Skocz do zawartości

bart e60

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d

Osiągnięcia bart e60

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dla mnie tragedia....BMW e60 530D geometria prawidłowa (zreszta na starych Falkenach jak i zimowych Michelinach nie było problemu a tu Dunlop i opony się po prostu ślizgają... na parkingach w centrach handlowych jak na lodzie, o dynamicznym ruszeniu z ronda albo wyjezdzie z ronda czy zakrętu 90 stopni nie ma co w ogóle myśleć. Jutro zakładam ponownie Falkeny 914 i Dunlop do reklamacji...
  2. Tez tak miałem bardzo podobny dźwięk i okazała się to głupota mechanik mnie wyśmiał ale jakie było jego zdziwienie jak moja diagnoza byla trafna...łącznik stabilizatora miał rozerwaną gumę. i tak dziwnie stukał na rondzie, 6 mies później z drugiej strony i to samo. sprawdź wiele to nie kosztuje, przekręć kierownica i zobacz wizualnie czy nie sa rozwalone
  3. Może CI ale założyli collector i mass przedmuchy tez tak miałem jak mi pękł oryginalny
  4. Filmik nagram jak odbiorę od kolejnego mechanika który twierdzi ze wszystko jest w porządku. Ale mogę już powiedzieć iż: Auto w momencie jak przerywa: obrotomierz bardzo delikatnie faluje (ok 100 obrotów góra/dół) przy dodaniu gazu (nawet delikatnym) od razu przestaje falować i później gładko zmienia bieg (wykluczam konwerter) podczas przerywania: -wartości przepływomierza odczytywane skaczą od minimum po max - rozjeżdżają sie korekcje wtrysków (na jałowym oraz pod obciążeniem jest ok (korekcje w normie)) po odłączeniu czy to podciśnienia EGR, przepławki, nawet czujnika ciśnienia spalin przed katalizatorem wszystko wraca do normy ( ale tak nie można jeździć ) Po ograniczeniu EGR tez wraca do normy ale znowu ciśnienie Turbo spada na jałowych z ok 1020 mbar na 800 (nie jest to rozwiązanie problemu a obejście bokiem) dodam ze nie mam klap wirowych i ciśnienie doładowania jest zawsze mniejsze niż powinno o ok 100-150 mbar ( według ludzi od turbo przy braku klap jest to normalne ) Brak nieszczelności, turbo ponownie sprawdzone (na maszynie chodzi idealnie).
  5. Panowie: -Wtryski po regeneracji -Turbo i sterownik po regeneracji -nowy sterownik EGR -EGR wyczyszczony (był czysty jak na EGR) - nowy regulator ciśnienia na listwie - nowy czujnik ciśnienia na listwie - nowa przepławka - nowy olej w skrzyni + adaptacja - nowa pompa Vacum - nowe węże podciśnienia - węże turbo sprawdzone. - brak klapek (zaslepione) sprawdzony kolektor dolotowy (szczelny) - wymieniony kolektor wydechowy na żeliwny - nowy filtr Paliwa, powietrza - nowy separator oleju (odma) -moze cos jeszcze juz nie pamietam... - Brak błędów w samochodzie. auto przerywa przy spokojnej jezdzie tj( mala predkosc do 70km/h w zakresie obrotów 1300-2000 przy małym obciążeniu. Auto to BMW e60 530D Automat. Nie mam już sił...prosze pomóżcie...u każdego mechanika zostawiam fortunę i dalej nic!
  6. Panowie to samo...mialem wtryski w regeneracji teraz sa ok korekcje tez ale wyskakuje mi blad 4600 i 4610 zbyt male cisnienie ecu oczekuje np. 1500 bar a dostaje max 1200... I reszta jak koledzy pisali, filtr paliwa nowy bosch stary podmieniony ale bez roznicy...w poniedzialek mechanik będzie mi szukal czujnikow na podmiane i sprawdzenie...dodam ze listwa była tez w czyszczeniu gdzie mi wtryski robili...powiedzieli ze zmontowali czujniki przed myciem.
  7. bart e60

    Śląskie

    Polecam warsztat: http://www.autoserwiswodzislaw.pl szczególnie dla e60 xD http://www.autoserwiswodzislaw.pl/naprawy-i-uslugi/bmw-e60/ poza tym mają najtańsze opony, oleje z wymianą gratis! Ogólnie polecam!
  8. Odgrzewam kotleta :) Tarcze i Klocki BMW ORI i nie musiałem docierać 1000km docierać...kilka delikatnych hamowań...studzenie przez spokojną jazdę bez hamowania, i oszczedzanie tarcz przez jakies 100km...a pozniej...10k km juz zrobione i dalej jak nowe :) a po "Niemieckich" autostradach jeżdze ponad 200
  9. Panowie zapraszam na www.ozonowanie-samochodow.pl Zajmuję się ozonowaniem samochodów tj. odgrzybianiem klimatyzacji, usówaniem przykrych zapachów z dojazdem do klienta na terenie Rybnika dojazd gratis poza + dojazd. Cena usługi za samochód osobowy to 50zł. pozdrawiam!
  10. Panowie Samo odłączenie EGR nie jest swiadectwem tego że to on jest przyczyną, Odłączenie przepływki też usunęło szarpanie a przecież jest nowa i zaadaptowana...szarpanie ustało na 4 biegu i 1500 rpm teraz jest na 5 biegu i 1700-1800 rpm, wpadłem dziś na jedną rzecz, w konkretnie jechałem i na podglądzie LIFE DATA z wtrysków i w momencie dławienia się korekcja na jednym wtrysku spada na prawie -3 ! i to może być problem...narazie zaleje Bunie Liqui Molly i zobaczymy :( mam nadzieje ze to bedzie strzał w 10 EDIT: Jestem w trakcie testowania auta jak narazie szarpanie nie wystepuje xD ale korekcje dalej mnie martwią więc wtryski wyjme i umyje na poczatku w myjni ultradzwiekowej, Pytanie w trakcie przyspieszania zwlaszcza na Ciepłym silniku auto nagle mierzy na przepływce wiecej powietrza niż powinno i występuje dziwne "Świstanie", piszczenie ciężko to określić, intercooler sprawdzony i brak nieszczelności... EDIT 2 : Panowie peknięty kolektor wydechowy...zamówiony nowy żeliwny, po montażu dam znać co i jak :) :lol:
  11. EGR był testowany w DIS i chodzi prawidłowo, auto przerywa tylko w przedziale +/- 1500-1800 rpm jak jest w miare niskie cisnienie w kolektorze tj jazda z minimalnym obciążeniem (prosta droga, górka), Przeczyszcze jeszcze MAP sensor :/ konczą mi się pomysły...jest to dosyć "popularny" problem a nie znalazlem jeszcze nikogo w necie kto by sobie z tym poradził...
  12. sterownik podcisnienia, sam EGR wyczyszczony na lustro,
  13. Po odłączeniu podcisnienia EGR problem ustąpił. Wymieniłem zawór EGR na nowy, nowy przepływomierz Bosch oraz wszystkie węże podcisnienia oraz wyczysciłem EGR i dalej to samo... Jutro biore sie za sprawdzenie nieszczelnośći dolotu :(
  14. Po odłączeniu podcisnienia EGR problem ustąpił. Wymieniłem zawór EGR na nowy, nowy przepływomierz Bosch oraz wszystkie węże podcisnienia oraz wyczysciłem EGR i dalej to samo... Jakies pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.