Panowie Samo odłączenie EGR nie jest swiadectwem tego że to on jest przyczyną, Odłączenie przepływki też usunęło szarpanie a przecież jest nowa i zaadaptowana...szarpanie ustało na 4 biegu i 1500 rpm teraz jest na 5 biegu i 1700-1800 rpm, wpadłem dziś na jedną rzecz, w konkretnie jechałem i na podglądzie LIFE DATA z wtrysków i w momencie dławienia się korekcja na jednym wtrysku spada na prawie -3 ! i to może być problem...narazie zaleje Bunie Liqui Molly i zobaczymy :( mam nadzieje ze to bedzie strzał w 10 EDIT: Jestem w trakcie testowania auta jak narazie szarpanie nie wystepuje xD ale korekcje dalej mnie martwią więc wtryski wyjme i umyje na poczatku w myjni ultradzwiekowej, Pytanie w trakcie przyspieszania zwlaszcza na Ciepłym silniku auto nagle mierzy na przepływce wiecej powietrza niż powinno i występuje dziwne "Świstanie", piszczenie ciężko to określić, intercooler sprawdzony i brak nieszczelności... EDIT 2 : Panowie peknięty kolektor wydechowy...zamówiony nowy żeliwny, po montażu dam znać co i jak :) :lol: