Skocz do zawartości

lazarus99

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lazarus99

  • Urodziny 02.05.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330CI 2003 M54B30/Manual BlackSaphireMetalic

Osiągnięcia lazarus99

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. młodydark podziwiam zapał i chęci,sam kiedyś pracowałem na obczyźnie chyba blisko Ciebie, Crawley. Oglądam Twój kanał. Pozdrawiam z Uniejowa Lazarus99
  2. "Pipercross" hehe mam ten filtr od kiedy kupiłem auto czyli od dawna. Rozsądny zamiennik kn`a
  3. Nie ma znaczenia czy automat - smg - manual sterownik jest ten sam. Wystarczy wykasować adaptację. Jeśli ktoś nie chce się bawić w zgrywanie wsadów i wgrywanie do nowego sterownika (pomijam zestaw startowy sterownik + ews + kluczyk) to wystarczy ze starego sterownika wylutować EEprom AMD (wygląda tak samo jak kość pamięci na DDR1) i pamięć na 4 nóżkach chyba 24CXX prawdopodobnie jest zapisany w niej klucz IMMO EWS. http://www.help.auto-explorer.com/help-isn_eng/work%20with%20the%20Dump/MS43.files/image002.jpg flash AMD to ten zaznaczony na czerwono a pamięć szeregowa to ten mały układ na 8 nogach po lewej stronie flasha AMD
  4. Dokładnie jesz ich sześć, tak jak jest zaznaczone w tym poście tylko tam był drugi a u mnie trzeci. Tranzystor można wylutować zwykłą grzałką podnosząc nóżki do góry i grzejąc podstawę ale bezpiecznej jest gorącym powietrzem aby nie uszkodzić laminatu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/e68fb635390d98de
  5. Miałem taki sam objaw, silnik M54 drgał w momencie rozgrzewania na zimnym po nocy czasem mocniej czasem słabiej czasem wcale, zdarzał się miss fire zawsze na 3 cylindrze. Podczas jazdy wszystko OK czy na postoju jak się rozgrzał praca idealna. Sondy lambda grzałki były sprawne, przepływka sprawdzona działa idealnie, cewki podmieniane, kompresja równa na wszystkich cylindrach. Dałem se siana bo NIC INNEGO poza tym drganiem przy "ssaniu" się nie działo adaptacje na ciepłym mieściły się w normie. Po 2 może 3 latach z tym problemem odpalam auto rano a tu lipa trzęsie jak oszalały, podpinam inpe brak zapłonu na 3 cylindrze. Po sprawdzeniu wszystkiego padło na ECU wyglądało że cewka ma zasilanie ma masę ale nie dostaje sterowania, podłączyłem oscyloskop od znajomego i okazuje się że na wszystkich innych cewkach piękny przebieg kwadratowy a ba 3 - ce same śmieci. Wiec rozebrałem sterownik podmieniłem tranzystor sterujący tą cewką z 3 na 6 i wraz z zamianą usterka przeniosła się na 6 ty cylinder. Po wymianie tranzystora z innego takiego samego sterownika (zamiennik z TME działał przez 2 minuty poczym dostał zwarcia) silnik idealnie pracuje na "ssaniu". NIE PRÓBUJĘ TU DIAGNOZOWAĆ WASZEJ USTERKI, opisałem tylko jak rozwiązałem swoją przez przypadek.
  6. Buckey, przetestowałem ten patent z zaworkiem PCV kupiłem dokładnie ten sam tylko ja miałem założony OCT i jedynie co usunąłem odmę i zaślepiłem spływ do bagnetu. Rurkę z OCT która szła do ślimaka odmy połączyłem z rurką idącą z kolektora ssącego do odmy wstawiając na ich połączeniu zaworek PCV. Różnica jest spora jeśli chodzi o stabilność obrotów na jałowym, schodzenie z obrotów (wskazówka nie spada poniżej 700rpm niema tego efektu dławienia) i przede wszystkim ruszanie z 1 go biegu można normalnie ruszyć puszczając sprzęgło i nie ruszając pedału od gazu płynnie ruszyć bez efektu dławienia silnika i co za tym idzie szarpania autem. A i nie ma tego wkurzającego między gazu który czasem się pojawiał nie wiadomo skąd przy wysprzęglaniu i zapinaniu następnego biegu. Jeśli chodzi o moc to raczej nic się nie zmieniło, możliwe że wskazówka od 1000 - 2000rpm się pnie trochę żwawiej ale żadnych pomiarów nie robiłem. http://s17.postimg.org/hd9bd5x4f/screenshot_1.png http://s17.postimg.org/8m7cg0k4v/screenshot_2.png http://s17.postimg.org/6iwx8ckbz/screenshot_3.png http://s17.postimg.org/kqmlwzx0v/screenshot_4.png http://s17.postimg.org/7azl7joj3/screenshot_5.png http://s17.postimg.org/udq46pq0f/screenshot_6.png http://s17.postimg.org/70s2o79wv/screenshot_7.png
  7. lazarus99

    M54B30 modyfikacje

    silnik zajezdzony przez dise, to jak klapka się urwała i coś wpadło w zawory?? Co się stało?
  8. lazarus99

    E46 lift Ringi Smd

    Mogę się podpiąć pod powyższą opinie, ja mam te same ringi od tego gościa czwarty rok podłączone jako dzienne i żadna dioda się nie spaliła tzn nic nie mruga ani nie świeci słabiej. W E46 można rozwiązać załączanie po odpaleniu silnika bez żadnego modułu. W puszcze gdzie jest ECU jest przewód na którym pojawia się napięcie po odpaleniu silnika a znika po zgaszeniu, ja mam tak 4 lata podłączone, i dodatkowo przez diodę prostowniczą do lampek wnętrza aby uzyskać efekt z filmiku przy otwieraniu i zamykaniu z kluczyka lub drzwi.
  9. Projekt że tak powiem Wzorowy. Kiedyś widziałem e36 z tym silnikiem i brzmiał całkiem nieźle. Wybór silnika trafiony i chyba jedyny słuszny bo lista dostępnych pod niego modyfikacji jest długa i cały czas wychodzi coś nowego.
  10. Zainstaluj inpę i po problemie. Jest tam taka zakładka ROUGH i ładnie widać na live co się dzieje z poszczególnym cyl.
  11. Zapomniał bym dodać, w gta oczywiście.
  12. Ja mam 318i z Vtec 2.4 od hondy z napędem na 4 osie. A co najlepsze podwożę nim dresów na "robotę".
  13. To wtryskiwacze na zimno tak cykają. Wystarczy przyłożyć ucho i osłuchać, jak paliwo jest cieplejsze i silnik też to cykają tylko że ciszej.
  14. Trzeba wziąść pod uwagę że spaliny na lpg są "cieplejsze" i instalacja musi być dobrej jakości i przede wszystkim dobrze zestrojona aby przy pałowaniu nie doszło do pęknięcia części gorącej turbo tej żeliwnej.
  15. A jaki masz? Ksenon? Automat zmierzchowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.