok gwarancji i dokument poświadczający sprawność wtryskiwacza, co myślisz o tym? Dodam, że mój motor był "podkręcony" przez V-Tech tuning Olsztyn i czy taka wymiana wtryskiwacza na coś wpłynie? Chciałbym zachować zhamowane 180 KM i 420 NM. Dodam też, że naprawę na pewno wykonam sam i może jakieś specjalne uwagi ? :)
  4. Z tego co mi wiadomo to sprawa ma się tak : - zmiana pojemności a silnik wygląda tak samo to nie ma co się pchać w zgłaszanie bo za dużo zachodu (może być problem z ubezpieczeniem w trakcie wypadku) :P - zmiana pojemności a motor wygląda na inny to masz drogę -> diagnosta który zweryfikuje poprawność zmiany --> zmiana w dokumentach --> zmiana w ubezpieczalni. Do drugiej opcji może być potrzebna ocena rzeczoznawcy co można oczywiście dogadać :) zależenie od osoby, no i druga rzecz to z tego co się orientuję trzeba mieć umowę kupna motoru w urzędzie. Informacje są oczywiście "pocztą pantoflową" od znajomych także tutaj prezentuje to co wiem od osób trzecich.
  5. Trochę mi niestety zeszło z tym testem z powodu braku czasu ale mam nadzieje ze wszystko się rozjaśniło. Oto moje wyniki: http://images77.fotosik.pl/400/8a945d9a4eeaad99med.jpg http://images77.fotosik.pl/400/7375176a678a9816med.jpg Co myślicie :)? z nrku 3 troszkę mi się ulało ale praktycznie identyczne wyniki były ok 30 ml, a próbka nr 1 ponad 70 ml. Myślicie, że wystarczy go wymienić ? Druga sprawa regenerowany brać czy po prostu jakaś używkę ?
  6. Coś na pewno stworze :), dzięki bardzo . Będziemy dyskutować po tym jak to zrobię, mam nadzieję, że jutro się uda wsio wykonać. Pozdrawiam.
  7. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233665 Tu masz opinie niezbyt przychylne więc myślę, że te sprężyny nie są dość dobrej jakości. Osobiście nie miałem styczności... ale jeśli już to na prawdę polecam sprężyny firm renomowanych to nie jest jakaś kosmiczna kwota za to możesz na nich bardziej polegać, wiem, że to jest jakiś koszt ale myślę, że warto. Być może koledzy z forum są innego zadania, ale w mojej ocenie tak jest. Ja polecam firmę Eibach, Bleistain lub Sachs. Śmiem twierdzić, że gówniane sprężyny się "skurczyły" stąd powód. Ja osobiście posiadam Eibacha i puki co jestem zadowolony a posiadam auto od 2006 roku z czego w 2009/2010 roku sprężyny zostały wymienione nie pamiętam dokładnie.
  8. Posiadam kabelek, chodzi Ci o korekcje z OBD2 tak ? To byś musiał mi opisać troszkę jak to zrobić i jakim programem, tak się składa, że pogoda jest niezła, a jutro mam wolne od pracy także mogę coś pogrzebać. Z filmikami też nie powinno być problemu posiadam jakiś statyw i aparacik także oczywiści to zawsze może się przydać kolegom z portalu. Tak ogólnie jestem z okolic Bydgoszczy, ja w przeciwieństwie do Ciebie jestem troche sceptyczny co do używanych części bo wymieniałem silnik w VW gofie 4 i trafiło się tak, że silnik był padnięty co oczywiście zostało wymienione po jakimś czasie (bo chodziło mi o konkretny kod silnika) na inny i puki co jest okej (1,5 roku od wymiany). Mam jakieś pojęcie ale nie ukrywam, że specjalistą nie jestem. Brałem też regenerowaną maglownice, do golfa i szczerze powiem, że jestem zadowolony bo jest wszystko super. Nie wiem być może wiesz kto takie wtryski ew. w moich okolicach potrafi zrobić porofesjonalnie.. I tak coś tam będę musiał grzebać akurat przy tym temacie także (skoro widzę, że jesteś aktywnym działaczem forum) podpowiedzieć mi co mogę utrwalić na fotkach tak, aby bylo nam wszystkim łatwiej.
  9. To świetnie, że tor prawdopodobieństwa kieruje się w jednym kierunku. Jak zrobię testy to oczywiście postaram się wrzucić to na forum, ale tutaj też od razu pytanko, czy jeśli któryś byłby wadliwy to czy warto robić regeneracje czy kupywać nowy ? Wiem, że być może dużo głupich pytań ale jednak auto jest mi niezbędne na co dzień.
  10. Dużo roboty jest z tymi testami przelewowymi ? Mam ogólnie kabelek OBD2 na stanie, nie da rady wpierw sprawdzić ciśnienia w fazie rozruchu za jego pomocą ? czy potrzeba jakiś bardziej specjalistycznych narzędzi? No chyba, że uważasz że od razu lepiej robić testy przelewowe to oczywiście postaram się je zrobić :)
  11. Myślę, że wymiana sprężyn na nowe przywróci autko do normalności. Sprężyny z biegiem czasu stracą swoją sprężystość i się wobec tego zwoje zacieśniają się tym bardziej, że masz wersję kombiaka :) które mogło być bardziej obciążane bądź nawet przeciążane. Ja osobiście posiadam sedana z 2003r i też po wymianie sprężyn auto wygląda normalnie bo również leżało tyłkiem chociaż nie było jakoś super forsowane obciążeniem.
  12. Witam, Od pewnego czasu borykam się z problemem uruchomienia auta na ciepłym silniku... Na zimno pali na strzał nie zależnie czy jest -20 czy + 10 stopni. Auto po odpaleniu i przejechaniu nawet ok 100 km nie traci mocy. Problem zaczął się po miesięcznym postoju auta pod moją nieobecność (nikt go nie dotykał dla jasności). Komputer był podłączony pod komputer i pokazał błąd zaworu EGR, który jest już po czyszczeniu oraz błąd "niskie ciśnienie na listwie wtryskowej przy rozruchu". Nie bardzo wiem od czego tutaj zacząć czytałem ze są w tym modelu 3 pompy paliwa, a raczej nie chce wymieniać wszystkiego po kolei i liczyć na złoty "strzał" :mad2: Macie jakieś propozycje? Pomysły? :) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.